Grupul Realitatea-Caţavencu va lansa, n lunile următoare, ncă trei posturi de televiziune (Romantica, Wedding Channel şi Cooking Channel), două staţii de radio n Bucureşti, două publicaţii de business (dintre care una va fi un cotidian) şi prima revistă glossy de shopping gratuită,"J'adore", potrivit unui comunicat de presă.

Cifra de afaceri a grupului Realitatea-Caţavencu la finalul acestui an este estimată la aproximativ 40 de milioane de euro, cu 80% mai mare dect la finalul lui 2006, potrivit unei declaraţii a directorului general al Grupului Realitatea-Catavencu, Sorin Enache.

Grupul are peste 1.800 de angajati, dintre care 600 au fost angajaţi numai anul trecut. n 2006 grupul de media şi-a mărit portofoliul cu o televiziune de business, The Money Channel, o agenţie de ştiri, NewsIn, publicaţiile "Bilanţ" şi "Psihologia Azi" şi site-ul IQads. NewsIn este prima agenţie din Romnia care furnizează un flux video de ştiri pentru un post de televiziune din afara propriului grup de presă, Kanal D.

Grupul Realitatea - Caţavencu este format, n prezent, din cinci Divizii de media. Divizia TV cuprinde canalele Realitatea TV, The Money Channel şi proiectele Romantica, Wedding Channel şi Cooking Channel. Divizia de publishing detine titlurile ca "Academia Caţavencu", "Cotidianul", "Le Monde Diplomatique", "Idei n dialog", reţeaua de ghiduri gratuite "24-FUN", revistele glossy pentru femei "Tabu", "J'adore", "Superbebe", revistele de business "Investiţii şi Profit", "Bilant", lunarele specializate "Bucătăria pentru toţi","Aventuri la pescuit" şi "Psihologia Azi", publicaţia on-line IQads şi proiectele celor două noi publicaţii de business. Agentia NewsIn este o altă divizie a grupului.

Realitatea-Caţavencu mai deţine o divizie de radio, care cuprinde reţeaua Radio Guerrilla şi alte două proiecte pentru staţii locale n Bucureşti, precum şi o divizie New Media din care fac parte produsele online ale grupului si postul in-store advertising Monopoly TV.

Reprezentanţii grupului Realitatea-Caţavencu estimează la peste 40 de milioane de euro investiţiile făcute n ultimii doi ani de noua organizaţie, formată prin achiziţia Grupului de Presă Caţavencu de către Realitatea Media.