Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2003
    Posts
    67
    Posts Thanks / Likes

    Default Re-activare cartela DIGI

    Buna seara,

    Nu as fi deschis acest topic (probabil lipsit de importanta pentru multi dintre Dvs.), dar ce mi s-a intamplat azi (si, din pacate, inca nu s-a terminat) este de necrezut (cel putin pentru mine).
    Asadar, fiind plecat pentru 2 saptamani de acasa si avand decodorul DIGI oprit (un Hyundai 1160NA), am avut surpiza ca la intoarcere sa am NOTA 10 (ACCES REFUZAT) pe ecranul televizorului.
    Neintrand prea tare in panica ci gandindu-ma ca poate s-a schimbat cheia operationala (si nu ca am fost dezactivat din greseala, abonamentul meu fiind platit in avans), am pus mana pe telefon si am sunat la Serviciul Clienti. Aici, un domn, dupa ce mi-a verificat seria cartelei, m-a rgat sa las decodorul (si televizorul ?) pornit pe canalul TVR1, urmand ca in maxim 90 minute sa am cartela re-activata.
    Din pacate, acest lucru (re-actovarea) nu s-a intamplat nici dupa 3 ore. Am pus din nou mana pe telefon si am facit acelasi lucru ca cel facut cu 3 ore inainte. De aceasta data, o doamna/domnisoara (dupa ce mi-a verificat seria cartelei si, vazand ca am mai sunat si cu 3 ore inainte) mi-a sups pe un ton destul de "iritat" ca activarea poate dura intre 90 minute si 3 ZILE ?
    Cu toate acestea, dupa alte 5 ore, mi-am "permis" sa sun din nou pentru activare (cartela fiind in continuare blocata). La acest apel, o alta doamna/domnisoara mi-a spus sa fac "Software update" si sa astept inca 90 minute, urmand ca totul sa fie OK. Din pacate, la "Software update" am mesaj care imi spune ca nu a fost gasit nici un soft nou, iar cartela (chiar si acum, dupa alte 90 minute) tot nu este activata.
    Rog pe cei care au mai avut astfel de probleme sa-mi dea un sfat sau cel putin sa-mi impartaseasca din "experienta" lor cu Serviciul Clienti DIGI (si eventual sa-mi spuna in mod normal cat timp are trebui sa dureze o astfel de re-activare - stiut fiind faptul ca cei de la DIGI trebuie doar sa trimita acel mesaj de activare a cartelei pe up-linkul de satelit).

    Multumesc mult.
    Dreambox 7000, Echostar 3000IP, MR, SkyCrypt 0.78. Aston, Invacom 0.3, Offset 1.5

  2. #2
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by crisbig View Post
    Buna seara,

    Nu as fi deschis acest topic (probabil lipsit de importanta pentru multi dintre Dvs.), dar ce mi s-a intamplat azi (si, din pacate, inca nu s-a terminat) este de necrezut (cel putin pentru mine).
    Asadar, fiind plecat pentru 2 saptamani de acasa si avand decodorul DIGI oprit (un Hyundai 1160NA), am avut surpiza ca la intoarcere sa am NOTA 10 (ACCES REFUZAT) pe ecranul televizorului.
    Neintrand prea tare in panica ci gandindu-ma ca poate s-a schimbat cheia operationala (si nu ca am fost dezactivat din greseala, abonamentul meu fiind platit in avans), am pus mana pe telefon si am sunat la Serviciul Clienti. Aici, un domn, dupa ce mi-a verificat seria cartelei, m-a rgat sa las decodorul (si televizorul ?) pornit pe canalul TVR1, urmand ca in maxim 90 minute sa am cartela re-activata.
    Din pacate, acest lucru (re-actovarea) nu s-a intamplat nici dupa 3 ore. Am pus din nou mana pe telefon si am facit acelasi lucru ca cel facut cu 3 ore inainte. De aceasta data, o doamna/domnisoara (dupa ce mi-a verificat seria cartelei si, vazand ca am mai sunat si cu 3 ore inainte) mi-a sups pe un ton destul de "iritat" ca activarea poate dura intre 90 minute si 3 ZILE ?
    Cu toate acestea, dupa alte 5 ore, mi-am "permis" sa sun din nou pentru activare (cartela fiind in continuare blocata). La acest apel, o alta doamna/domnisoara mi-a spus sa fac "Software update" si sa astept inca 90 minute, urmand ca totul sa fie OK. Din pacate, la "Software update" am mesaj care imi spune ca nu a fost gasit nici un soft nou, iar cartela (chiar si acum, dupa alte 90 minute) tot nu este activata.
    Rog pe cei care au mai avut astfel de probleme sa-mi dea un sfat sau cel putin sa-mi impartaseasca din "experienta" lor cu Serviciul Clienti DIGI (si eventual sa-mi spuna in mod normal cat timp are trebui sa dureze o astfel de re-activare - stiut fiind faptul ca cei de la DIGI trebuie doar sa trimita acel mesaj de activare a cartelei pe up-linkul de satelit).

    Multumesc mult.
    da-mi in PM seria cartelei
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53°E - -30°W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top