Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    May 2003
    Location
    Undeva in Muntii Alpi....
    Posts
    1,163
    Posts Thanks / Likes

    Default Cum pot sa fie atat de HANDICAPATI cei de la Digi ??????

    Am de peste 2 ani acest abonament la Digi, precizez ca sunt si perioade cate 2-3 luni cand nu-l folosesc, am pachetul FULL si este platit la zi .

    Deschid azi-noapte abo al meu de la Digi, surpriza nu-mi mai merge MaxPack... Am zis ca o fi vreo eroare din sistem, deschid azi la fel pauza . Sun la Digi se pe mobil, dupa ca ma tine 20 de minute in telefon, imi raspunde un matauz la telefon si imi zice, ca da intr-adevar eu am si MaxPack si ca se va rezolva problema in 24 de ore.

    CUM ESTE POSIBIL ASA CEVA ? CHIAR ASA ISI BAT JOC DE CLIENTI ? DE PESTE 2 ANI AM ACEST ABONAMENT SI TOTUL A MERS PERFECT PANA CAND EI HANDICAPATII IMI TAIE ASA AIUREA DIN SENIN MAXPACK INTR-O BUNA ZI.

    Unde se duc sa isi selecteze angajatii ? La scoala complementara de copii cu probleme ?

    Chiar mi-au produs o mare scarba...

    Toate cele bune !

    P.S.: Critic tot ce nu imi convine la un operator...
    @Serpiko

    Anunturi AUTO site de anunturi auto gratuite

  2. #2
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    61
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by serpiko View Post
    Am de peste 2 ani acest abonament la Digi, precizez ca sunt si perioade cate 2-3 luni cand nu-l folosesc, am pachetul FULL si este platit la zi .

    Deschid azi-noapte abo al meu de la Digi, surpriza nu-mi mai merge MaxPack... Am zis ca o fi vreo eroare din sistem, deschid azi la fel pauza . Sun la Digi se pe mobil, dupa ca ma tine 20 de minute in telefon, imi raspunde un matauz la telefon si imi zice, ca da intr-adevar eu am si MaxPack si ca se va rezolva problema in 24 de ore.

    CUM ESTE POSIBIL ASA CEVA ? CHIAR ASA ISI BAT JOC DE CLIENTI ? DE PESTE 2 ANI AM ACEST ABONAMENT SI TOTUL A MERS PERFECT PANA CAND EI HANDICAPATII IMI TAIE ASA AIUREA DIN SENIN MAXPACK INTR-O BUNA ZI.

    Unde se duc sa isi selecteze angajatii ? La scoala complementara de copii cu probleme ?

    Chiar mi-au produs o mare scarba...

    Toate cele bune !

    P.S.: Critic tot ce nu imi convine la un operator...
    La mine este mai ditai. pe un abo. nu-mi merge maxpack din ianuarie si-mi vine zilele trecute factura pentru maxpack. Parca natural este sa platesti pt ceea ce consumi.

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top