AXN şi-a schimbat imaginea on air şi off air începând cu luna ianuarie şi introduce publicitate şi în interiorul programelor, potrivit unui comunicat difuzat de biroul din România.

Noul slogan al canalului – high energy tv –, grafica 3D şi culorile alb, gri şi roşu reflectă valorile AXN şi transformările la nivelul poziţionării pe piaţă.

AXN a motivat introducerea pauzelor publicitare în interiorul programelor prin tendinţa de aliniere la standardele pieţei TV din România. Numărul minutelor de publicitate pe AXN va rămâne acelaşi, doar distribuţia acestora de-a lungul orelor de program se va modifica, încercând astfel să fie grupate în pauze mai scurte, dar cu mai mult impact.

Grila AXN pentru 2007 include al treilea sezon din serialul american LOST: Naufragiaţii, distins cu premiul Emmy în 2005 şi Globul de Aur în 2006 pentru cel mai bun serial dramatic. Sezonul trei poate fi vizionat în exclusivitate la AXN începând cu 11 februarie, ora 22:00.

AXN aduce şi blockbustere în serile de marţi, sub numele de AXN Cinema: Donnie Brasco/ Donnie Brasco, 8 MM/ 8MM, Jefuirea trenului cu bani/Money Train, Cyborg 2/ Cyborg 2, Soldatul Universal / Universal Soldier: The Return. Din primăvară, revin la AXN cele mai noi sezoane din celebrele seriale poliţiste CSI:NY – Criminaliştii (sezonul trei) şi Minţi Criminale (sezonul doi).

AXN are peste 2,2 milioane de abonaţi în România, dintr-un total de 6 milioane în regiunea Central Europeană. Programul de televiziune este deţinut de Sony Pictures Television International (SPTI). SPTI este detinuta de Sony Pictures Entertainment (SPE). In Romania, AXN este distribuit si promovat de HBO Romania