Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 22
  1. #1
    Moderator Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    United States of Europe
    Posts
    17,549
    Posts Thanks / Likes

    Default Propunere catre DIGI...

    @ [email protected] de alta dar tu esti reprezentantul cel mai de seama al lui Digi pe RDI...

    Fac o propunere care nu este noua, dar poate fi de actualitate...
    Daca tot avem receivere pe care se pot primi mesaje de la operator, iar acest operator uita sa trimita factura, o trimite cu intarziere, factura nu ajunge etc, de ce nu se trimite catre abonat un mesaj de avertizare in care sa i se spuna date despre plata: nr.factura, data, valoare, cont client... In acest fel, clientul este mai "responsabilizat", Digi va incasa mai repede si mai multi bani, toata lumea va fi fericita...

    Ce zici Chiar este un capat de tara sa faceti acest lucru
    Salut Prieteni!


  2. #2
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by gepeto View Post
    @ [email protected] de alta dar tu esti reprezentantul cel mai de seama al lui Digi pe RDI...

    Fac o propunere care nu este noua, dar poate fi de actualitate...
    Daca tot avem receivere pe care se pot primi mesaje de la operator, iar acest operator uita sa trimita factura, o trimite cu intarziere, factura nu ajunge etc, de ce nu se trimite catre abonat un mesaj de avertizare in care sa i se spuna date despre plata: nr.factura, data, valoare, cont client... In acest fel, clientul este mai "responsabilizat", Digi va incasa mai repede si mai multi bani, toata lumea va fi fericita...

    Ce zici Chiar este un capat de tara sa faceti acest lucru
    Vezi in threadul serviciul clienti digi tv, eu saptamana trecuta am propus acest lucru, prin mail, frumos conducerii... cred ca se va rezolva, astfel s-ar rezolva cel putin 50% din reclamatiile actuale care vin in call center dupa fiecare deconectare
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  3. #3
    Moderator Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    United States of Europe
    Posts
    17,549
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Si o alta problema...tot un sfat pana la urma...

    Cunosc multe persoane care s-au abonat la Dolce sau Boom, deoarece au sunat la Digi sau au vorbit cu instalatorii si li s-a spus ca nu sunt echipamente...De ce vreti sa pierdeti clienti in acest fel
    S-au mers in comunitati de "persoane" unde se stia, dinainte, ca acestia nu vor deveni clienti fideli Digi, dar li s-au dau receivere...iar alte persoane care doreau sa devina "abonati platitori" ai Digi, au fost "indrumati" chiar de casieritele Digi sa se duca la Dolce...Jenant...

    In plus, lumea doreste receptoare Humax sau receptorul twin...voi nu aveti...Atunci de ce se mai anunta ca facem si dregem NU avem echipamente, inca, luam pozitia strutului... Pana la urma, o reclama "anticipata" se poate transforma in "antireclama"...

    Vreti sau nu, sunteti operatorul care este considerat cu cele mai multe probleme...Probleme pe care le fac cei din interior... Vina este 100% a voastra...Multa lume incepe sa se fereasca de Digi...

    Multumesc.

    P.S. Nu astept raspuns decat de la [email protected]
    Salut Prieteni!


  4. #4
    Member Mentor
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Cluj
    Posts
    994
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Ce zici Chiar este un capat de tara sa faceti acest lucru[/quote]
    Da, e o idee buna. dar sa nu faca ca si cu EPG.Sa primeasca clientul din Cluj factura celui din Oradea si invers.
    Roling Stones, Dire Straits, Deep Purple, Led Zeppelin, Beatles, Creedence Clearwater Revival, Scorpions, Meat Loaf, Accept, WASP, Huey Luis & the News, Warlock, Helloween, Stratovarius, Lita Ford,Nightwish, Queen, Pink Floyd, Steve Vai, Yngwie Malmsteen, Joe Satriani, Metallica (whiskey in the jar).. cativa cu care ma mai cunosc si eu.

  5. #5
    Moderator Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    United States of Europe
    Posts
    17,549
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by [email protected] View Post
    Vezi in threadul serviciul clienti digi tv, eu saptamana trecuta am propus acest lucru, prin mail, frumos conducerii... cred ca se va rezolva, astfel s-ar rezolva cel putin 50% din reclamatiile actuale care vin in call center dupa fiecare deconectare

    Daca te referi la topicul http://www.rdi-board.com/showthread.php?t=47502 nu il vad...Oricum...
    Salut Prieteni!


  6. #6
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by gepeto View Post
    Si o alta problema...tot un sfat pana la urma...

    Cunosc multe persoane care s-au abonat la Dolce sau Boom, deoarece au sunat la Digi sau au vorbit cu instalatorii si li s-a spus ca nu sunt echipamente...De ce vreti sa pierdeti clienti in acest fel
    S-au mers in comunitati de "persoane" unde se stia, dinainte, ca acestia nu vor deveni clienti fideli Digi, dar li s-au dau receivere...iar alte persoane care doreau sa devina "abonati platitori" ai Digi, au fost "indrumati" chiar de casieritele Digi sa se duca la Dolce...Jenant...

    In plus, lumea doreste receptoare Humax sau receptorul twin...voi nu aveti...Atunci de ce se mai anunta ca facem si dregem NU avem echipamente, inca, luam pozitia strutului... Pana la urma, o reclama "anticipata" se poate transforma in "antireclama"...

    Vreti sau nu, sunteti operatorul care este considerat cu cele mai multe probleme...Probleme pe care le fac cei din interior... Vina este 100% a voastra...Multa lume incepe sa se fereasca de Digi...

    Multumesc.

    P.S. Nu astept raspuns decat de la [email protected]
    Pacat ca unii de la noi nu-si fac treaba cum ar trebui si prin faptele lor aduc o faima proasta firmei la care lucreaza. Totusi nu uita chiar daca suntem operatorul cu cele mai multe probleme, poate sunt la noi cele mai multe probleme si din cauza ca suntem cel mai mare operator cu cei mai mult abonati.Adevarul e ca acest lucru nu este o scuza. Imi pare rau ca cei care ar trebui sa fie mai flexibili in luarea anumitor decizii, n-o fac sau o fac prea tarziu. Si suntem cateva persoane care ne agitam, chiar daca pe acest forum nu se vede decat lupta de "gherila" dusa de mine. Nu uita ca pe langa mine, in toata povestea asta a deconectarilor-reconectarilor mai sunt si alti colegi de ai mei, care niciodata nu m-au intrebat de ce trebuie ei sa faca reconectari in toiul noptii, ci si-au facut treaba. Le multumesc si pe aceasta cale.
    Sper ca pe parcurs se vor rezolva aceste probleme si o sa avem clienti multumiti de serviciile oferite de noi. Dum spiro, spero.
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  7. #7
    Moderator Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    United States of Europe
    Posts
    17,549
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by [email protected] View Post
    Pacat ca unii de la noi nu-si fac treaba cum ar trebui si prin faptele lor aduc o faima proasta firmei la care lucreaza.
    Sper ca pe parcurs se vor rezolva aceste probleme si o sa avem clienti multumiti de serviciile oferite de noi. Dum spiro, spero.
    Cat mai respir, mai sper... Felicitari, desi nu te cunosc, semeni cu Neo_Andersson de la Boom... Sper sa nu ajungi in aceeasi situatie... Se pare ca, in Romania, profesionistii sunt pe locul doi...Primeaza pupincuristii...care reusesc sa se infiltreze in functii importante si sa strice toata treaba... Din pacate, acestia doar se fac ca lucreaza pentru firma...dar sunt bine vazuti de sefi, ca doar de aia pupa

    Scuze, devin off-topic...
    Salut Prieteni!


  8. #8
    Moderator Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    United States of Europe
    Posts
    17,549
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by amandigi View Post
    La EPG lipseste ultima litera (ex: "Stir" in loc de "Stiri") pe majoritatea canalelor. Pe unele canale (ProTV, Antena1, Prima) EPG-ul nu arat programele intre orele 20-22. De obicei lipseste tocmai filmul de seara din EPG, astfel stirile ProTV tin de la 19:00 pana la 22:30 sau asa ceva. TVR1 tot nu are EPG si nici AXN-urile noi.
    Sa nu mai spun despre vechea problema ca la programele din Extra II (unde mai este EPG), nu apare textul EPG-ului daca HSS-ul are meniul setat in Engleza/Romana, iar daca setez in maghiara, atunci nu apare textul EPG-ului pentru celelalte canale.
    Si desigure, cele doua Discovery au EPG-uri aiurea.

    @[email protected]

    Poate ne pui o pila si la softisti...
    Salut Prieteni!


  9. #9
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    4
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Voiam sa intreb, chiar merge chestia cu activarea prin e-mail? sau e o gluma?

  10. #10
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by vivilica View Post
    Voiam sa intreb, chiar merge chestia cu activarea prin e-mail? sau e o gluma?
    chiar merge
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  11. #11
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Roma
    Posts
    218
    Posts Thanks / Likes

    Default

    merge merge de o saptamina toate activarile doar asa le-am facut.o alta propunere daca tot e cineva sa asculte ar fi trecerea tuturor programelor romanesti numai pe orizontal cu efect si pe viitor daca va fi sa fie 2 receptore un abonament

  12. #12
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by djeclipse View Post
    merge merge de o saptamina toate activarile doar asa le-am facut.o alta propunere daca tot e cineva sa asculte ar fi trecerea tuturor programelor romanesti numai pe orizontal cu efect si pe viitor daca va fi sa fie 2 receptore un abonament
    fa si tu un poll pe tema asta, ca sa sincronizam putin cui cum ar place
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  13. #13
    Moderator Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    United States of Europe
    Posts
    17,549
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by [email protected] View Post
    fa si tu un poll pe tema asta, ca sa sincronizam putin cui cum ar place
    DACA FACEM INCA UN POLL PENTRU HBO COMEDY, IL INTRODUCETI DE MAINE


    Acu', pe bune, de ce se contreaza Digi pentru 1 canal cica fara plata... Chiar e greu de introdus acest nou sosit in familia HBO
    Salut Prieteni!


  14. #14
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by gepeto View Post
    DACA FACEM INCA UN POLL PENTRU HBO COMEDY, IL INTRODUCETI DE MAINE


    Acu', pe bune, de ce se contreaza Digi pentru 1 canal cica fara plata... Chiar e greu de introdus acest nou sosit in familia HBO
    ma interesez, numai sa nu fie o tzeapa mare... adica dupa ce se obisnuieste lumea cu ea sa devina un program cu plata
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  15. #15
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Asta se poate stipula intr-un contract : ex . : X preia HBO Comedy , cu conditia ca minimum 48 de luni canalul Y sa fie inclus in pachetul Z , pachet fara taxa per canal .

    Daca e alba , HBO accepta , daca e neagra , HBO ... nu accepta .

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top