Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 24

Thread: Facturi la Boom

  1. #1
    Administrator Expert
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Las Vegas
    Posts
    8,509
    Posts Thanks / Likes

    Default Facturi la Boom

    La Digi sunt probleme cu facturile , anumiti clienti nu le primesc , implicit nu platesc subscriptia si automat se trezesc cu Nota 10 pe ecran.

    La Boom cum este ? N-am primit factura din luna decembrie , am primit in schimb o scrisoare in care ma anuntau ca au probleme cu facturarea (lucru ce nu l-am pus pe board la vremea respectiva) iar acum de 2 zile am primit tot felul de mesaje pe ecranul televizorului prin care sunt invitat sa sun la un anumit numar de telefon.
    Am sunat si am dat peste o fetiscana total in necunostiinta de cauza...parca as fi sunat la numarul gratuit al RATB-ului.
    (culmea culmilor....de ce nu sun de pe numarul de telefon pe care l-am declarat in contract )
    In concluzie daca nu ati primit factura de la Boom mergeti la BRD si platiti abonamentul ca ramanaeti cu ecran negru pe muuuult laudatul Boom Comedy.

    Fanta
    Dupa ce am confiscat domeniul liga1.ro a venit randul ligii a doua : http://www.lpf2.ro


    http://www.liga1.ro/ cel mai tare site din lume dedicat fotbalului autohton.
    Vizitati-l si o sa primiti de la mine !

  2. #2
    Moderator Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    United States of Europe
    Posts
    17,549
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by Fanta View Post
    La Digi sunt probleme cu facturile , anumiti clienti nu le primesc , implicit nu platesc subscriptia si automat se trezesc cu Nota 10 pe ecran.

    La Boom cum este ? N-am primit factura din luna decembrie , am primit in schimb o scrisoare in care ma anuntau ca au probleme cu facturarea (lucru ce nu l-am pus pe board la vremea respectiva) iar acum de 2 zile am primit tot felul de mesaje pe ecranul televizorului prin care sunt invitat sa sun la un anumit numar de telefon.
    Am sunat si am dat peste o fetiscana total in necunostiinta de cauza...parca as fi sunat la numarul gratuit al RATB-ului.
    (culmea culmilor....de ce nu sun de pe numarul de telefon pe care l-am declarat in contract )
    In concluzie daca nu ati primit factura de la Boom mergeti la BRD si platiti abonamentul ca ramanaeti cu ecran negru pe muuuulta laudatul Boom Comedy.

    Fanta

    Vina apartine 100% lui Jonathan Noam care se ocupa de IT...Acesta a sustinut alegerea "indienilor"(pe bune) ca furnizori pentru aplicatia de activare si billing, aplicatie care in final s-a dovedit a fi o frana serioasa in activitatea BoomTV.Nici pana acum Boom nu este in stare sa-si factureze clientii. Acum se chinuie sa implementeze alt sistem...pana atunci Boom mocca...

    Salut Prieteni!


  3. #3
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Tara de Foc
    Posts
    678
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Indienii care au facut billingul nu sunt chiar niste novici in materie, iar sistemul lor e functional(nu perfect functional). Probabil ca sunt acolo niste probleme de integrare. Mai mult cei care-i recomanda pe acesti producatori de billing sunt chiar cei de la NDS.

  4. #4
    Gold Member Expert
    Join Date
    May 2003
    Location
    Brasov
    Posts
    3,254
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Am client cu vechime exact o luna si jumatate si i-am vazut prima factura... deci e functional acum

    RO (BV), 2.2M (Ku&C), 1.2M (Ku, HH), 95'E - 45'V, Deviser S-30 Sat Meter, Amiko X-Finder DVB-S/S2 & T/T2, LG DVB-S/S2 4K,
    Onkyo T-4711, Technics G-70, Grundig Satellit 500, Tecsun PL-660, Sangean ATS 909X, FM Yagi 5 el., TV Yagi ATX & Angel.

  5. #5
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2006
    Location
    Bacau
    Posts
    72
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by Fanta View Post
    La Digi sunt probleme cu facturile , anumiti clienti nu le primesc , implicit nu platesc subscriptia si automat se trezesc cu Nota 10 pe ecran.

    La Boom cum este ? N-am primit factura din luna decembrie , am primit in schimb o scrisoare in care ma anuntau ca au probleme cu facturarea (lucru ce nu l-am pus pe board la vremea respectiva) iar acum de 2 zile am primit tot felul de mesaje pe ecranul televizorului prin care sunt invitat sa sun la un anumit numar de telefon.
    Am sunat si am dat peste o fetiscana total in necunostiinta de cauza...parca as fi sunat la numarul gratuit al RATB-ului.
    (culmea culmilor....de ce nu sun de pe numarul de telefon pe care l-am declarat in contract )
    In concluzie daca nu ati primit factura de la Boom mergeti la BRD si platiti abonamentul ca ramanaeti cu ecran negru pe muuuult laudatul Boom Comedy.

    Fanta
    Voiau sa te anunte ca de-acum incolo ai abonament VIP cu toate pachetele incluse si cu extra - optiunea Boom Comedy 2 in Dolby digital 5.1 HD
    Asta ca sa nu renunti la poezia lirica si sa nu incepi campania.
    Daca sunai de pe nr de contract pe screen iti aparea numele- FANTA - si se deschideau sampaniile si Coci colele . Dar... pen'ca suntem in Romania cred ca tocmai ai ratat VIP-ul. Du-te la cel mai apropiat BRD.
    In asteptarea lui Boom Comedy 2 ... sa traiasca Hbo, pardon Boom Comedy

  6. #6
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 1970
    Posts
    335
    Posts Thanks / Likes

    Default

    pana la urma are VIP sau nu are? ca incep sa-l invidiez.

  7. #7
    Administrator Expert
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Las Vegas
    Posts
    8,509
    Posts Thanks / Likes

    Default

    De unde domne' atat VIP , pai pot compara eu super VIP cardul pe care il am de la Digi cu altceva ?
    Asa cum am promis , platesc la Boom abonamentul pana la sf. contractului si apoi am sa uploadez pe Youtube filmul cu executia in direct al echipamentelor celui mai penibil DTH din istoria moderna a televiziunii (numai cu Alpha , un DTH grecesc in via 2.4 se mai poate compara)

    La inceputul lui mai vom avea un an de la lansare , an in care am avut parte in fiecare luna de o alta relansare si de promisiuni desarte.
    Un an in care aproape toata conducerea a fost nevoita sa demisioneze.

    Degeaba se incearca acum o relansare , nici Max TV nu-i cumpara

    Fanta
    RDI Team
    Dupa ce am confiscat domeniul liga1.ro a venit randul ligii a doua : http://www.lpf2.ro


    http://www.liga1.ro/ cel mai tare site din lume dedicat fotbalului autohton.
    Vizitati-l si o sa primiti de la mine !

  8. #8
    aleksutz
    Guest
    RDI - Board Default Avatar

    Default

    Ciudat ce vi se intampla voua. La mine vin facturi fara probleme, odata au ajuns banii la ei mai tarziu, tot din vina mea, m-au sunat pe mobil, si le-am spus ce se intamplase, dupa care mi-au dat drumul la abonament, urmand ca ulterior sa platesc.

  9. #9
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Pot sa am si eu un VIP la Digi?
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  10. #10
    Moderator Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    United States of Europe
    Posts
    17,549
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by card76 View Post
    pana la urma are VIP sau nu are? ca incep sa-l invidiez.
    Boom NU ofera carduri VIP...NDS este foarte strict in aceasta privinta...iar actionarul majoritar...foarte zgarcit...
    Salut Prieteni!


  11. #11
    Moderator Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    United States of Europe
    Posts
    17,549
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by sfetnic View Post
    Indienii care au facut billingul nu sunt chiar niste novici in materie, iar sistemul lor e functional(nu perfect functional). Probabil ca sunt acolo niste probleme de integrare. Mai mult cei care-i recomanda pe acesti producatori de billing sunt chiar cei de la NDS.
    DE unde sti Ai fost de fata cand il implementau Sau Digi are acelasi soft...
    Salut Prieteni!


  12. #12
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by gepeto View Post
    DE unde sti Ai fost de fata cand il implementau Sau Digi are acelasi soft...
    Nu prea cred ca e acelasi si nu e problema cu facturarile, ci am mai scris, cu firma de curierat era problema. Au fst dati la o parte, a venit alta firma, sper ca-s mai seriosi si nu vor mai fi probleme
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  13. #13
    Moderator Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    United States of Europe
    Posts
    17,549
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by [email protected] View Post
    Nu prea cred ca e acelasi si nu e problema cu facturarile, ci am mai scris, cu firma de curierat era problema. Au fst dati la o parte, a venit alta firma, sper ca-s mai seriosi si nu vor mai fi probleme
    O fi asa, n-o fi asa...dar de ce sa aiba clientul de suferit, din cauza ca furnizorul nu gaseste solutia IDEALA de a trimite/incasa factura... Oricum, Digi sta cel mai prost la acest capitol...
    Salut Prieteni!


  14. #14
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by gepeto View Post
    O fi asa, n-o fi asa...dar de ce sa aiba clientul de suferit, din cauza ca furnizorul nu gaseste solutia IDEALA de a trimite/incasa factura... Oricum, Digi sta cel mai prost la acest capitol...
    stiu, sper ca se rezolva aceste probleme...
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  15. #15
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Tara de Foc
    Posts
    678
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by gepeto View Post
    DE unde sti Ai fost de fata cand il implementau Sau Digi are acelasi soft...
    Stiu. Un sistem de billing nu este un CD player, pe care-l cumperi de la magazin il bagi in priza si incepe sa cante. De asta am zis ca este un produs functional, dar care are nevoie de integrare cu CAS-ul si cu diverse alte interfete, daca exista. Digi nu are acelasi soft, dar sunt sigur ca au negociat si cu indienii si cunosc produsul MQ.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top