Pentru al 11-lea an consecutiv, Eurosport este cel mai vizionat canal din Europa, conform studiului din 2006 EMS (European Media & Marketing Survey), potrivit unui comunicat difuzat de Eurosport.
EMS 2006 consolideaza pozitia Eurosport de canal N°1, înaintea altor canale TV internaţionale, indiferent de gen (sport, ştiri, business, călătorii şi cultură), luând în calcul perioada de vizionare sau nivelul veniturilor.
Potrivit comunicatului, Eurosport este vizionat zilnic de 4.2 milioane de europeni cu stare materială foarte bună (11%), 12.8 milioane pe săptămână (32.4%) şi 24 milioane pe an (61%). Eurosport are un rol important mult mai puternic la nivelul urmatoarelor grupuri cu target specific: 3% din top - un univers de 8 milioane de indivizi (Top manageri şi persoane cu venituri foarte mari) cu un daily reach de 21 % (vs 9% în 2005); 5% din top - un univers de 12.7milioane de indivizi cu un daily reach de 34% (vs 14 % în 2005).
Cercetarea EMS 2006 subliniază impactul sportului asupra peisajului audiovizual. Acest lucru este confirmat şi de un studiu exclusiv, Puterea sportului, realizat de Eurosport şi Carat International pentru a evalua relaţia consumatorului european cu sportul şi marketingul sportiv.
Anul 2007 se anunţă pentru Eurosport a fi la fel de important ca 2006 cu toate Campionatele Europene şi Mondiale de top, incluzând Campionatele Mondiale de atletism de la Osaka, Mondialele de nataţie de la Melbourne, precum şi turneele de tenis de Grand Slam, printre alte evenimente sportive.
EMS este studiul de referinta pentru analizarea consumului şi apropierii de canalele media internaţionale a 20% din topul persoanelor cu venituri mari din Europa. European Media & Marketing Survey ( EMS) a prezentat prima cercetare in 1995 pentru Canalele TV pan- europene si agentiile internationale
Cercetarea masoara produsul si consumul media al principalilor detinatori de venituri din 15 piete europene (Austria, Benelux, Danemarca, Finlanda Franta, Germania, Irlanda, Italia, Olanda, Norvegia, Portugalia, Spania, Suedia, Elvetia si Marea Britanie ), pe un esantion de 39 de milioane de indivizi din Europa . Aceste studii permit crearea unor grupuri cu target specific si rezultatele pot fi analizate si comparate intre diferite canale media si canale TV internationale . Advertiserii si agentiile se bazeaza pe aceste studii pentru a-si aloca bugetele media spre diferite suporturi.
Cele 12 canale TV internationale aopera o plaja variata de genuri precum sport, stiri, business, calatorii, cultura. Eurosport este singurul canal prezent la categoria sport.
Lista canalelor TV internationale : Eurosport, MTV, CNN International, EuroNews, Discovery Channel, Sky News, National Geographic Channel, BBC World, CNBC, Travel Channel, Bloomberg TV, TV5 Monde.
Grupul Eurosport reprezintă principala platformă multimedia din Europa, prin Eurosport, Eurosport 2, eurosport.com şi Eurosportnews. Eurosport,,canalul sportiv european creat in 1989, are programe comentate în 20 limbi ( engleza, germana, franceza, italiana, olandeza, suedeza, finlandeza, spaniola, ceha, rusa, maghiara, daneza, poloneza, portugueza, romana, norvegiana, turca, greaca bulgara, sarba ), este urmărit în 110 milioane de locuinţe de 240 de milioane de telespectatori din 59 de ţări. Eurosport este urmarit zilnic in Europa de peste 22 de milioane de telespectatori
Eurosport 2, lansat pe 10 ianuarie 2005, noul canal de sport in care se combina cele mai importante evenimente sportive Live, programe stil magazin si stiri. Eurosport 2 este deja receptionat in 21.1 milioane de locuinte in 9 versiuni lingvistice ( engleză, poloneză, turcă , franceza , italiana ,greacă, rusa , germana si romana ) in 40 de tari. eurosport.com prezent în ssapte versiuni lingvistice, este de departe cel mai important site sportiv pan-european, cu 20 de milioane de vizitatori pe luna . Eurosportnews vine în completarea acestei platforme, cu ştiri de ultimă oră din lumea sportului.

Top 20% income earners / Weekly Reach in %

Eurosport 32.4
MTV28.3
CNN International 18.6
EuroNews18.6
Discovery Channel 18.4
Sky News15.2
National Geographic Channel 14.2
BBC World11.8
CNBC7.1
Travel Channel6.8
Bloomberg TV6.5
TV5 Monde6.3