Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 31
  1. #1
    biastech
    Guest
    RDI - Board Default Avatar

    Thumbs down ce vi se poate intampla daca sunteti abonat digitv!

    Am beneficiat de serviciul digi tv platind facturile la fiecare 3 luni (sistemul de facturare era la 3 luni), din decembrie 2004 pana in august 2006, cand am depus la sediul digitv Bacau o cerere de intrerupere a furnizarii serviciul DHT. Prin 2005 cardul digitv nu mai vrea sa functioneze deloc, il trimit la mirosat, de unde primesc altul in loc. Pana in august 2006 cu toate neajunsurile serviciului digitv (receptor de 2 bani, “celebrele” note 10 , 24 …) toate OK .
    Ei bine, distractia abia acum incepe!
    Pe 11.08.2006 ajung la digitv Bacau, unde dupa ce astept la randul format in fata unui angajat digitv, plictisit si plin de sine ( va rog sa-mi permite-ti micile aprecieri personale pe care va asigur ca sunt blande in comparatie cu starea de fapt) expun situatia pentru care am indraznit sa il deranjez. Nu mai utilizez serviciul digitv de prin iunie 2006 si doresc incetarea furnizarii acestui serviciu . Dupa ce introduce seria cardului in calculator imi spune ca acest card nu este pe numele meu in baza de date si ma intreaba daca am furat acest card sau daca l-am luat din receptorul altcuiva ! Bineinteles raman cu gura cascata si il intreb Domnule, vorbesti serios ? Imi aduc aminte de faza din 2005 cu trimisul cardului la mirosat si ii povestesc omului situatia explicandu-i ca e posibil sa fie o eroare datorata acestui incident din 2005. Trecand peste faza cu acuzatia de furt (nepermisa unui angajat al unei firme ce depinde de relatia cu clientii), il intreb ce se poate face pentru a rezolva aceasta situatie, la care imi raspunde ca trebuie sa depun o cerere de incetare a furnizarii serviciului digitv. Depun acesta cerere, inregistrata sub numarul 34 din 11.08.2006 la digitv Bacau, si intreb daca pot sa depun cardul digitv deoarece nu mai il utilizez. Mi se raspunde negativ si ca pot sa revin peste cateva saptamani.
    Daca ar fi fost numai atat, as fi spus ca nu a fost nimic in neregula pentru tara in care traim !
    Pe la sfarsitul lunii august 2006 primesc acasa facturile digitv pentru iulie, august si septembrie 2006. Ma duc la posta romana (alt serviciu deosebit din tara noastra !) si achit facturile digitv pe iulie si august 2006 (imi zic sa fiu corect fata de RDS RCS : nu m-am uit la serviciul lor DHT din iunie 2006 dar nu i-am anuntat pana in august asa ca zic hai sa le platesc).
    La inceputul lui septembrie ma prezint din nou la digitv Bacau, pentru a intreba daca pot sa predau cardul digitv, avand deja cererea de incetare a serviciului digitv depusa la ei. Mi se raspunde ca trebuie sa am facturile achitate la zi. Scot chitantele pe iulie si august 2006, acelasi angajat model de la digitv Bacau le face cate o copie, dupa care imi spune ca nu poate sa-mi primesca cardul, deoarece trebuie sa faca un dosar cu ele (copiile la chitante) si sa le trimita la Bucuresti iar eu sa mai revin ! De parca eu as avea timp sa revin la digitv Bacau din saptamana in saptamana (locuiesc la 60 km de cea mai apropiata reprezentanta digitv, care este in Bacau).
    Sun la digitv Bucuresti, in speranta ca voi gasi pe cineva care este in masura sa rezolve aceasta situatie. Mi se raspunde sa trimit o adresa prin fax domnului Vlad Florea la numarul de fax 021 3010839. Spus si facut ! Trimt o adresa in atentia domnului de mai, confirmarea de primire prin fax din 04.09.2006 in care povestesc pe scurt ca am depus cerere de incetare a serviciului digitv, episodul mirosat, si ca nu mi se pare normal sa platesc abonamentul digitv incepand cu luna septembrie 2006 (avand cererea pe 11.08.2006).
    Ma suna cineva de la digitv Bucuresti, care ma pune sa-i povestesc ce am scris mai sus si spune ca va mai reveni cu un telefon.
    Dupa acest telefon am crezut ca tipul de angajat foarte competent se afla doar la digitv Bacau iar cel de la Bucuresti va fi in masura sa-mi spuna cum putem rezolva aceasta situatie.
    Nu m-a mai sunat nimeni de la ditgitv Bucuresti asa ca ma duc iar la digitv Bacau unde il intreb pe acelasi angajat tipic RDS RCS, daca poate sa-mi spuna cat am de plata ca sa termin odata povestea si daca poate sa ia cardul digitv. Rapuns negativ pe toata linia, dosarul e la Bucuresti in curs de rezolvare s.a.m.d. .
    Cand deja uitasem de problema ajung acasa la mine facturile digitv pe lunile octombrie, noiembrie si decembrie 2006.
    Sun la centrul de relatii cu clientii, povestesc situatia la care mi se raspunde sa ma duc cu chitantele la digitv Bacau din nou ca sa le trimita la Bucuresti ! Ii spun interlocutorului ca am fost deja de mai multe ori la digitv Bacau si mi se pare absurd sa mai ajung din nou la ei. Imi spune ca nu ma poate ajuta si ca sa merg la Bacau.
    In luna mai 2007 primesc o notificare de la RDS Bucuresti semnata de director Ioan Bendei, in care, culmea nesimtirii, mi se aduce la cunostinta ca trebuie sa platesc facturile pe iulie 2006 (factura achitata deja cu una din chitantele pe care angajatul model de la Bacau le-a facut copie) plus facturile pe septembrie 2006, octombrie 2006 si noiembrie 2006, eu avand cerere depusa in august 2006 de incetare a furnizarii serviciului digitv ! Deci pentru cei de la digitv este normal ca un client sa plateasca ceva de care nu a beneficiat si de care nu mai are nevoie !
    Mai mult decat atat in aceeasi notificare sunt amenintat cu prederile contractului 9000210111/28.12.2004, sa platesc 100 USD pentru cardul nereturnat ( pe care am incercat sa-l depun la digitv Bacau fara succes) cu inchisoare de 3 luni la 4 ani sau amenda pentru nedepunerea acestui card, iar daca nu achit sumele datorate sa fiu chemat la judecata , in baza contractului de mai sus.
    Domnule, am ramas fara grai ! Angajatii de la digitv sunt si incompetenti! Acest contract 9000210111/28.12.2004 cu care ma ameninta nu are nici o valabilitate juridica deoarece datorita unei scapari a celor de la digitv (spre norocul meu), acest contract nu este semnat de catre mine, mai mult acestia nu au nici un contract semnat de catre mine !
    Ceea ce ma deranjeaza in toata aceasta situatie este faptul ca, desi nu am avut o relatie comerciala bazata pe semnarea unui contract, am incercat sa fiu corect fata de ei : am platit facturile inclusiv pentru luna in care am depus cererea de incetarea a furnizarii serviciului digitv, am fost de 4 ori la reprezentanta digitv Bacau pentru a lamuri situatia si a depune cardul digitv. Raspunsul RDS RCS : sa platesc 3 luni de abonament peste data cererii din august, sa platesc 100 USD pentru un card pe care, desi nu sunt obligat de nici un document legal, am vrut sa-l predau, amenintare cu inchisoare, si cu plata penalitatilor pentru facturile emise in mod abuziv si a cheltuielilor de judecata !
    Judecati si dumneavoastra daca modul de comportament al celor de la RDS RCS face sau nu cinste acestei firme si actionarilor acesteia !

  2. #2
    Moderator Expert
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Bucuresti
    Posts
    6,916
    Posts Thanks / Likes

    Default

    De ANPC ai auzit?
    SHALOM

  3. #3
    Member Mentor
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Cluj
    Posts
    994
    Posts Thanks / Likes

    Smile

    Quote Originally Posted by isr2002 View Post
    De ANPC ai auzit?
    Da de [email protected] ai auzit?

    Pacat ca se intampla asta, poate ar trebui alesi mai cu grija angajatii DIGI!
    Roling Stones, Dire Straits, Deep Purple, Led Zeppelin, Beatles, Creedence Clearwater Revival, Scorpions, Meat Loaf, Accept, WASP, Huey Luis & the News, Warlock, Helloween, Stratovarius, Lita Ford,Nightwish, Queen, Pink Floyd, Steve Vai, Yngwie Malmsteen, Joe Satriani, Metallica (whiskey in the jar).. cativa cu care ma mai cunosc si eu.

  4. #4
    Dreambox member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2004
    Posts
    1,389
    Posts Thanks / Likes

    Default

    E o adevarata harababura in tot RCS-RDS.Platesti facturi de internet la zi ..iti taie serviciu pt ca o chioara nu le-a corelat cu id-ul de client care era specificat pe OP.Dupa multe telefoane, fax-uri cu op-ul iti spun sa revii ziua urmatoare..ma rog . Seriozitate 0 si relatii cu clientii de 2 bani

  5. #5
    Bagator de seama Expert
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Prin zona
    Posts
    2,938
    Posts Thanks / Likes

    Default

    In sprijinul afirmatiilor de mai sus: http://www.rdi-board.com/showthread.php?t=48782

  6. #6
    Moderator Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    United States of Europe
    Posts
    17,549
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by clader View Post
    E o adevarata harababura in tot RCS-RDS.Platesti facturi de internet la zi ..iti taie serviciu pt ca o chioara nu le-a corelat cu id-ul de client care era specificat pe OP.Dupa multe telefoane, fax-uri cu op-ul iti spun sa revii ziua urmatoare..ma rog . Seriozitate 0 si relatii cu clientii de 2 bani
    Intr-adevar sunt mari probleme la billing si in contabilitate...Oricum, nu se face nimic, in continuare enorm de multi clienti nemultumiti care se trezesc cu serviciul taiat din cauza erorilor umane si nu numai...
    Salut Prieteni!


  7. #7
    Moderator Expert
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Aboard the Destiny
    Posts
    3,184
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Situatie extrem de similara Revin cu amanunte dupa ce rezolv cazul. Pana atunci tin ciocul ...

  8. #8
    Dreambox member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2004
    Posts
    1,389
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by Gruialuinovac View Post
    Da de [email protected] ai auzit?

    Pacat ca se intampla asta, poate ar trebui alesi mai cu grija angajatii DIGI!
    Probabil ca [email protected] ar trebui sa-si dedice 99% din timp rezolvarii problemelor de aici. Dar un om binevoitor nu poate rezolva problemele unui furnizor total neserios.

  9. #9
    ............... Teacher
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    44*.28
    Posts
    238
    Posts Thanks / Likes

    Default Mai multi Spartacusi!

    Adevarul este ca doar cu un Spartacus la Digi nu se va imbunatati curand serviciul clienti !
    Si adevarul este ca daca platesti un om cu doi lei acesta va munci doar de 2 lei, chiar si de mai putin ,ca servici de 2 lei gasesti imediat.
    Deci concluzia este ca trebuie sa ne pregatim psihic pentru urmatorii 2 ani..

  10. #10
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by MrMxyzptlk View Post
    Situatie extrem de similara Revin cu amanunte dupa ce rezolv cazul. Pana atunci tin ciocul ...
    ...daca pot sa te ajut cu ceva... scrie-mi
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  11. #11
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    @biastech

    ... scrie-mi pe YM, poate te pot ajuta
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  12. #12
    Senior Member Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Bucharest
    Posts
    1,093
    Posts Thanks / Likes

    Default

    toata stima pentru [email protected]
    DIGI TV(3kituri cu HSS 1160,DIGI+,DIGI II+), FOCUS SAT, DM 500, Echostar 3600 IP, Echosmart 770 cu cardreader,3XEchosmart 790,Echosmart 791 2XKAON KSF100, Optibox CXPVR, 1x offset 1,20, 4 LNB INVERTO 0.2 dB, 5xoffset 0.90x6lnb inverto 0.2 db, 1X offset 0.80X1 lnb Smart Titanium 0.2 db

  13. #13
    Gold Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    3,552
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ntire2000 View Post
    biastech

    mo, sa fiu al draq......io is abonat de 2 ani si ceva si mi-or venit vreo 3 facturi......
    cum naiba tie ti-o ajuns atatea....intr-un timp atat de scurt....?!?
    eu nu am primit in 2 ani de zile nici o factura, numai o scrisoare de amentire cu procese de la directorul lor

  14. #14
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    @ntire2000 si @onyx

    ... vreti facturi? ... va pot ajuta in caz ca vreti sa platiti...
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  15. #15
    Moderator Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    United States of Europe
    Posts
    17,549
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by gelur2 View Post
    Adevarul este ca doar cu un Spartacus la Digi nu se va imbunatati curand serviciul clienti !
    Si adevarul este ca daca platesti un om cu doi lei acesta va munci doar de 2 lei, chiar si de mai putin ,ca servici de 2 lei gasesti imediat.
    Deci concluzia este ca trebuie sa ne pregatim psihic pentru urmatorii 2 ani..
    Poate...dar exista si alternativa
    Pe banii nostri, TREBUIE sa ne invatam, sa nu ne mai lasam "terorizati psihic". Daca Romtelecom a simtit asta pe propria piele, BoomTv la fel, oricare furnizor poate suferi "oprobiul public". Clientii sunt cei care pot penaliza un furnizor de servicii...atata timp cat nu este monopol...
    Salut Prieteni!


 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top