Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 29
  1. #1
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    145
    Posts Thanks / Likes

    Default Luna Februarie luna cu ghinion

    Astazi m-au sunat cel putin 15 clienti la care a aparut nota de gratie 10.
    Toti mi-au spus aceasi poveste(mentionez ca sunt clienti din localitati diferite) d-le am platit si totusi am ramas cu nota 10.
    Notez, scot din baza mea de date, sun la call center recit seriile de smart card si ce aflu : la fiecare aceasi problema martie aprilie este platit dar din cauza ca nu s-a platit abonamentul pe luna februarie serviciul a fost suspendat!
    Interesant, unde o fi buba? cine are informatii sa scrie, sunt tare curios.
    Problema mai mare ca toti vor sa renunte ca sunt oameni ocupati nu au timp n-au fax si sa nu mai continui...

  2. #2
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    60
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Salutare,cunosti pe "Spartacus" binefacatorul,sau poate altcineva cu functie mai mare care ne citeste aici de la DIGI .Poate ne ajuta cineva,speram.

  3. #3
    Moderator Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    United States of Europe
    Posts
    17,549
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by mercury70 View Post
    Astazi m-au sunat cel putin 15 clienti la care a aparut nota de gratie 10.
    Toti mi-au spus aceasi poveste(mentionez ca sunt clienti din localitati diferite) d-le am platit si totusi am ramas cu nota 10.
    Notez, scot din baza mea de date, sun la call center recit seriile de smart card si ce aflu : la fiecare aceasi problema martie aprilie este platit dar din cauza ca nu s-a platit abonamentul pe luna februarie serviciul a fost suspendat!
    Interesant, unde o fi buba? cine are informatii sa scrie, sunt tare curios.
    Problema mai mare ca toti vor sa renunte ca sunt oameni ocupati nu au timp n-au fax si sa nu mai continui...
    Aceeasi problema o are si un amic de-al meu...Si cand te gandesti ca ei nu au nicio vina...
    Salut Prieteni!


  4. #4
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by mercury70 View Post
    Astazi m-au sunat cel putin 15 clienti la care a aparut nota de gratie 10.
    Toti mi-au spus aceasi poveste(mentionez ca sunt clienti din localitati diferite) d-le am platit si totusi am ramas cu nota 10.
    Notez, scot din baza mea de date, sun la call center recit seriile de smart card si ce aflu : la fiecare aceasi problema martie aprilie este platit dar din cauza ca nu s-a platit abonamentul pe luna februarie serviciul a fost suspendat!
    Interesant, unde o fi buba? cine are informatii sa scrie, sunt tare curios.
    Problema mai mare ca toti vor sa renunte ca sunt oameni ocupati nu au timp n-au fax si sa nu mai continui...
    ...din cele trei exemple pe care le-ai trimis, doar unul e in aceasta situatie, restul de doi alta... deci sa nu generalizam. De fapt inainte sa postezi tu aici am vorbit la telefon si ti-am spus cateceva parca exact pe aceasta tema...
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53°E - -30°W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  5. #5
    Burtos Expert
    Join Date
    May 2004
    Location
    Gradinita de copii nr.21 grupa mica
    Posts
    2,961
    Posts Thanks / Likes

    Default

    poate in viitoarele contracte pe care digi le vor incheia vor trece si probabilitatea ca abonatul sa aibe NOTA 10 foarte des nu de alta dar sa nu sa se mai supere atata clientul si sa incinga telefoanele cu aceasta minora problema

  6. #6
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    145
    Posts Thanks / Likes

    Default Spartacus

    Quote Originally Posted by [email protected] View Post
    ...din cele trei exemple pe care le-ai trimis, doar unul e in aceasta situatie, restul de doi alta... deci sa nu generalizam. De fapt inainte sa postezi tu aici am vorbit la telefon si ti-am spus cateceva parca exact pe aceasta tema...
    Nu inteleg de ce te doare personal cand se scriu adevaruri, acum chiar nu inteleg: oi fi eu prost sau ala de la call center ca cele trei exemple pe care am trimis in afara de Aita Medie sunt in aceeasi situatie, m-au sunat si altii pe care nu am trimis ca exemple, ce ti-am trimis prin mail este cu totul altceva decat despre ce se vorbeste aici.
    Man, vino-ti in fire, jos pe pamant! cu picioare, ca aici sunt probleme beton.
    un prieten
    mentiune: nr. meu de telefon a ramas acelas pentru clientii la care am instalat in sept.2006...

  7. #7
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by mercury70 View Post
    Nu inteleg de ce te doare personal cand se scriu adevaruri, acum chiar nu inteleg: oi fi eu prost sau ala de la call center ca cele trei exemple pe care am trimis in afara de Aita Medie sunt in aceeasi situatie, m-au sunat si altii pe care nu am trimis ca exemple, ce ti-am trimis prin mail este cu totul altceva decat despre ce se vorbeste aici.
    Man, vino-ti in fire, jos pe pamant! cu picioare, ca aici sunt probleme beton.
    un prieten
    mentiune: nr. meu de telefon a ramas acelas pentru clientii la care am instalat in sept.2006...
    Vrei sa vezi ca am spus adevarul? Treci pe la mine...sa te convingi.
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53°E - -30°W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  8. #8
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2003
    Location
    crisana
    Posts
    1,806
    Posts Thanks / Likes

    Default

    eu as fi curios cei care au problemele astea cum si unde au platit...
    la casieria rcs oradea este imposibil sa gresesti...ii apare operatoarei tot ce ai platit si iti spune exact ce ai de plata...este ciudat sa platesti sarind o luna...in mod normal platile se fac dupa vechime...deci trebuiau incasate cele mai vechi luni si apoi ultima luna...in problema semnalata de colegul nostru trebuia sa fie restanta aprilie nu februarie...parerea mea...

  9. #9
    Plictisit Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2006
    Location
    BN
    Posts
    139
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Au platit la posta pe baza facturilor. Si se pare ca pe februarie nu prea a venit factura.
    Digi - Humax , Kathy 910

  10. #10
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Arad
    Posts
    69
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Eu zic sa ii dam in judecata si sa sesizam si OPC-ul daca pina azi la ora 17 nu apare din nou imaginea. Io nu am facut contract pentru bataie de joc ci pentru ami furniza servicii. Au trecut 48 de ore de la plata abonamentului si tot nota 10 am. Daca nu sunt in stare sa emita facturi sa se lase de msesrie. Cu aceasta ocazie GIGI si-a dat examenul. Si nustiu daca nu cumva de aici o sa i se traga falimentul.

  11. #11
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    290
    Posts Thanks / Likes

    Default

    poate un pic offtopic, dar pe aceeasi tema
    si pe mine m-a enervat foarte tare cand m-am trezit fara dolce intr-o zi, pt ca nu am ajuns vreo luna si ceva sa platesc, din diferite cauze, lipsa de timp in general. ok, mea culpa dar pana mea, nu sa imi taie tv-ul asa brusc. sa ma puna sa platesc penalizari sunt de acord, e normal, da' e aberant ce mi s-a intamplat . la astral uitam cu lunile sa platesc, bineinteles ca veneau penalizari si ma ofticam, da' asta e...

  12. #12
    Plictisit Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jun 2006
    Location
    BN
    Posts
    139
    Posts Thanks / Likes

    Talking

    Pai revino la astral ... in pana ta.
    Digi - Humax , Kathy 910

  13. #13
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    290
    Posts Thanks / Likes

    Default

    nu, ca sunt cozi la casierii

  14. #14
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2003
    Location
    crisana
    Posts
    1,806
    Posts Thanks / Likes

    Default

    care este dovada ca nu au fost trimise facturi in februarie? trebuia sunat la digi si li se spunea numarul facturii si suma de plata...ce au crezut acei abonati, ca le-a dat digi o luna gratis? sa fim seriosi...
    faptul ca nu a primit factura nu-l exonereaza pe abonat de la plata abonamentului ...eu nu am primit luna trecuta factura de la max...in 3 mai am sunat, am spus cine sunt, mi s-a comunicat suma si numarul facturii, m-am dus la banca si am platit din cont personal...

    a face pe prostu' ca nu avem de plata nu este un motiv de a acuza furnizorul de servicii...oare ce motive au miile de abonati care au primit facturile si au fost taiati de la semnal? ca n-au avut cutzitas sa deschida plicurile? ))

    OPC-ul este confundat de unii ba cu BECALI ba cu MAMA OMIDA...

    p.s. pe cind se va infiinta un OPF?...Oficiu de Protectie al Furnizorilor...

  15. #15
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Arad
    Posts
    69
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Serios? NU mai spune. Atunci furnizorii sa ramina cu cei ca tine ca abonati. In primul rind de ce sa imi generez costuri suplimentare prin a suna la ei sa imi dea datele facturi? daca asa merge atunci sa faca o linie verde. Tu crezi ca toti clientii stau ca tine in buricul marilor orase? Poate sunt localitati unde nu este nici acum telefon dar cum sa mai fie si cablu. Dovada este ca factura nu este si cu celelalte nu poti plati la posta factura care nu o ai ci numai prin mandat postal domnule. Pe urma incepe calvarul asteptarii reconectarii care dureaza cit facerea lumii. Si daca nu stiai sint abonati care platesc la 3 luni si era OK. Dar subit cei de la jiji au zis ca a intrat nus ce lege in vigoare si ca tre emise facturile luna de luna. OK sa le amita dar atunci sa le si primim. Daca nu le primim poate le si platim dar sa se miste si ei mai repede atunci.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top