Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 10 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 148
  1. #1
    ............... Teacher
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    44*.28
    Posts
    238
    Posts Thanks / Likes

    Default Serviciul Clienti la Digitv !

    Astazi mi sa intamplat si mie ceva ce credeam ca nu mi se poate intampla adica sa imi apara nota 10 pe toate cele 3 abonament de la Digitv incheiate la Mirosat acum 2 ani .Drept urmare sun la serviciul clienti si mi se spune ca am o factura neachitata si mi-a fost intrerupt serviciul pana la achitare.Verific in contabilitate si observ ca au fost achitate la posta romana in 20.03.2007 ,cu intarziere de 20 de zile ce e drept (mea culpa) dar au fost achitate ,ii dau nr.chitantelor doamnei operator si imi spune ca nu le-au intrat banii in cont din 20 martie (achitate cash).Concluzia lor pana nu intra banii nu pot sa-mi activeze serviciul chiar daca am prezentat chitantele in original (o persona specificand ca nu trebuia sa platesc la posta si de aia...poate).
    Nu este posibil sa tratezi un client care este platitor de 2 ani si nu cu un abonament ci cu 3, in felul acesta .

  2. #2
    ............... Teacher
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    44*.28
    Posts
    238
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Cred ca voi cauta un alt furnizor de astfel de servicii ptr. ca nu imi convine acum sa atept nu stiu cate zile pana le intra lor banii si dupa aia sa-mi dispara nota 10.Atat ca imi raman vreo trei conserve prin casa si care apropo stie cineva fara cartele ce satel. poti sa bagi pe ele in afara de Hotbird ,Thor si Intelsat ?

  3. #3
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Trebuia sa platesti la ei la caserie direct , intrau banii din prima . Cine stie cum lucreaza sau care sunt relatiile intre Posta Romana si ei .
    Si eu am platit abonamentul de internet cu intarziere , dar direct la ei si nu mi`au taiat macaroana niciodata .

  4. #4
    ............... Teacher
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    44*.28
    Posts
    238
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ********* View Post
    Trebuia sa platesti la ei la caserie direct , intrau banii din prima . Cine stie cum lucreaza sau care sunt relatiile intre Posta Romana si ei .
    Pe spatele facturii spune clar ca poti achita si la oficiile postale acea factura si oricum de mult platesc la acea posta ca est langa mine si nu este coada niciodata.Plus ca o chitanta chiar emisa de posta inseamna ca este achitata deci nu eu sant raspunzator de traseul banilor.
    Acum insa cred ca inteleg inversunarea unora impotriva marelui DTH cu picioare de lut DIGITV

  5. #5
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Eu de majoritatea datilor cand plateam ceva prin posta (telefon mobil , etc) mereu ajungea mai tarziu . Nu e corect dar este adevarat .

  6. #6
    ............... Teacher
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    44*.28
    Posts
    238
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ********* View Post
    Eu de majoritatea datilor cand plateam ceva prin posta (telefon mobil , etc) mereu ajungea mai tarziu . Nu e corect dar este adevarat .
    Poate nu ai fost atent dar am achitat in 20.03 si astazi santem in 10.04 au trecut aproape 3 saptamani, nu aveau cum sa nu intre banii de la posta la digi pana acum,eu cred ca au o problema in contabilitate la ei si nu vor sa recunosca asta ,in conditiile in care am fost la sediul central cu chitantele in original.

  7. #7
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Sistemul lor de facturare e total haotic e drept , dar daca vrei sa rezolvi ceva , tot rezolvi . Chiar daca mergi la ei si le desenezi daca nu pricep verbal .

  8. #8
    ............... Teacher
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    44*.28
    Posts
    238
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ********* View Post
    Sistemul lor de facturare e total haotic e drept , dar daca vrei sa rezolvi ceva , tot rezolvi . Chiar daca mergi la ei si le desenezi daca nu pricep verbal .
    E uite ca eu nu am reusit sa-i convig astazi la sediul central din Bucuresti timp de 1 ora cu chitantele in original prezentate ca am achitat , stii ce spuneau cei de la comercial ca daca de la contabilite spune ca nu au intrat banii ei nu au ce sa faca.Mi-au zis ca o sa dureze cel putin cateva zile ceea ce ma face sigur sa schimb acest DTH.

  9. #9
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Inseamna ca nu ai o mare putere de convingere , si nu faci ca toate alea cand e cazul

  10. #10
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default reconectare

    Quote Originally Posted by gelur2 View Post
    Astazi mi sa intamplat si mie ceva ce credeam ca nu mi se poate intampla adica sa imi apara nota 10 pe toate cele 3 abonament de la Digitv incheiate la Mirosat acum 2 ani .Drept urmare sun la serviciul clienti si mi se spune ca am o factura neachitata si mi-a fost intrerupt serviciul pana la achitare.Verific in contabilitate si observ ca au fost achitate la posta romana in 20.03.2007 ,cu intarziere de 20 de zile ce e drept (mea culpa) dar au fost achitate ,ii dau nr.chitantelor doamnei operator si imi spune ca nu le-au intrat banii in cont din 20 martie (achitate cash).Concluzia lor pana nu intra banii nu pot sa-mi activeze serviciul chiar daca am prezentat chitantele in original (o persona specificand ca nu trebuia sa platesc la posta si de aia...poate).
    Nu este posibil sa tratezi un client care este platitor de 2 ani si nu cu un abonament ci cu 3, in felul acesta .
    Crede-ma, intalnesc zilnic zeci de astfel de cazuri. Problema e transferul defectuos de bani intre Posta Romana si ING Bank, in plus de multe ori cei de la posta omit sa treaca la observatii ID client sau numarul de contract al clientului. Daca vrei pot sa-ti dau doua numere de fax unde poti sa trimiti chitantele respective si in 24 de ore se proceseaza si te reconecteaza.
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  11. #11
    ............... Teacher
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    44*.28
    Posts
    238
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by [email protected] View Post
    Crede-ma, intalnesc zilnic zeci de astfel de cazuri. Problema e transferul defectuos de bani intre Posta Romana si ING Bank, in plus de multe ori cei de la posta omit sa treaca la observatii ID client sau numarul de contract al clientului. Daca vrei pot sa-ti dau doua numere de fax unde poti sa trimiti chitantele respective si in 24 de ore se proceseaza si te reconecteaza.
    Mai repet o data am fost cu chitantele in original la sediul central ,au facut si copii si tot degeba ca cica dureaza si pana nu intra banii nu dau drumul la serviciu si nici nu pot sa platesc alte facturi pe luna curenta ptr. ca apar ca facturi restante cele pe care deja le-am aratat ca le-am platit .Azi am pierdut aproape 4 ore ca sa lamuresc chestia asta si ...nimic pana acum.Sant de obicei o persoana destul de convingatoare dar cu cei de l digi azi nu "mi-a intrat" ptr. ca pur si simplu nu aveai cu cine sa ai o argumentatie logica..

  12. #12
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Totusi eu cred ca n-ai ajuns la serviciul colectari ) fiindca n-aveai cum. Daca vrei sa astepti mult si bine.... eu n-am nimic impotriva
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  13. #13
    ............... Teacher
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    44*.28
    Posts
    238
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by [email protected] View Post
    Totusi eu cred ca n-ai ajuns la serviciul colectari ) fiindca n-aveai cum. Daca vrei sa astepti mult si bine.... eu n-am nimic impotriva
    Poti sa-mi dai si nr. de fax sa nu zic ca nu am trimis si pe fax acele chitante,oricum iti multumesc ptr. ajutor anticipat.

  14. #14
    Moderator Expert
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    District Nr. IX.
    Posts
    6,176
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by gelur2 View Post
    Poti sa-mi dai si nr. de fax sa nu zic ca nu am trimis si pe fax acele chitante,oricum iti multumesc ptr. ajutor anticipat.
    Trebuie trimis fax cu chitanta la 031.400.4198 sau 031.400.4545.
    sau la 021.30.10.842. Nu uita sa specifici: numarul-numerele de contract care trebuie reconectate. Un sfat bun: incearca sa trimiti faxul la primele ore ale diminetii...
    Day by day - opiniile mele
    "Never argue with idiots. People can confuse you with them."
    ---------------------------------------------------------
    DM 7020S; HSS-1160NA; Offset 1,2 Al +
    Moteck DigiPower SG-2100
    (53E - -30W) + Hama Lypsi HQ Universal Single LNBF

  15. #15
    Haiduc Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Latitude: 44.202, Longitude: 27.322, Bărăgan City
    Posts
    1,735
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by gelur2 View Post
    Cred ca voi cauta un alt furnizor de astfel de servicii ptr. ca nu imi convine acum sa atept nu stiu cate zile pana le intra lor banii si dupa aia sa-mi dispara nota 10.Atat ca imi raman vreo trei conserve prin casa si care apropo stie cineva fara cartele ce satel. poti sa bagi pe ele in afara de Hotbird ,Thor si Intelsat ?
    Poţi băga manual ce frecvenţe vor muşchii tăi, de pe ce sateliţi ai vedere.....
    Kworld DVB-S 100 PCI, Golden Media Wizard HD Vote, offset 0.8Fe + 1.15Fe

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top