Discovery Networks din Europa Centrala, parte a Discovery Communications, liderul mondial de filme documentare a anuntat ca va crea 6 noi posturi in Romania, dorind sa valorifice cresterea exponentiala a zonei. Compania urmareste dezvoltarea celei de-a doua unitati de business de sine statatoare a Discovery din regiunea Europei Centrale, informeaza un comunicat al companiei. "Regiunea Europei Centrale reprezinta o regiune de crestere strategica pentru Discovery Networks, iar Romania, fiind piata cu cea mai rapida crestere din regiune, este acum un element principal pentru business. Rolurile recent create vor permite Discovery sa ofere clientilor sai, operatori de cablu si agentii de vanzare de publicitate, un suport de business mai bine localizat, pentru a face fata necesitatilor lor si, de asemenea, pentru a creste atractivitatea si relevanta experientei Discovery pentru telespectatori", a declarat Kasia Kieli, Vice President & Country Manager, Europa Centrala.

Contributia Romaniei la veniturile Discovery din Europa Centrala a crescut cu 30%

Discovery Networks a luat decizia de a mari echipele dedicate canalului si eforturilor de marketing din dorinta de a sustine cresterea dinamica inregistrata in Europa Centrala, in ultimii trei ani. Din 2004, in Romania, vanzarile de publicitate s-au triplat, iar vanzarile operatorilor de cablu s-au dublat. Ca urmare, in aceasta perioada de trei ani, contributia Romaniei la veniturile din Europa Centrala s-a majorat cu 30%.
In plus, Discovery Networks va numi un director de Canal pentru Romania. Acesta se va ocupa cu managementul Canalului, concentrandu-se mai ales asupra cresterii atractivitatii si a relevantei locale a Canalului Discovery in Romania. Directorul de Canal pentru Romania va raporta unui alt angajat esential, si anume, Directorul de Canale pentru Europa Centrala, care va raspunde de supervizarea dezvoltarii Discovery Networks in intreaga regiune si va coordona echipa locala. Conducerea Canalului Discovery pentru Romania a fost supervizata, pana in prezent, de o echipa din Europa Centrala.
Datorita faptului ca, de la deschiderea biroului din Bucuresti, anul trecut, si lansarea unui semnal Discovery Channel pentru Romania, piata s-a bucurat de o crestere semnificativa, necesitand sustinere suplimentara, compania a luat hotararea de a oferi 6 posturi pentru Romania, din cele 12 acordate in Europa Centrala si de a numi un director de Canal. Recrutand echipe locale, Discovery demonstreaza decizia de a dezvolta acest business si de a conferi o mai mare flexibilitate acestei organizatii. Extinderea echipelor va permite Discovery sa acopere mai bine cerintele locale de programare si de vizionare. Echipele vor continua sa valorifice semnalul dedicat de Discovery Channel pentru Romania, unde compania ofera cinci canale : Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Travel & Living, Discovery Civilisation si Discovery Science. De asemenea, echipele vor lucra cu advertiseri si sponsori pe contracte non-standard, ca de exemplu programe sponsorizate, stunt-uri si viniete locale. Agentia de vanzare de publicitate Cable Direct va continua sa reprezinte Discovery in toate contractele sale publicitare din Romania.
Discovery Communications este liderul mondial in productia de programe documentare, ajungand in casele a peste 1,5 miliarde de oameni, din peste 170 de tari. Discovery include Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science si Discovery HD si insumeaza, la nivel mondial, prin televiziune si media digitale, mai mult de 100 de canale. In Europa, Orientul Mijlociu si Africa, exista 12 marci Discovery ce pot fi urmarite de 142 de milioane de abonati din 105 tari, cu programe disponibile in 24 de limbi. Discovery Communications este proprietate a Discovery Holding Co. (NASDAQ: DISCA, DISCB), Advance/Newhouse Communications si a lui John S. Hendricks, fondatorul si presedintele Discovery.