Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 24
    Junior Member Friend
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Default DIGITV si HOTBIRD

Salut,
    scuze, poate mai scrie insa am nevoie urgenta de raspuns. Am digi am luat al doilea lnb cu spliterul ala cu tot. imi spune si mie cineva la ce distanta de celalat LNB il pun pe tija pe cel pentru hotbird si daca trebuie rotit cum e cel de pe intelsat si cat il rotesc? scuzze, sunt incepator rau la chestia asta, adica habar nu am, asa ca apelez la voi care sunteti pe domeniu.
    merci mult de tot,
    sivliu

Haiduc Expert
    Latitude: 44.202°, Longitude: 27.322°, Bărăgan City
    Posts Thanks / Likes

Quote Originally Posted by silvius View Post
    Salut,
    scuze, poate mai scrie insa am nevoie urgenta de raspuns. Am digi am luat al doilea lnb cu spliterul ala cu tot. imi spune si mie cineva la ce distanta de celalat LNB il pun pe tija pe cel pentru hotbird si daca trebuie rotit cum e cel de pe intelsat si cat il rotesc? scuzze, sunt incepator rau la chestia asta, adica habar nu am, asa ca apelez la voi care sunteti pe domeniu.
    merci mult de tot,
    sivliu
    Ai primit raspunsuri, nu glumă.....
    Al doilea lnb il pui in dreapta cum te uiti din spatele reflectorului. Distanta o stabilesti din teste....intri in conserva pe o frecventa de HOT si "nervi de oţel"...rotirea la final pentru fineţe...
    ps. Atenţie la swick...
    Kworld DVB-S 100 PCI, Golden Media Wizard HD Vote, offset 0.8Fe + 1.15Fe

Junior Member Teacher
    Posts Thanks / Likes

Parca splitaru imparte semnalu poate ai un Disec care uneste semnalu de la 2 lenb si distanta e relativa unghiul conteza mult .