Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default Dacia e locomotiva lui Renault

    Compania Dacia a realizat in 2006 cel mai bun rezultat comercial din istoria sa, nivelul vanzarilor atingand 196.708 unitati, din care 183.958 vehicule produse in Romania si 12.750 in Maroc, a anuntat vineri, intr-o conferinta de presa, directorul comercial, Jacques Daniel.


    Un numar de 88.931 vehicule au fost livrate pe pietele externe, in crestere cu 74 la sutra fata de 2005, iar 91.000 seturi de componente (asa-numitele colectii CKD) au fost expediate catre uzinele de montaj Logan din Rusia, Maroc, Columbia, Iran si India.

    Pe piata din Romania, Dacia a vandut 107.777 vehicule, din care 96.044 Logan si 11.733 Pick Up. Vanzarile gamei Dacia Logan au crescut in Romania cu 8,8 procente fata de anul 2005. De la lansarea sa comerciala, in septembrie 2004, numarul automobilelor Logan care circula in Romania a ajuns la 204.593 unitati.

    Lansata in octombrie 2006, versiunea Logan MCV a ajuns deja la vanzari de peste 3.600 de unitati pe piata romaneasca.

    Potrivit lui Jacques Daniel, Romania a devenit a sasea piata pentru Grupul Renault (la vanzari de automobile Dacia si Renault), dupa Franta, Germania, Spania, Italia si Marea Britanie.

    Reteaua de distributie Dacia numara in prezent 68 de dealeri. In 2006, au fost inaugurate 10 puncte noi de vanzare, iar in 2007 sunt in constructie alte 14.

    Pe pietele internationale, Dacia a inregistrat in 2006 o crestere puternica a vanzarilor, iar Europa Occidentala este principala destinatie de export pentru Logan, cu 40 la suta din totalul inmatricularilor pe pietele externe.

    In clasamentul pe tari, prima pozitie este detinuta de Franta, cu 18.742 modele Logan vandute in 2006. Locul secund este ocupat de Algeria (8.573 unitati), urmata de Turcia (7.356 unitati), Spania (6.483 unitati) si Germania (6.361 unitati).

    In 2007, Dacia va lansa in prima parte a anului modelul Logan furgoneta, iar in toamna o noua motorizare Diesel. De asemenea, compania va continua expansiunea comerciala internationala a modelului Logan, comercializat in prezent pe 49 de piete.

    Jacques Daniel a afirmat ca Dacia lucreaza la proiectarea unor modele noi si nu a exclus realizarea unor versiuni 4x4 sau Logan bicorp, insa a precizat ca pentru 2007 este prevazuta doar lansarea versiunii furgoneta.

    Renault a inregistrat o scadere globala a vanzarilor de patru procente, in 2006

    Spre deosebire de Dacia, compania Renault, al doilea mare producator auto al Frantei, a inregistrat o scadere globala a vanzarilor in 2006, ca urmare a reducerii livrarilor din Occident, compania pierzand cota de piata in favoarea Volkswagen, Toyota si Fiat, informeaza Bloomberg.

    Vanzarile de Renault, Dacia si Samsung s-au redus cu patru procente, cifrandu-se la 2,43 milioane de autovehicule si camionete, a declarat seful departamentului de vanzari, Patrick Blain, la sediul central al companiei de la Boulogne- Billancourt din Franta.

    Cererea europeana de autovehicule Renault s-a redus cu 8,7 procente, ajungand la 1,69 milioane de unitati. Carlos Ghosn, directorul executiv al Renault-Nissan va evalua noile versiuni, Logan break, Twingo si Laguna, urmand sa reduca pentru a majora profiturile.

    Constructorii auto General Motors (GM) si grupul franco-japonez Renault-Nissan au anuntat la inceputul lunii octombrie ca au decis sa puna capat discutiilor referitoare la o posibila alianta tripartita.

    La data de 14 iulie, la initiativa miliardarului Kirk Kerkorian, principalul actionar de la General Motors, GM si Renault-Nissan au demarat o serie de negocieri in vederea crearii une posibile entitati care ar fi controlat un sfert din piata auto mondiala. La debutul discutiilor, GM, cel mai mare producator mondial de autovehicule, si Renault-Nissan, numarul patru mondial, si-au acordat o perioada de 90 de zile pentru a ajunge la o decizie finala pana la data de 15 octombrie.

    Potrivit cotidianului financiar Wall Street Journal, cele doua parti nu au reusit sa ajunga la un acord cu privire la suma care urma sa fie platita de Renault-Nissan pentru a prelua 20 la suta din actiunile GM, sumele vehiculate fiind de ordinul a cinci miliarde dolari.

  2. #2
    Junior Member Teacher
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    448
    Posts Thanks / Likes

    Question

    Quote Originally Posted by ********* View Post
    Vanzarile de Renault, Dacia si Samsung
    Ce cauta Samsung aici

  3. #3
    Reclamant Expert
    Join Date
    Jan 1970
    Posts
    11,499
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Televizoarele Samsung au fost mai bune ca TV-urile Dacia dar mai putin performante ca monitoarele Renault.

  4. #4
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Mi se pare ca Renault-Nissan are actiuni la Samsung (care face utilitare sau autobuze , ceva de genul ....)

  5. #5
    zu Teacher
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Ploiesti City
    Posts
    463
    Posts Thanks / Likes

    Exclamation

    offtopic:
    Eu unu sunt tare multumit de Lunganul meu 1.4 care se adapteaza repede la cratere (a se citi drumurile noastre toate)
    Last edited by str-evo; 7th January 2007 at 01:08. Reason: asa am vrut

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top