Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default Realitatea caută parteneri pentru proiectele de televiziune

    Realitatea Media, încearcă să găsească la târgul de televiziune MIPTV 2007 de la Cannes parteneri pentru proiectele sale din România. „Suntem mai puţin interesaţi de programe. Căutăm parteneri”, a declarat Sorin Enache, general manager Realitatea Media.

    La târg participă Dorian Ciubuc, directorul Zone Media România şi unul din partenerii noului program destinat audienţei feminine Romantica, lansat în tandem de Realitatea Media şi compania britanică.

    Societatea Române de Televiziune (SRTv), singurul participant cu stand la Cannes, a venit la târgul interanţional de televiziune să vândă 40 de documentare româneşti.

    În cadrul târgului, Televiziunea Română şi-a achiziţionat un stand, motivul strategic fiind potrivit Adei Rosetti, şef achiziţii al SRTv, acela de a atrage cumpărători pentru produsele proprii - documentare şi imagini de arhivă.

    „Motivul strategic pentru care avem acest stand este să facem cunoscut tuturor partenerilor din lume experienţa TVR ca provider de imagini, pentru că noi existăm în catalogul târgului ca expozanţi, vânzători de imagini şi emisiuni din România. Este mult mai important decât ceea ce vindem la târg, faptul că existăm în bazele lor de date ca acea companie de la care se pot cumpăra imagini de arhivă, imagini recente de ştiri, imagini recente de fotbal, de unde avem drepturi, programe cu specific din România, e scopul principal. Până la urmă şi târgul ăsta are jumătate viaţa agitată de aici, jumătate o viaţă virtuală”, a declarat Ada Rosetti, şef achiziţie-vânzare programe şi subtitrare al TVR.

    TVR a venit la MIPTV cu o mapa de prezentare care cuprinde circa 40 de documentare, producţii proprii, printre care: „Decreţeii” (2005), în regia lui Florin Iepan, „The One, the Only, the Real Tarzan” (2005), realizat în coproducţie cu ARTE, ZDF, ORF şi Dicovery Campus, „Drumul către infinit: Constantin Brâncuşi” (2002), regia Cristian Amza, „Gheroghe Zamfir” (2006), regia Mariana Badan, „Martorii” (2001), de Dan Piţa şi Şerban Marinescu, „1956-50 de ani de la Revoluţia Ungară”, de Alin Gelmarean.

    În afară de acestea, TVR încearcă să vândă şi serialul „La Urgenţ㔠(2006), regia Andrei zincă, de care încă dinainte de MIPTV s-au artătat interesate companii din Europa de Est.

    „Acum pe loc nu am vândut, dar în general nu se mai încheie contracte pe loc la vizionări (...) Am avut oferte pentru „La Urgenţ㔠încă nu s-a încheiat nimic. Am fost contactaţi înainte de târg. Este vorba de nişte canale de cablu din Europa de Est. Sunt discuţii”, a spus Rosetti, refuzând să precizeze preţul negociat pentru vânzarea seriei.

    „Preţul nu are nicio legătură cu preţul de producţie, are legătură cu preţul pieţei”, a spus ea.

    TVR a venit la târg şi pentru a cumpăra programe TV. Astfel, potrivit Adei Rosetti, Televiziunea Publică este interesată de anumite formate, cum e cazul celui anunţat deja „Restauration”, o campanie naţională de restaurare a unui monument din România în urma voturilor publicului. „Ne interesează formate şi ne interesează programe pentru toate tipurile de intervale orare, de la documentare până la programe pentru copii. Discutăm nişte contracte pe termen lung”, a mai spus Rosetti.

    Cea de-a 44 ediţie a MIPTV, târg internaţional de conţinuturi audiovizuale şi digitale, a început luni la Cannes şi se desfăşoară pe o perioadă de cinci zile, la eveniment fiind anunţaţi 12.000 de reprezentanţi ai domeniului, printre care şi cele mai importante companii de media româneşti: MEDIA PRO DISTRIBUTION, Antena 1 Television, Realitatea Media, Dogan Media International.

  2. #2
    om fain' Expert
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Dublin
    Posts
    4,391
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Realitatea e a lui Vantu se vede ca omul a inceput sa investeasca banii in ea si bine face,mai asteptam versiunea in ronana a euronews,sa vada si romanii stiri adevarate,nu masluite de nustiu ce partide politice

  3. #3
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

  4. #4
    om fain' Expert
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Dublin
    Posts
    4,391
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ********* View Post
    Mersi,dar sa sti ca l-am citit si pe ala,inainte sa scriu aici.De aia am fost asa, hai sa-i spun bucuros.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top