Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 2 of 2
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Default SS2 & mai multe televizoare/monitoare

Salut,

Sunt incepator si de cateva zile citesc acest forum pentru a afla ce solutie este preferabila pentru mine.

Vreau sa am 2 sau 3 televizoare / monitoare care se uita la programe diferite in aceeasi casa.

M-am gandit sa cumpar o antena offset de 1.1m (locuiesc in Bucuresti), montura H-H, 1-3 LNB-uri si una sau mai multe SS2 (nu stiu clar daca pe un SS2 pot vedea mai multe canale simultan, sau daca twin/quad LNB ajuta la ceva).

Prefer sa folosesc Linux (am multa experienta) dar pot folosi si Windows, dar nu sunt decis pe solutia de transmisie catre clienti:

1. Pun 2-3 placi TV-OUT si televizoare in toata casa
    2. Fac streaming cu un software si pun PC-uri + monitoare in toata casa

Daca puteti sa-mi dati un sfat ar fi grozav (urari de bine si/sau bere incluse).

PS: Daca vreau sa am MAXTV sau ceva similar (chiar sa platesc pt el), pot sa pun card-ul pe PC si sa "share-uiesc" programele pe mai multi clienti in variantele de mai sus ?

Mersi !

Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

1. trebuie sa le mai si comanzi din toata casa.
    2. te costa mult

o solutie intre 1 si 2 ca bani este sa iti iei receivere care stiu sa decodeze (gen dreambox, dar cred ca se poate si mai ieftin) pentru fiecare televizor.