Realitatea TV va încheia un parteneriat cu televiziunea americană ABC News pentru schimb de ştiri, a declarat joi, 19 aprilie, Sorin Enache, directorul general al grupului Realitatea Media.

Acesta a declarat că Realitatea a mai cumpărat programe pentru canalul de bucătărie pe care intenţionează să-l lanseze şi a stabilit detaliile parteneriatului pentru lansarea programului Wedding TV, probabil în toamna acestui an. Acesta va fi de fapt o retransmisie localizată a programului care în prezent rulează în Marea Britanie şi Polonia.

De asemenea, partenerul Realitatea Media pentru Romantica, Zone Media, a decis la Cannes să solicite extinderea logoului televiziunii din România pe toată reţeaua Romantica din Europa.

Enache a remarcat faptul că anul acesta la târgul de televiziune MIPTV de la Cannes este un record de participare românească, chiar dacă există numai un singur stand Românesc, cel al televiziunii publice. El spune că românii sunt cumpărători de programe de televiziune şi unii din ce în ce mai apreciaţi, având în vedere că preţurile plătite de televiziunile din România sunt cele mai mari din Europa Centrală, cu excepţia Poloniei.

“Primele cinci blockbustere ale anului sunt cumpărate de televiziunile din România la peste 200.000 de euro pe bucată, fapt care face ca interesul deţinătorilor de drepturi să fie foarte mare pentru cumpărătorii de la noi”, a spus Enache.

Delegaţia Realitatea Media la Cannes a inclus pe lângă directorul general Sorin Enache un număr de patru oameni, directorul de achiziţii Neli Gheorghe, directorul executiv Romantica Mădălina Rădulescu, project managerul pentru canalul culinar Marilena Ion şi directorul de New Media de la News In, Brânduşa Bogea.