Finala naţională a selecţiei pentru Eurovision transmisă n direct pe TVR 1 la 10 februarie de la 20.17 la 22.54 a fost lider de audienţă pe publicul naţional, cu un rating mediu de 11,1% (share 25,4%), fiind urmărită, n medie, de 2.169.000 de romni. n acelaşi interval, pe următoarele locuri s-au plasat posturile comerciale ProTV, cu rating mediu de 6 % (share 13,7%) şi Antena 1, cu rating de 4,5% (share 10,4%) (sursa: TNS-AGB International, date prelucrate de Colectivul de Cercetare şi Analiză de Marketing al TVR).

Minutul de aur al finalei romneşti Eurovision 2007, pe target-ul naţional, a fost nregistrat la 21.45, cnd 2.520.000 de telespectatori se uitau la TVR 1 (12,9% rating şi 28,3% share).

Finala a fost lider şi pe target-ul urban (9,3% rating mediu şi share 22,5%) şi pe cel comercial (6,7% rating mediu şi 19,3% share). Minutul de aur pe cele două categorii de public a fost nregistrat la 22.46 (target-ul urban, cu 1.202.000 telespectatori, rating de 11,2% şi share de 30,7%), respectiv la 22.52 (pe target-ul comercial, cu 566.000 de telespectatori, rating de 10,1% şi share de 30%).

De asemenea, emisiunea de după concurs Eurovision - Pro şi contra (23.11-24.50) - moderată de Cătălin Măruţă - a atras n medie 895.000 de telespectatori (rating mediu de 4,6% şi share de 20,7%), n timp ce Pro TV a nregistrat n acelaşi interval un rating mediu de 1,9% (share 8,4%) şi Antena 1 un rating de 1,6% (share de 7,4%). Emisiunea de dezbatere a atras următoarele audienţe pe telespectatorii din target-ul urban, respectiv comercial: 4,5% rating mediu şi share de 18,7% pe publicul urban, rating mediu de 4,2% şi share de 17,1% pe publicul comercial.