Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default Logan Van , cea mai utila sau cea mai urt masin din lume?

    La putin peste o luna de la fabricarea ultimei Dacii "Papuc", Dacia isi innoieste gama cu a treia versiune a gamei Logan: Van. O masina utilitara care va fi cautata de firmele pentru care cele 800 de kilograme reprezentate de capacitatea maxima de incarcare - cea mai mare in aceasta clasa - si pretul competitiv constituie un mare avantaj in alegerea modelului de lucru.
    Derivat din versiunea break MCV a lui Logan, Van apare pe piata cu solutii bine gandite pentru un astfel de automobil, a carui valoare este cu atat mai mare cu cat rezistenta materialelor este mai ridicata. Astfel, conform comunicatului de presa Dacia, materialele precum plansa de bord, panourile usilor sau tapiteria au fost testate cu succes si dovedesc o rezistenta excelenta la uzura in timp. Si pentru ca vorbim de rezistenta, trebuie amintit faptul ca Dacia a luat masuri impotriva uzurii rapide a tablei, astfel ca aplicarea unui kit de etanseitate pe imbinarile caroseriei si protectia ranforsata in partea inferioara a caroseriei sunt principalele atuuri in acest sens. Ramane de vazut cat de utile se vor dovedi acestea.
    Principala deosebire exterioara fata de versiunea MCV este aparitia panourilor de tabla care vin in locul geamurilor posterioare si al celor de custoda din spate. Deoarece un astfel de model are nevoie de mult spatiu de miscare, Logan Van vine cu suspensii ridicate si cu o garda la sol ridicata, pentru a contracara eventualele terenuri de rulare mai putin prietenoase. Un semn de intrebare persista in drepturl alegerii modului de deschidere a usilor. Preluate direct de pe versiunea MCV a lui Logan, acestea nu sunt foarte practice in momentul descarcarii marfii la nivel ridicat din cauza faptului ca, cel putin in partea laterala, masina are nevoie de spatiu pentru deschidere portierelor. Partea posterioara este insa salvata prin posibilitatea deschiderii cu 180 de grade a usilor inegale.
    Zona de asezare a incarcaturilor este creata prin aparitia unui planseu specific format din doua parti sudate pe pdeaua originala. Cabina este izolata printr-un perete din material metalic care ofera izolarea totala a habitaclului. Covorul de protectie plastifiat, foarte util pentru prevenirea eventualelor zgarieturi sau avarii ale planseului, este plastifiat si reprezinta un element optional.
    Motorizarile disponibile pe Logan Van sunt aceleasi care au facut istorie pe intreaga gama a modelului romano-francez. Exista doua motoare pe benzina, 1.4 si 1.6 MPI (1.6 16 valve lipseste din dotarea lui Van) si motorul diesel dCi de 1.5 litri. Cutia de viteze a fost gandita astfel incat primele trepte sa fie foarte scurte, facilitand demarajul in cazul incarcaturilor ridicate, ultimele doua viteze privilegiind consumul. Conform declaratiilor Dacia, consumul mixt al motorului de 1.4 litri este de 7.9 litri. In cazul motorului diesel, consumul ajunge chiar la 5.3 litri/100 km.
    Una dintre schimbarile cauzate de capacitatea de incarcare a modelului este reprezentata de recalibrarea sistemului de franare. Din punctul de vedere al sigurantei, modelul poate dispune de unul sau doua airbag-uri (in functie de versiunea de echipare), unul pentru sofer iar celalalt pentru pasager.
    Capacitatea de productie maxima a uzinei din Mioveni este de 200 de exemplare Logan Van pe zi. Vor fi disponibile doua versiuni de echipare, "Logan" si "Pack Confort", iar preturile vor incepe de la 6.700 de euro (1.4 "Logan") si ajung pana la un maxim de 8.800 de euro pentru 1.5 dCi "Pack Confort".











  2. #2
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Cel mai ieftin e sa folosesti aceeasi platforma pentru cat mai multe modele . Iar usile din spate sunt mai ieftine decat un hayon .

    Cred ca stickerita frumos nu ar arata atat de urat cu panourile alea de metal in locul geamurilor .....

  3. #3
    Member Mentor
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Timisoara, RO
    Posts
    986
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by ********* View Post
    usile din spate sunt mai ieftine decat un hayon .
    ... sunt. Dar cand incep sa aibe joc in balamale, nu se mai inchid !
    De bine de rau, hayonul nu are aceasta problema.

  4. #4
    ER' MEJO Moderator - Expert
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    CAPUT MUNDI
    Posts
    2,094
    Posts Thanks / Likes

    Default

    am observat ca in dotare au un radio cu casete.suntem in 2007 nu au auzit ca casetele au cam disparut si acum sunt la moda cd audio sau cd mp3.nu de alta dar nu cred ca radiocasetofonul este cadou din partea casei,sau renault nu stie in ce fel sa isi goleasca magaziile.

  5. #5
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Logan e cea mai vanduta masina noua in Maroc de exemplu . Probabil acolo , mai sunt casete . La fel si Iran si India , etc ....

  6. #6
    Haiduc Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Latitude: 44.202, Longitude: 27.322, Bărăgan City
    Posts
    1,735
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by rusudaniion View Post
    am observat ca in dotare au un radio cu casete.suntem in 2007 nu au auzit ca casetele au cam disparut si acum sunt la moda cd audio sau cd mp3.nu de alta dar nu cred ca radiocasetofonul este cadou din partea casei,sau renault nu stie in ce fel sa isi goleasca magaziile.
    Acum la moda sunt Radiourile cu USB-stick, pa-pa cd-ul.
    Kworld DVB-S 100 PCI, Golden Media Wizard HD Vote, offset 0.8Fe + 1.15Fe

  7. #7
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    596
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Oameni buni,nu trebuie sa uitati si ar trebui sa nu m-ai criticati atat.Logan van este conceput ca utilitara,nu ca turism sa te dai mare si sa asculti manele la maxim.
    Ofirma il cumpara ca sa lucre cu masina si sa castige bani ,nu se uita sa aibe CD sauUSB-stick,ieftin si sa aduca bani,
    Ce vrei m-ai mult? aproximativ 6900,trei ani garantie ,consuma relativ putin,eu zic ca este OK.
    Nu poti sa i-ti cumperi TRABANT si sa te simti ca in MERCEDEZ.
    Apropo,in logan mcv este montat radio cu CD.
    Aici in germania un MATIZ costa 8400 euro,un logan mcv 8400 euro ,va rog faceti comparati,si nu m-ai cobiti atit.

  8. #8
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

  9. #9
    Silver Member Teacher
    Join Date
    Oct 2003
    Posts
    260
    Posts Thanks / Likes

    Smile reclame

    Quote Originally Posted by ********* View Post
    Ce reclame se deschide- se inchide-se deschide.......... )
    si faza lunga -scurta etc etc... .la banii aia doar atat face. .

  10. #10
    Safe User Expert
    Join Date
    May 2005
    Posts
    2,956
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Parca arata mai bine varianta cu suprafata vitrata

  11. #11
    Haiduc Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Latitude: 44.202, Longitude: 27.322, Bărăgan City
    Posts
    1,735
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by miste_R View Post
    Ce reclame se deschide- se inchide-se deschide.......... )
    si faza lunga -scurta etc etc... .la banii aia doar atat face. .
    Important n acea reclamă este să reţii ce maşină e. Zi că ai uitat....Eu o consider o reclamă reuşită. Aş fi curios dacă ar avea curaj să intre cu ea pe piaţa din RO..?
    Kworld DVB-S 100 PCI, Golden Media Wizard HD Vote, offset 0.8Fe + 1.15Fe

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top