Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Silver Member Expert
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    acasa
    Posts
    2,318
    Posts Thanks / Likes

    Default Ajutor cu o informatie

    Are un prieten de-al meu un abonament si vrea sa renunte la el este de mai bine de un an a cumparat toata instalatia receptor ,lnb,si parabola a avut 2 luni gratuit cum era mai la inceput abonamentul e platit pana la sfarsitul anului a stat 4 ore la rand sa predea cartela caci e nebuneala la cozi la casierie si cand s-o predea era cealalta cartela ce o avea pe alt nume. Acum de cea patit el stand 4 ore la rand intrebarea mea este
    1 Daca nu plateste in luna ianuarie nu trebuie sa-l deconecteze automat?
    2 Cartela sa vina ei acasa sau sa o puna la posta caci nu-i omenesc sa stai 4,5 ore la rand asta s-a intamplat la o caserie in Iasi!
    3. Cei de facut ca sa nu mai stea la rand este vre-o solutie,poate prin telefon sa le spuna sa-l debranseze e vre-o solutie?

  2. #2
    Senior Member Expert
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Europa
    Posts
    1,479
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu am testat daca functioneaza insa ar trebui sa mearga asa:
    - pune cartela si o cerere scrisa si semnata prin care cere rezilierea contractului in conformitate cu art. nr.... (trebuie sa fie scris in contract modul de reziliere unilaterala) intr-un plic
    - in cerere mentioneaza in mod expres faptul ca atasaza la ea si cartela
    - trimite plicul neaparat cu confirmare de primire la adresa publica a operatorului
    - asteapta primirea confirmarii si o pastraza cu grija
    Gigel


  3. #3
    Băiat de gaşcă Expert
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Il paese di Beltrame
    Posts
    1,365
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Din punct de vedere juridic (şi nu ncerc să discreditez aici buna credinţă a persoanelor care deschid corespondenţa la Gigi) soluţia cu corespondenţa are o hibă. Ai confirmare pentru faptul că ai trimis plicul, da' cartela?
    Apoi scrie n contract că rezilierea se face cu cartela n mnă? După mine poţi să o faci prin fax/snail mail şi apoi prietenul tău concordează predarea cartelei departamentul de relaţii cu clienţii ntr-un mod n care să nu piardă timp.

    P.S. 4 ore?!* Felicitări, eu n-aş aveas atta răbdare pe banii mei...

    ss/indescifrabil

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top