Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Multi Banned User Expert
    Join Date
    Oct 2003
    Posts
    11,134
    Posts Thanks / Likes

    Default scrisoare deschisa pentru nicky& rcs

    este bine uneori sa te poti adresa cuiva care face parte din sistem mai ales daca acel cineva si intelege despre ce este vorba.rcs este inca la inceput si mai are unele probleme.noi ca si consumatori pentru a rezolva
    diferite note am fi bucurosi ca in afara de celebrul numar de telefon sa
    putem folosi si o adresa de mail,in acest fel s-ar evita taxa de telefonie si mai ales nu am mai fi dependenti de un anumit orar.in legatura cu orarul nu pot sa inteleg de ce este limitat, in definitiv transmisia este de 24 ore si nu pina la ora 22,cineva ar putea prelua corvoada telefonului si dupa ora 22.cred ca rcs are interesul ca,clientii sai sa fie multumiti si problemele sa se rezolve in timp cit mai scurt mai ales ca abonamentele sint platite de multe ori pe un an inainte. noroc,nirolf

  2. #2
    Very Iritant Person Expert
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Wake up romanian city
    Posts
    4,599
    Posts Thanks / Likes

    Default

    foarte bine punctat
    io' de exemplu m-as multzumi daca dupa ora 22 cand se duc baietzii la culcare sa puna o fatuca sa raspunda...chiar si daca e pe spate cu asistentza.....nu conteaza....ar putea foarte bine sa spuna...."mangaie-ma...asha.....ashaaaaa.....daaaaa......aaaaaaah"
    ca pana la urma se rezolva problema, si putem dupa aia sa ne ducem si noi fericiti la culcare.....

  3. #3
    Member Mentor
    Join Date
    May 2003
    Location
    Pays basque Eskual herria
    Posts
    977
    Posts Thanks / Likes

    Default ai ai ai

    Se vede ca nu atzi mai avut de a face cu serviciuri clientzi de pe la vreun distributor sat, e bine vreau sa va zic ca fatza de canal satellite frantza digi e lux aia nici nu itzi raspund la telephon sau daca au vreo linie dispo e suprataxata la 0.50€ minutul shi tot nu primeshti raspuns la intrebare ca ai de aface cu un robot vocal care raspunde la anumite cazuri de figura printre care bine intzeles nu figureaza al tau sa nu mai vorbim de taxe de activare abonament de 40e de obligatzia de a fii prelevata suma abo de pe un cont shi ca in momentul in care te dezabonezi banii continua sa fie luatzi de pe cont iar siteul lor e de doi lei lin ceea ce priveshte serviciul client itzi trebuie doua ore ca sa te identifici nr abonat nr cartela nr carte de identitate rib etc etc shi asta ca sa ajungi tot la acelashi raspuns pe care l-ai avut la telephon deci daca in romania romanul mai shtie de frica shi lucrurile decurg destul de binishor acolo e stat in stat dupa ce ai semnat contractul de abo eshti la mina lor shi nu itzi dau nici o occazie ca sa ai potzi amenintza sau alte lucruri de genul asta deci multzam digi tv shi sa nu urcatzi pretzul la abo ca sa ramanem prieteni daca nu shtitzi ce va ashteapta!

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. @nicky
    By gepeto in forum DTH & Cable-Romania
    Replies: 10
    Last Post: 12th June 2006, 23:14
  2. SA-TI TRAIASCA BAIATUL NICKY !
    By piciul in forum DTH & Cable-Romania
    Replies: 11
    Last Post: 19th February 2006, 21:40
  3. @ nicky
    By piciul in forum DTH & Cable-Romania
    Replies: 5
    Last Post: 12th May 2005, 13:10
  4. Nicky
    By piciul in forum DTH & Cable-Romania
    Replies: 1
    Last Post: 6th May 2005, 23:52

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top