Brandul INTACT, pe mâinile celor mai renumiţi specialişti din lume

În vederea consolidării şi dezvoltării imaginii de grup, Trustul INTACT va trece printr-un proces de rebranding. Consultantul ales de companie este LANDOR, din Hamburg, una dintre cele mai importante şi reputate firme din lume în acest domeniu, printre clienţii agenţiei la nivel mondial fiind: A.G. Ferrari, Danone, Durex, Citibank, FedEx, Kodak, Microsoft.

Procesul de rebranding vizează revizuirea brandului corporatist, nu şi brandurile de produs, şi are ca scopuri surprinderea şi definirea celei mai potrivite reprezentări a trustului, în ceea ce priveşte identitatea, strategia de comunicare internă şi externă şi viziune pe termen lung. "Acest proces este esenţial pe o piaţă în care valoarea brandului devine mai importantă ca oricând. Piaţa media are nenumărate exemple privind produse care, susţinute şi expuse de un brand de televiziune puternic, erau lidere de audienţă şi de popularitate, dar transferate sub branduri slabe, fără valoare, au fost uitate", declară Camelia Voiculescu, PDG ANTENA 1.

IDENTITATE. Alături de compania Landor, la procesul de definire a identităţii, valorilor şi poziţionării pe piaţă a INTACT lucrează şi CAMINA, recent înfiinţata companie de branding a trustului, ai cărei angajaţi urmează cursuri susţinute de personalul LANDOR. Compania LANDOR a fost fondată de Walter Landor în 1941 la San Francisco. Actualmente este deţinută de grupul mondial de publicitate WPP, care în România este prezent prin agenţii precum Ogilvy & Mather, Grey Worldwide şi Scala JWT. Grupul INTACT operează posturile ANTENA 1, ANTENA 2, ANTENA 3, Euforia TV, Radio Romantic, Jurnalul Naţional, Gazeta Sporturilor, Săptămâna Financiară, revistele Felicia, Good Food, 4WD, Top Gear şi firma de producţie TV INTACT PRODUCTION.