Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 26
  1. #1
    Senior Member Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Bucharest
    Posts
    1,093
    Posts Thanks / Likes

    Default Call Center Digi Teapa

    Nu mai sunati la CALL CENTER ca nu raspunde numeni..Azi am fost direct la ei...am intrat in sala "motoarelor", am sunat de pe mobil si ..pauza fratilor.Imi pare rau ca n-am putut filma tot sa vedeti adevarul gol golut.Lapte si miere totul e pus pe robotel si banu intra via RTLC la buzunarul cald RCS..Nu mai sunati ca nu faceti altceva decat sa cotizati aiurea.. e cea mai mare teapa!
    DIGI TV(3kituri cu HSS 1160,DIGI+,DIGI II+), FOCUS SAT, DM 500, Echostar 3600 IP, Echosmart 770 cu cardreader,3XEchosmart 790,Echosmart 791 2XKAON KSF100, Optibox CXPVR, 1x offset 1,20, 4 LNB INVERTO 0.2 dB, 5xoffset 0.90x6lnb inverto 0.2 db, 1X offset 0.80X1 lnb Smart Titanium 0.2 db

  2. #2
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Lol , incearca sa suni la 411 la Orange sa vezi cat stai . E logic ca nu iti raspunda din prima nu au sute de angajati in call-center .

    P.S. Am sunat odata la 3 si la 4 dimineata la Orange si nu am prins linie libera .

  3. #3
    Silver Member Expert
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    OLTENIA
    Posts
    2,109
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ********* View Post
    Lol , incearca sa suni la 411 la Orange sa vezi cat stai . E logic ca nu iti raspunda din prima nu au sute de angajati in call-center .

    P.S. Am sunat odata la 3 si la 4 dimineata la Orange si nu am prins linie libera .
    blano , la orange , vodafone si altii e free. parca e altceva cand stai si astepti pe banii lor...

  4. #4
    Senior Member Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Bucharest
    Posts
    1,093
    Posts Thanks / Likes

    Default

    king..stai linistit ca dupa ce am sunat aproape 50 min la 0314004001, in 10 min am fost la ei in sala..intamplarea face sa lucrez, 2 zile pe saptamana, in cladire cu ei, la o renumita societate de avocatura...am sunat de pe mobil chiar in fata lor....sa-ti spun ce faceau ei in timpul serviciului, n-are rost ca poate unii au copii acasa...altii tre sa-si plateasca chiria sau facultatea...
    DIGI TV(3kituri cu HSS 1160,DIGI+,DIGI II+), FOCUS SAT, DM 500, Echostar 3600 IP, Echosmart 770 cu cardreader,3XEchosmart 790,Echosmart 791 2XKAON KSF100, Optibox CXPVR, 1x offset 1,20, 4 LNB INVERTO 0.2 dB, 5xoffset 0.90x6lnb inverto 0.2 db, 1X offset 0.80X1 lnb Smart Titanium 0.2 db

  5. #5
    Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    in oras
    Posts
    1,462
    Posts Thanks / Likes

    Default

    vrem "big brother"din call center [email protected],ne ajuti?
    boy2good

  6. #6
    om fain' Expert
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Dublin
    Posts
    4,391
    Posts Thanks / Likes

    Default

    0314004001 e nr cu suprataxa

  7. #7
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Romania
    Posts
    597
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Banuiam de mult ca cei de la call center Digi iau cite o pauza mai lunga ori de cite ori ceva este in neregula la Digi (asa cum este si acuma) dar iata ca vizita lui @liviusky acolo la ei imi confirma aceasta banuiala...probabil din cauza ca nu exista solutie pentru moment pt. a reactiva cartelele oprite aiurea mai bine baga capul in nisip o perioada decit sa fie injurati de mama de fiecare data cind raspund la un apel...

    ,,0314004001 e nr cu suprataxa ?''

    Asta depinde din ce retea suni...chiar cu suprataxa nu e dar dupa ce ai stat o ora si ai ascultat robotul indiferent din ce retea suni(exceptind RDS tel) iti vine o factura...de parca ai fi sunat la un numar din ala...cu suprataxa...

  8. #8
    om fain' Expert
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Dublin
    Posts
    4,391
    Posts Thanks / Likes

    Default

    sincer sa fiu eu am renuntat la serviciile lor ( cinste mie ) dar nici o data nu am asteptat o ora sa vb cu cineva acolo au fost prompti ...la tel dar nu si in realitate ...

  9. #9
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu e cu nici o suprataxa , e numar normal , iar pe relatarile lui liviusky nu pun mare valoare si obiectivitate ,dupa ce copilarii a scris pe softpedia

  10. #10
    Gold Member Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    ALBA_IULIA
    Posts
    3,695
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu stiu ce fac ei pe acolo dar la un preten de al meu iau taiat HBO-ul platit si de doua zile nu reuseste sa dea de ei.Ar trebui sa faca un pic de ordine pe acolo.Simbata si dumineca trecuta activau dupa 24-48 de ore.E un pic cam mult.Cind maresti numarul de abonati tre sa ai si partea de gestiune in stare de functionare la 100%.Cel putin asa ar trebui.

  11. #11
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Romania
    Posts
    597
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ''...dar nici o data nu am asteptat o ora sa vb cu cineva acolo au fost prompti ...''

    Probabil nu ai nimerit sa suni intr-o zi in care s-au facut deconectari...in rest in restul zilelor intr-adevar timpul de asteptare este mai scurt pt. a vorbi cu cineva de acolo...
    Cel mai rapid raspund cei de la DigiFilm...am sunat de citeva ori iar de fiecare data au raspuns instant...sunati cu incredere...

  12. #12
    om fain' Expert
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Dublin
    Posts
    4,391
    Posts Thanks / Likes

    Default

    e probabil dar crede-ma am sunat de multe ori pt ca ma ocup cu instalari sat ...

  13. #13
    Silver Member Expert
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    OLTENIA
    Posts
    2,109
    Posts Thanks / Likes

    Smile

    Quote Originally Posted by zozosat View Post
    ''...dar nici o data nu am asteptat o ora sa vb cu cineva acolo au fost prompti ...''

    Probabil nu ai nimerit sa suni intr-o zi in care s-au facut deconectari...in rest in restul zilelor intr-adevar timpul de asteptare este mai scurt pt. a vorbi cu cineva de acolo...
    Cel mai rapid raspund cei de la DigiFilm...am sunat de citeva ori iar de fiecare data au raspuns instant...sunati cu incredere...
    daca vrei sa comanzi un porno verbal cu fetele(sau familiile lor) de la call center ...?

  14. #14
    Haiduc Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Latitude: 44.202°, Longitude: 27.322°, Bărăgan City
    Posts
    1,735
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ********* View Post
    Nu e cu nici o suprataxa , e numar normal , iar pe relatarile lui liviusky nu pun mare valoare si obiectivitate ,dupa ce copilarii a scris pe softpedia
    Amărâţii de la DIGI, dacă ar băga un număr TelVERDE 0800 cred că ar da faliment în 3 zile.
    Kworld DVB-S 100 PCI, Golden Media Wizard HD Vote, offset 0.8Fe + 1.15Fe

  15. #15
    Senior Member Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Bucharest
    Posts
    1,093
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Ideea este ca azi dimineata dupa 8 min de asteptare a raspuns la Call Center un domn foarte amabil care a facut verificarile de rigoare si mi-a comunicat ca va trimite sesizarea mea celor in drept si... pe seara sau maine se rezolva.Deci dupa 2 zile se rezolva in doua zile..si astea sunt tot copilarii.Acesta este respectul firmei DIGI TV acordat clientilor...
    DIGI TV(3kituri cu HSS 1160,DIGI+,DIGI II+), FOCUS SAT, DM 500, Echostar 3600 IP, Echosmart 770 cu cardreader,3XEchosmart 790,Echosmart 791 2XKAON KSF100, Optibox CXPVR, 1x offset 1,20, 4 LNB INVERTO 0.2 dB, 5xoffset 0.90x6lnb inverto 0.2 db, 1X offset 0.80X1 lnb Smart Titanium 0.2 db

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top