Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 18
  1. #1
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default Vin masinile clonate de 3.8 lei ....

    Geely Automobile Romania va lansa pe piata romaneasca, in luna mai, doua modele de masini ale marcii Geely din China si spera sa vanda 1.000 de unitati anul acesta si 2.500 anul viitor, au declarat reprezentantii importatorului.




    Geely va comercializa in Romania modelele CK - de clasa subcompacta si MK - de clasa medie, ambele berline, cu preturi pornind de la 7.730 de euro, inclusiv TVA, pentru CK si 10.400 euro pentru MK. "Incercam sa aducem pe piata un nou concept: dotari de limuzina la pret de clasa mica", a spus directorul general al Geely Automobile Romania, Alin Marginean.
    El a adaugat ca ambele modele pot fi cumparate cu dotari care se gasesc pe masini din clasele superioare, cum ar fi tapiteria din piele, dublu airbag, oglinzi electrice incalzite sau jante din aliaj usor. Modelul CK va costa 9.500 euro, cu toate dotarile in varianta de motorizare 1,3 litri.
    Marginean a mai spus ca importatorul si-a propus sa vanda 1.000 de masini anul acesta in tara, dintre care 80% ar trebui sa fie CK, iar restul MK. La anul, cand compania spera sa aiba cel putin patru modele pe piata, Geely si-a propus sa vanda 2.500 de unitati. Directorul Geely Romania e de parere ca automobilele marcii se adreseaza celor cu venituri mici spre medii si companiilor multinationale.
    Modelele Geely vor concura pe piata romaneasca cu masini precum Hyundai Accent, Kia Cerato, Fiat Albea si Chevrolet Aveo.
    CK e oferita in doua versiuni de motorizare pe benzina, de 1,3 litri - 90 de cai putere si 1,5 litri - 100 cai putere, in timp ce MK are doar versiunea de 1,5 litri si 100 de cai putere. Motoarele sunt compatibile Euro 3. Incepand cu toamna acestui an vor veni versiunile cu Euro 4.
    Importatorul a semnat contracte cu 21 de dealeri, iar pana in mai, cand va incepe comercializarea masinilor, vrea sa aiba 23 - 25 de puncte in tara. Tinta este ca pana la sfarsitul anului sa-si vanda masinile prin 30 de reprezentante. Compania a ales sa coopteze in reteaua sa dealeri care au deja o infrastructura, astfel ca investitia medie pentru un dealership Geely este de 20 - 30.000 de euro, a spus Marginean, care a precizat ca peste 60% dintre partenerii companiei comercializeaza si alte marci de masini.
    Marginean a mai spus ca sunt nejustificate temerile legate de calitatea indoielnica a masinilor produse in China, argumentand ca piata de acolo a devenit foarte competitiva datorita numaului foarte mare de producatori, iar putinii care intra in Europa nu ar face acest lucru daca nu ar fi compatibili calitativ cu producatorii prezenti pe pietele de pe continent.
    Geely are de gand sa prezinte anul acesta la salonul de la Bucuresti o limuzina numita FC si un automobil mic de teren cu tractiune integrala. In acest an, Geely are ca obiectiv si lansarea versiunilor break al modelelor CK si MK.
    Compania Geely Automobile Holdings, din care in prezent face parte si divizia auto, a fost infiintata in 1986 ca producator de frigidere, apoi a produs materiale decorative, iar din 1992 a asamblat motociclete. Productia de automobile a inceput in 1998, iar anul trecut, de pe liniile de asamblare ale Geely din China au iesit 200.000 de automobile. Geely este cel mai mare producator independent din China si a fost primul constructor chinez care si-a expus automobilele la saloanele auto de la Frankfurt si Detroit in 2006.
    In afara de productia de automobile si componente pentru acestea, holding-ul Geely are si o divizie care activeaza in domeniul tehnologiei informatiei. Grupul are aproximativ 10.000 de angajati.
    Geely Automobile Romania devine a treia companie care comercializeaza automobile chineze pe piata romaneasca. Astfel, compania RoChin Motors din grupul Alexandrion a inceput comercializarea masinii de teren Hover CUV a marcii Great Wall, in timp ce tot in toamna lui 2006, firma CEMI a lansat pe piata SUV-ul CEO produs in China de compania Shanghouan.

    Oricine va putea avea un "Mergedes":

    Geely:







  2. #2
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Cluj Napoca/Alba Iulia
    Posts
    309
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Am vazut si chiar mi-a placut masinuta. In dotarea standard are magazie de cd iar interiorul este o imitatie de piele. Bate la fund un logan
    Dragostea incepe cu un suras, creste cu un sarut si se termina cu o lacrima.

  3. #3
    Gold Member Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    ALBA_IULIA
    Posts
    3,695
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu-i urita.De fapt nu cred ca exista masina mai urita ca loganul.

  4. #4
    Silver Member Expert
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    CLJ/VIE
    Posts
    2,502
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Astea doua nu va seamana?

    si
    ==========================================================
    (19E+13E+5E+1W)*(H-H)@1m + SS2/TeViiS660 + DigiBox + AKTA on 42LD650 3GS
    ========================================
    ==================

  5. #5
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Decat o masina chinezeasca facuta in orezarie , mai bine o Dacia Nova second-hand .

    Voi va luati dupa cum arata (adica ce alta masina celebra a copiat) sau dupa faptul ca motorul dupa 80.000 il schimbi ?

    P.S. Poza de mai sus : fata /farurile Toyota Landcruiser , spatele X5 ...

  6. #6
    Gold Member Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    ALBA_IULIA
    Posts
    3,695
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Macar chinezii au fantezia de a face frumoase lucrurile proaste.

  7. #7
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    1,147
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu sunt de acord ca lucrurile chinezesti sunt proaste. Chinezii fac si lucruri ieftine proste si lucruri scumpe bune. Nici nu va dati seama cate Sony, Panasonic, Sharp, Nike, Adidas originale se fac in China. Poate le si aveti dar credeti eticheta , in realitate macar componentele produse in China. Am avut surpriza ca un produs adus de mine din SUA si pe a carui cutie scria Made in USA sa constat ca 80% era Made in China. Doar o asamblare destul de simpluta la facut sa fie american.
    Pe mine m-a tenta sa-i iau lu' nevasta-mea una. Nu am incredere in Logan.

  8. #8
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    In cine ai incredere ? In Renault sau in Xiang Baling ?

  9. #9
    Moderator Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Location
    United States of Europe
    Posts
    17,549
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ********* View Post
    In cine ai incredere ? In Renault sau in Xiang Baling ?
    Eu am Renault...si...nu cred ca e prea departe de Xiang Baling ...
    Salut Prieteni!


  10. #10
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Inseamna ca nu ai condus niciodata un Xiang Baling .... Ei cred ca petardele lor de ricshe cu 4 roti care sunt bune in China , pot fi bune si in Europa ... Cate stele euroncap au ? 2 ?

  11. #11
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    1,147
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu cunosc Xiang Baling dar o sa fac un drive test de comparatie (am condus si Renault si Opel, WV, Volvo, Leganza, Oltcit si Logan). Macar de curiozitate.

  12. #12
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Incearca sa conduci si masini chinezesti sau indiene (Mahindra , Maruti ,Hindustan , Tata)

  13. #13
    Moderator Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    BUZAU
    Posts
    6,106
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ..era pe undeva odata postat un articol cu un astfel de automobil chinezesc ce scosese nu mai putin de 0 (zero) stele la testele de siguranta..

    ..la fel si echivalentul Trabantului american, Geo..multe exemplare au fost abandonate de proaspetii proprietari in drumul de la dealer spre casa..
    Ofset-uri 1,6Al/1.6Fe/1,4Fe, 2&HH , SkyStar2;
    Optibox Spider HD
    HSS-7160NA (DigiTV)
    90E - 34,5V

  14. #14
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Singurele masini "exotice" care se mai gasesc razlet prin Europa sunt malayesienele Proton 415 ,416,413,313,315 etc . (Modele din anii 95-96)

    415:


    413

  15. #15
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Al naibii turbat hdghfui

    [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v232/*********/antene/nebunUSA.gif[/IMG]

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top