Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 20
    -nomad- Mentor
    Posts Thanks / Likes

Default Ce aparat foto sa imi cumpar ?

Am si eu o intrebare ce ma sfatuiti sa cumpar ?
    Sony DSLR-A 100,
    Canon 350D,
    Canon 400D ?
    Sunt amator si nu prea am avut deaface cu fotografia dar dornic sa invatz ..

Ce imi recomandati ?
    #N#

„…acest delir, această lume nebună a gadgeturilor, a fetişurilor care încearcă fiecare să imprime eternităţii o valoare şi să facă dovada unei mîntuiri prin lucruri şi a lipsei mîntuirii prin har.“ - JEAN BAUDRILLARD ¶Root is a state of mind¶

Junior Member Teacher
    Posts Thanks / Likes

Din lista de mai sus eu as recomanda un Canon. Sony parca a preluat Minolta si am un prieten care a avut probleme cu un Minolta, si inca mai umbla dupa banii pe care acum Sony ar trebui sa dea inapoi pentru ca aparatul era defect din fabrica (toata seria aceea avea un defect). Poti incerca si un Nikon D50, am citit ca e bun. Sau daca ai bani D80 si vei avea 10MP. Oricum in aceasta categorie conteaza foarte mult obiectivul.
    Deci numara banii, uita te la oferte, si alege din Canon sau Nikon ce poti aforda.

Senior Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Categoric Cannon...eventual 350Dam niste poze facute cu acel aparat si sunt cel putin ok ca si calitate ..nu recomand Cannon doar pt faptul ca am eu acele poze ci pt ca sony ..nu mai e ce a fost...

Member Mentor
    Posts Thanks / Likes