Posturile de televiziune au pierdut telespectatori in primele saptamani de primavara, pe fondul reducerii generale a audientelor.


Romanii au stat mai putin in fata televizorului in luna martie, comparativ cu perioada precedenta.
Conform datelor TNS-AGB International, posturile TV au fost vazute zilnic, in mediul urban, de 1,5 milioane de telespectatori (audienta medie cumulata a televiziu-nilor), fata de 1,72 milioane in februarie si 1,74 in prima luna a anului. Toate posturile din Top 10 au pierdut telespectatori in prima luna de primavara.

Primele sase pozitii raman aceleasi si in luna martie, doar ca cifrele de audienta sunt altele. Pro TV a pierdut in mediul urban 22.000 de telespectatori, iar Antena 1, principalul competitor, 17.000.

Dupa ratingul mediu pe intreaga zi, cei doi rivali sunt despartiti de 50.000 de persoane in luna martie. Postul public urmeaza in clasament, si el in scadere fata de februarie, cu 18.000 de telespectatori mai putin.

Primele schimbari de locuri in topul TV din martie apar dupa pozitia a sasea. Astfel, daca luna trecuta OTV lua fata TVR 2, canalul public revine inaintea postului lui Dan Diaconescu, cu aceeasi audienta de luna trecuta, dar pe fondul scaderii OTV.