Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast

Thread: G-BOX HowTo`s

Junior Member Teacher
    Posts Thanks / Likes

Thumbs up G-BOX HowTo`s

As dori ca acest topic sa fie acolo sus unde ii este locul ca fiecare din noi sa se documenteze in instalarea gbox linne
    Presupun ca in engleza este binevenit tuturor celor care nu stiu sa seteze gbox

Before I start to write the How to I decided to describe first the necessarily steps to build a gbox server. So don't except How to with all Details. The questions about gbox server will show which details will be needed.

1. Get the files
    2. Put the files in the right folders
    3. Make the needed configuration
    4. add and exchange dlines
    5. control your gbox
    6. possible errors and reasons

1. First download all files from the following link
    Gbox2.1b

2.Extract the files and you will see also the path where the files should be put
    //var/bin => gbox
    //var/keys => cwshare.cfg,gbox.cfg,softcam.cfg
    //var/script => gbox_cam.sh
    //var/tuxbox/plugins => egboxcenter.cfg,egboxcenter.so,gboxsuite.cfg, egboxsuite.so, gbv.cfg,gbv.ident,gbv.so

Use a Ftp program to put the files in the folders. I prefer flashfxp. After you had put the files in the folders. Make CHMOD changes for the following files. You can make the CHMOD changes by using the right mouse button (FLASHFXP) on the file and selecting Attribute (CHMOD).
    //var/bin/gbox => CHMOD 755
    //var/keys => cwshare.cfg => 644
    //var/keys => gbox_cfg => 644
    //var/scripts => gbox_cam.sh => 755

3. Configuration

You must made only individual changes to cwshare.cfg and gbox_cfg

CWSHARE:

This file is responsbile for communication between the peers.
    Following lines should be inside this files
    M: => Adress of your gbox
    I: => Configuration about till which distance cards you allows to get
    X: => Configuration abotu how many of the same card you allows to get
    D: => Communication line between the peers
    N: =>
    W: =>

How should the lines be set:

M-LIne

M: { your.dyndns.org { Password }}

=> Password: You can only use 0-9 and A-F for setting password. My suggestion is don't use a very very easy password like 123456789 or AABBCCDD or ABCD1234, so a lot of people makes that and this can be a reason for an error, if you start the gbox. More details at the end.

I-Line

I: { 03 }

This is the selected value most gbox user set for their I-Line. Because with this configuration you only accept cards till Dist3. Cards with Dist4 and Dist5 are not good for sharing and gettings keys. If you have later more peers you can set the value to 02.

X-Line

X: { 10 }

This is a value should experiment a little bit which value is the best for your gbox server. As you know with this value you set a limit to the number of same cards. 0A, 10, 08 this are the most used values.

N-Line

N: { 00 01 03 3F 4000 6000 }

I will write more details to this line. Use the N-Line given above ( its my N-Line)

W-Line

W: { 01 01 01 } 1FFF

I will write more details to this line. Use the N-Line given above ( its my N-Line)

D-Line

This is the most importan Line

D: { other.dyndns.org { Port1 Port2 { Password { A5 A5 }}}}

other.dyndns.org => the dyndns of your share peer
    port1 => your port number using for gbox
    port2 => port number of you peer
    Password => password of your peer
    A5 A5 => Share Level for Local and Virtual Cards

You will get this dline every time for your peer. So the only thing you had to do is, to put your port number instead of port1 and add it in your cwshare.cfg. The Dline you give to your peer is the the same but with your dyndns, password and your port number is port2.

D: { own.dyndns.org { Port1 ownport { own password { A5 A5 }

GBOX_CFG

In your gbox_cfg file you have following lines

Z: { 01 12 } dream ip 8024

G: { 03 }

C: { 01 }

M: { 01 }

A: { 00 }

U: { 01 }

H: { 01 }

T: { 00 }

O: { 03 } dream ip

L: { 00 } dream ip 8029

W: { 00 00 } 9600

V: { F0 35 } => configurations for reading slot and com-ports

V: { F0 00 } nothing
    V: { F0 10 } slot 1
    V: { F0 20 } slot 2
    V: { F0 30 } both slots
    V: { F0 35 } both slots + com ports
    V: { F0 05 } only com ports
    V: { F0 31 } Sc8in1
    V: { 00 05 } Dbox2 multicam

I will made later a detailed description for this file. The informations above are taken from my gbox_cfg

4. Add and exchange Dlines

After ending configuration you can now exchange dlines

M: { own.dyndns.org { password }}
    # Internet Friends port range password cod
    I: { 2 }

X: { 0A }

N: { 00 01 03 3F 4000 6000 }

W: { 01 01 01 } 1FFF

D: { other.dyndns.org { yourport otherport { otherpassword { A5 A5 }}}}

Be carefull if you add dlines it must the same like above. No more spaces or less spaces

5. Control Gbox and peers

Gbox Center and Gbox Suite are plugins to have Informations about your peers, Cards, Distance and Level Share and how many cards do you have for each provider

You can access to this plugins

Blue Panel => Plugins => Gbox Center or Gbox Suite

6. Error and Reasons

If your gbox is not working ( you will see it if you go to: Blue Panel => Plugins => Gbox Center => Gbox Share Center => Peer Status => Message that share is not found, check if gbox is running )
    Then check following
    1. Internet Connection
    2. Correct format of dlines ( Spaces, password (0-9,A-F) )
    3. Passwords of the dline ( so if two peers use the same password they will get the same Box ID and two same Box ID in one Gbox Server is not working)

4. Some Cards needs special configuration to share them ( Sky Uk, Nova etc)

Banned
    RDI - Board Banned Avatar

Posts Thanks / Likes

Sunt vreo doua d`astea la RDI-dreambox.com , la HowTO , si in romana si in engleza ....

you said "member" huh! Teacher
    Posts Thanks / Likes

Un tutorial atat de bine pus la punct si atat de pe intelesul tuturor ....
    BRAVO Axell si multumesc .Abia acum am inceput sa inteleg cu ce se mananca gbox
    As putea totusi sa te mai deranjez cu un pm sau cu un reply post daca ma incurc pe undeva?

@King- ar trebui copiat acest topic si pus la tutorial gbox.

Banned

Posts Thanks / Likes

Quote Originally Posted by gavrild View Post
    @King- ar trebui copiat acest topic si pus la tutorial gbox.
    Totul se afla aici de cateva luni :
    http://www.rdi-dreambox.com/upload/f...ToGPointRO.pdf

Member Mentor
    Posts Thanks / Likes

felicitari celor care au facut aceste tutoriale de pe rdi-dreambox , mi-au fost de mare ajutor

Member Mentor
    Posts Thanks / Likes

... " GBOX_CFG

In your gbox_cfg file you have following lines

Z: { 01 12 } dream ip 8024

G: { 03 }

C: { 01 }

M: { 01 }

A: { 00 }

U: { 01 }

H: { 01 }

T: { 00 }

O: { 03 } dream ip

L: { 00 } dream ip 8029

W: { 00 00 } 9600

V: { F0 35 } => configurations for reading slot and com-ports "...

totul este OK Si pe mine m-au ajutat f.mult aceste HOW TO-uri .
    La liniile Z si L nu trebuie cumva IP de la PC ? Din cate stiu eu , s-ar putea sa gresesc

Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Default polsat channels nagra

please help;i have dreambox 500. i want to look polsat in hotbird. guide me how to desrambled polsat channels.and which cam polsat work

Moderator Expert
    Posts Thanks / Likes

mda... si totusi cam subtire , lipsesc chestiile palpitante:P)
    asa numai ca idee daca tot ne gandim la tuoriale , e asha cum zice blana , exista deja. ceea ce as vrea eu sa vaz si nu exista , un video tutorial. ar fi intradevar super:P) si credeti-ma , s-ar renunta la multe dintre posturile astea ..... si nu am sa zik cum ca nu am voie pe forum:P) .daca totusi se indura cineva , sa isi faca "screenshoturi " sau "home-made video"-uri la desktopul lui ....le hostez io :P)
    si asha cu techsmith codec nu cred ca or fi f mari:P)

Banned

Posts Thanks / Likes

Nici video tutorialele nu sunt bune , nu sunt mura-n-gura suficient , trebuie creeat un numar verde care o data apelat , iti vine acasa un om si iti seteaza Dreamul , in timp tu ce stai si te uiti .

Mura_n_gura enough ?

Banned Mentor

Posts Thanks / Likes

Talking sal

Quote Originally Posted by ********* View Post
    Nici video tutorialele nu sunt bune , nu sunt mura-n-gura suficient , trebuie creeat un numar verde care o data apelat , iti vine acasa un om si iti seteaza Dreamul , in timp tu ce stai si te uiti .

Mura_n_gura enough ?
    man..si daca se poate, sa fie blonda, tate mari si dispusa sa-mi faca toate setarile...

Junior Member Master

Posts Thanks / Likes

Default Gbox faq

VU+Uno-DM7025-Fritz Box 7370, Antena-Multifed cu 8 lnb.

Junior Member Junior

Posts Thanks / Likes

Quote Originally Posted by ********* View Post

Mura_n_gura enough ?
    De ce oare vad numai astfel de posturi pe tot forumul de la prof blana? Nu vreau sa fiu rautacios, nu vreau sa amintesc ce fel de posturi am gasit prin alte threaduri, nu se merita, dar...

Eu inteleg ca atunci cand te pricepi la ceva sa imparti si cu ceilalti. Numai asa, dand ceva, primesti ceva la schimb. Iar daca ai totul, si nu mai iti doresti nimic (se numeste totusi plafonare) cel putin te poti abtine.

Oricum cel destept renunta primul... Stiu ca nu am nici o sansa sa se schimbe ceva aici. Mai mult ca sigur ca am sa imi gasesc raspunsurile in alta parte... Nici nu are rost sa mai caut pe acest site. Ce sa invat? De la cine? Mai rau ma enervez... Numai utilizatorii obisnuiti pot sa ajute, asta daca sunt lasati sa o faca de catre cei ce administreaza site-ul. Ma astept sa fie sters postul, contul, totul. Iar daca nu se intampla, poate mai exista o sansa.

Pentru blana poate era mai simplu sa inchid pagina si sa nu iau atitudine. Dar poate invata ceva de aici. Un profesor asa ar trebui: sa invete el insusi ca sa poata invata pe altii. Dar nu sunt eu cel ce tb sa dea lectii. Am un sistem de valori de la care nu pot abdica. Si chiar nu am putut sa ma mai abtin... Imi cer anticipat scuze celorlalti utilizatori si staff-ului pentru off-topic. Puteam sa dau pm lui blana, imi spuneam parerea si atat, dar vreau sa ia si altii atitudine. Daca nu cumva sunt de alta parere... Ce naiba? Toti s-au nascut invatati? Chiar nu se poate raspunde la obiect?

Eu ii prpun lui blana sa stearga toate posturile care nu sunt legate de subiect, inclusiv cele ale lui...

On-topic: Mie mi se pare acest tutorial bun. Si e buna si ideea cu un tutorial video. Eu am, de ex., un unchi mai in varsta caruia ii place orice e legat de IT si telecomunicatii, dar nu prea se descurca cu engleza... Pe astfel de oameni i-ar ajuta. Si oricum, orice lucru e perfectibil, nu? Chiar daca gbox se pare ca e pe duca...
    Last edited by bibisor9; 30th August 2007 at 23:20.

Banned

Posts Thanks / Likes

Problema e ca toata lumea vrea mura in gura iar daca le sugerezi sa citeasca ceva , doar 10 minute , tipa de parca ii arzi cu tigara .

Cu plecaciune dar eu nu mai ajut pe nimeni care vad ca nu e interesat . Am ajutat destui care am simtit ca sunt interesati , iar acum unii dintre ei ma ajuta pe mine in alte probleme .

P.S. Nu stii cam multe pentru un user inregistrat luna aceasta , dupa doar 3 posturi ? Hmmm ...
    P.P.S Pentru tine sunt inca ********* , nu blana . Blana poate peste 1 an sau 2 cand ne cunoastem mai bine .
    O seara buna .

Junior Member Teacher

Posts Thanks / Likes

S-ar putea sa fiu putin offtopic dar are cineva un tutorial How to .. Gbox pe dd-wrt sau open-wrt?

Putin ajutor mi-ar prinde bine.

merci

Gold Member Expert

Posts Thanks / Likes

Thread Information