Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    276
    Posts Thanks / Likes

    Default In atentia Digi, procesare sau responsabil de DB

    ID client: 641938

    Rezumat. Clientul cumpara un decodor la sfarsitul lui dec 2005 (teoretic avea pachetul de baza gratuit 1 an, parca asa erea oferta atunci), clientul isi face si un abo pe extra si telesport. Pe extra si telesport i se emit facturi pe care clientul le achita dupa care face o cerere si renunta la ele, toate bune si frumoase insa dupa ce renunta la extra si telesport incep sa-i apara in DB facturi pe baza, baza care erea gratuita, facturi pe care clientul sustine ca nu au ajuns si la el. In decembrie 2006 clientul ramane pe ecran cu "Nota 10", desi omul dorea sa-si achite abonamentul in continuare. Ajuns la casierie afla ca nu poate sa-si plateasca abonamentul pana nu isi plateste "restantele", restante la ceva ce erea gratuit. De la 0314004001 este sfatuit sa trimita contractul si chitantele prin fax, se deplaseaza din nou la punctul de lucru RCS&RDS si trimite prin fax la Bucuresti, nici un raspuns, suna din nou la info line si este rugat sa mai trimita prin fax si sa-si lase si un nr de mobli pe actele trimise, nu primeste nici un raspuns, nici ca are nici ca nu are dreptate.
    Dupa ce vede ca nu primeste nici un raspuns clientul renunta la ideea de a mai folosi acel receptor si il pune la pastrare. insa cu o luna in urma primeste o notificare din partea dl. Bendei prin care erea somat sa-si plateasca suma restanta si sa predea cartela. Clientul revine la punctul de lucru dar nu preda cartela, dorind din nou ca cei responsabili sa rezolve problema. De la punctul de lucru cei de la Digi trimit mail la bucuresti insa din nou clientul nu primeste nici un raspuns.

    Am postat mesajul in ideea ca macar acum il va vedea cineva si ii va rezolva problema cu restantele ca sa poata omul sa-si poata folosi receptorul in continuare platind abonamentul fara restante si fara perioada in care a fost suspendat.

  2. #2
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by clauss View Post
    ID client: 641938

    Rezumat. Clientul cumpara un decodor la sfarsitul lui dec 2005 (teoretic avea pachetul de baza gratuit 1 an, parca asa erea oferta atunci), clientul isi face si un abo pe extra si telesport. Pe extra si telesport i se emit facturi pe care clientul le achita dupa care face o cerere si renunta la ele, toate bune si frumoase insa dupa ce renunta la extra si telesport incep sa-i apara in DB facturi pe baza, baza care erea gratuita, facturi pe care clientul sustine ca nu au ajuns si la el. In decembrie 2006 clientul ramane pe ecran cu "Nota 10", desi omul dorea sa-si achite abonamentul in continuare. Ajuns la casierie afla ca nu poate sa-si plateasca abonamentul pana nu isi plateste "restantele", restante la ceva ce erea gratuit. De la 0314004001 este sfatuit sa trimita contractul si chitantele prin fax, se deplaseaza din nou la punctul de lucru RCS&RDS si trimite prin fax la Bucuresti, nici un raspuns, suna din nou la info line si este rugat sa mai trimita prin fax si sa-si lase si un nr de mobli pe actele trimise, nu primeste nici un raspuns, nici ca are nici ca nu are dreptate.
    Dupa ce vede ca nu primeste nici un raspuns clientul renunta la ideea de a mai folosi acel receptor si il pune la pastrare. insa cu o luna in urma primeste o notificare din partea dl. Bendei prin care erea somat sa-si plateasca suma restanta si sa predea cartela. Clientul revine la punctul de lucru dar nu preda cartela, dorind din nou ca cei responsabili sa rezolve problema. De la punctul de lucru cei de la Digi trimit mail la bucuresti insa din nou clientul nu primeste nici un raspuns.

    Am postat mesajul in ideea ca macar acum il va vedea cineva si ii va rezolva problema cu restantele ca sa poata omul sa-si poata folosi receptorul in continuare platind abonamentul fara restante si fara perioada in care a fost suspendat.
    cauta-ma pe YM, o sa incerc sa-l ajut...
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  3. #3
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2003
    Location
    crisana
    Posts
    1,806
    Posts Thanks / Likes

    Default

    "cauta-ma pe YM, o sa incerc sa-l ajut..."

    colegul nostru are plina casuta de PM si a trecut pe YM )

  4. #4
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    11
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by clauss View Post
    ID client: 641938

    Rezumat. Clientul cumpara un decodor la sfarsitul lui dec 2005 (teoretic avea pachetul de baza gratuit 1 an, parca asa erea oferta atunci), clientul isi face si un abo pe extra si telesport. Pe extra si telesport i se emit facturi pe care clientul le achita dupa care face o cerere si renunta la ele, toate bune si frumoase insa dupa ce renunta la extra si telesport incep sa-i apara in DB facturi pe baza, baza care erea gratuita, facturi pe care clientul sustine ca nu au ajuns si la el. In decembrie 2006 clientul ramane pe ecran cu "Nota 10", desi omul dorea sa-si achite abonamentul in continuare. Ajuns la casierie afla ca nu poate sa-si plateasca abonamentul pana nu isi plateste "restantele", restante la ceva ce erea gratuit. De la 0314004001 este sfatuit sa trimita contractul si chitantele prin fax, se deplaseaza din nou la punctul de lucru RCS&RDS si trimite prin fax la Bucuresti, nici un raspuns, suna din nou la info line si este rugat sa mai trimita prin fax si sa-si lase si un nr de mobli pe actele trimise, nu primeste nici un raspuns, nici ca are nici ca nu are dreptate.
    Dupa ce vede ca nu primeste nici un raspuns clientul renunta la ideea de a mai folosi acel receptor si il pune la pastrare. insa cu o luna in urma primeste o notificare din partea dl. Bendei prin care erea somat sa-si plateasca suma restanta si sa predea cartela. Clientul revine la punctul de lucru dar nu preda cartela, dorind din nou ca cei responsabili sa rezolve problema. De la punctul de lucru cei de la Digi trimit mail la bucuresti insa din nou clientul nu primeste nici un raspuns.

    Am postat mesajul in ideea ca macar acum il va vedea cineva si ii va rezolva problema cu restantele ca sa poata omul sa-si poata folosi receptorul in continuare platind abonamentul fara restante si fara perioada in care a fost suspendat.
    Se pare ca abonamentul respectiv nu a avut nici o promotie de un an de zile gratuit. Facturarea a plecat din prima luna. Dar nu inteleg un lucru: a platit 6 luni la rand abonamentul baza + extra 1+ telesport, si dupa isi da seama ca trebuia sa aibe gratuit un an de zile? Ciudat.

  5. #5
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    276
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by hackerul View Post
    Se pare ca abonamentul respectiv nu a avut nici o promotie de un an de zile gratuit. Facturarea a plecat din prima luna. Dar nu inteleg un lucru: a platit 6 luni la rand abonamentul baza + extra 1+ telesport, si dupa isi da seama ca trebuia sa aibe gratuit un an de zile? Ciudat.
    Nici eu nu inteleg alt lucru, de unde sti tu ca a plecat factura din prima luna? eu am o factura mai veche din vremea in care avea extra 1 + telesport si pe acea factura nu apare nici o baza.

  6. #6
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Mama Rasia
    Posts
    326
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by [email protected] View Post
    cauta-ma pe YM, o sa incerc sa-l ajut...
    Crezi ca poti sa-i ajuti asa pe toti ? Am vazut ca esti baiat bun,...dar mai devreme sau mai tarziu no sa mai poti face fata si probabil o sa-ti bagi piciorul in ea de treaba. In aceiasi situatie cu @clauss sunt mii de abonati care nu au acces la net, sunt satui de telefoane,faxuri si de indiferenta cu care sunt tratati. Pacat...

  7. #7
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    @clauss

    ramane cum am stabilit pe mess, mai vbim azi, se pare ca am gasit pe unde e hiba...
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  8. #8
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by vancelino View Post
    Crezi ca poti sa-i ajuti asa pe toti ? Am vazut ca esti baiat bun,...dar mai devreme sau mai tarziu no sa mai poti face fata si probabil o sa-ti bagi piciorul in ea de treaba. In aceiasi situatie cu @clauss sunt mii de abonati care nu au acces la net, sunt satui de telefoane,faxuri si de indiferenta cu care sunt tratati. Pacat...
    Tocmai de aceea incerc sa-i ajut pe cei de pe forum, macar se mai descongestioneaza liniile la call center.
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  9. #9
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Cluj Napoca
    Posts
    307
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Clauss,

    Stai linistit ca la mine de o saptamana nu s-a rezolvat nimic... Apare Nota 10 desi abonamentul e platit in avans pe un an .

  10. #10
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ripper View Post
    Clauss,

    Stai linistit ca la mine de o saptamana nu s-a rezolvat nimic... Apare Nota 10 desi abonamentul e platit in avans pe un an .
    trimite-mi OP scanat sa vbesc cu cei de la collection department
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  11. #11
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Cluj Napoca
    Posts
    307
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by [email protected] View Post
    trimite-mi OP scanat sa vbesc cu cei de la collection department

    Mi-ar fi mai usor pe fax decat scanat.
    Imi poti da pe PM un numar de fax?

  12. #12
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    11
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by clauss View Post
    Nici eu nu inteleg alt lucru, de unde sti tu ca a plecat factura din prima luna? eu am o factura mai veche din vremea in care avea extra 1 + telesport si pe acea factura nu apare nici o baza.
    Daca ai factura mai veche ar fi trebuit sa vezi ca pe trei luni era de plata 99,3 Ron. Pe luna era de plata 33,1 Ron. Daca faci socoteala nu puteai sa platesti pentru telesport si extra 1 suma asta, plateai si baza ( baza 21 ron, extra 1 + telesport 12,1 ron ). Mai uita-te o data pe factura, ai sa vezi ca am dreptate. S-au platit doua facturi de 99,3 Ron dupa care nu s-a mai platit nimic. Si am dreptate cand spun ca s-a facturat din luna ianuarie.(poate o fi a doua luna ).

  13. #13
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    276
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by hackerul View Post
    Mai uita-te o data pe factura, ai sa vezi ca am dreptate.
    Omule, ai dreptate!

    Esti multumit?
    Vezi tu, nu mereu a avea dreptate este si suficient. Dreptatea ta nu rezolva cu nimic problema ridicata de mine. Adica clientul daca tot a fost fraier si a platit 6 luni pe o factura neconcludenta unde ereau descrise doar 2 servicii, atunci rezulta ca el a accepta tacit sa-si plateasca ceva ce avea gratuit? curios mod de gandire, din pacate si alti au un astfel de mod de gandire si din aceasta cauza problema a ramas nerezolvata. Daca cei care au primit nenumaratele faxuri considerau ca nu are clientul dreptate de ce nu au contactat clientul sa-l anunte.


    Clientul a cumparat receptorul conform ofertei de la acea data, pe care o avea si xeroxata si avea un an de zile gratuit, pe contract a bifat extra si telesport si a mai bifat si plata la 3 luni. Prima factura nu a primito, a doua factura a fost primita (si singura), pe ea se aflau cele doua servicii, extra I si telesport si dupa cum bine ai vazut in pretul de la extra unu a fost bagata si baza, pe factura se afla si soldul precedent. cine a primit factura a si platito cu cele doua chitante existente fiind de buna credinta si luand de buna suma de plata. Totusi din cauza sumei prea mari platita, clientul sustine ca a fost ulterior in casierie unde s-a spus pasul insa probabil nu a fost luat in serios, asta a fost si motivul pentru care clientul a renuntat la extra si telesport, sperand ca astfel nu ii vor mai veni facturi uriase. Si a avut dreptate, pentru ca nu a mai primit nici o factura, toate facturile care apar in db ca restante nu au ajuns la client. Clientul a aflat de restante in decembrie cand a ramas cu celebra Nota 10, dupa care au urmat faxurile dupa cum am mai zis. Si poate ca totul ar fi ramas uitat daca RCS-ul nu ar mai fi trimis si notificarea care a aprins din nou spiritele.

    Noroc cu @[email protected] sper ca dupa interventia lui problema sa se rezolve.

  14. #14
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    276
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by clauss View Post
    Am postat mesajul in ideea ca macar acum il va vedea cineva si ii va rezolva problema cu restantele ca sa poata omul sa-si poata folosi receptorul in continuare platind abonamentul fara restante si fara perioada in care a fost suspendat.
    de fapt clientul mai are 6 luni platite pe baza, cele care uf fost platite odata cu extra.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top