Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default Cea mai rapida berlina din lume

    A cazut recordul mondial de viteza pentru berline! Noua performanta ii apartine lui Brabus Rocket: 365.7 km/h.



    Brabus, tunerul oficial al celor de la Mercedes, a reusit sa doboare recordul mondial de viteza pentru berline. La inceputul lui 2006 echipa Brabus R&D a realizat intr-un numar mic de exemplare (65), Brabus Rocket, bazat pe modelul de serie Mercedes CLS. In luna octombrie a acestui an, mecanicii Brabus au decis sa testeze modelul pe pista Nardo, din sudul Italiei. Sub atenta supraveghere a Agentiei Germane de Inspectie Tehnica (TUV Sud), automobilul de 348.000 euro a atins viteza de 365.7 km/h, doborand recordul mondial de viteza pentru un sedan.

    Viteza maxima de 365.7 km/h nu este singurul atribut de invidiat la Brabus Rocket. Acest model este de asemenea si una dintre masinile cu cea mai rapida acceleratie. El atinge 0-100km/h in 4 secunde, 0-200km/h in 10.5 secunde si 0-300 km/h in 29.5 secunde. Brabus Rocket este echipat cu un motor twin-turbo Brabus SV 12S bazat pe ultimul propulsor cu 12 cilindri al seriei 600.

    Brabus a incercat astfel sa combine puterea maxima cu un condus placut si cu o eficienta maxima in protectia mediului. Capacitatea motorului a fost marita de la 5.5 litri la 6.3 litri, sistemul de evacuare a fost inlocuit cu unul de inox iar sistemul intercooler a fost marit. Motorul Brabus SV 12S produce o putere maxima de 730 cai putere la 5100 rotatii pe minut. Valoarea maxima a cuplului motor este de 1.320 Nm, dar este limitata electronic la 1.110 Nm. Puterea este transferata rotilor din spate cu ajutorul transmisiei automate in cinci trepte.

    Modelul a fost testat intr-un tunel aerodinamic iar in urma testelor garda la sol a fost coborata pentru a crea o balanta aerodinamica. Brabus Rocket satisface si pretentiile legate de aspectul interior. Cockpit-ul este "captusit" cu piele Mastik si Alcantara iar volanul si vitezometrul, care arata 400 km/h, au insertii din fibra de carbon.

    Pentru cei pasionati de viteze extreme Brabus a pus in vanzare o editie limitata de tricouri cu mesajul "Special High Speed Edition". Tricourile costa 75 de euro si pot fi comandate online la adresa www.brabus.com.

    Cu aceeasi ocazie, circuitul de la Nardo a mai gazduit doborarea a doua recorduri. Primul dintre acestea se refera la modelele compacte, recordul absolut de viteza fiind batut de Golf R32 Twin-Turbo (323.1 km/h). In sfarsit, cea mai rapida masina a zilei este de acum si cel mai rapid cabrio existent in lume: 9ff Turbo Cabrio a ajuns la 380.5 km/h.


  2. #2
    Banned
    RDI - Board Banned Avatar

    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    28
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Nu doar Brabus reuseste sa sparga limitele de viteza pe circuitul italian de la Nardo. Alfons Hohenester, un specialist german in tuning, a reusit sa produca cel mai rapid exemplar Audi A4 existent in lume. Secretul performantelor este reprezentat de cele doua turbine adaugate sistemului de propulsie a unui A4 V6.

    Modelul rezultat a fost botezat Hohenester HS650 Nardo. Motivul acestei denumiri incurcate? Noul motor, a carui cilindree a crescut la trei litri, scoate 650 de cai putere si un cuplu de 720 Nm. Recordul de viteza atins de la Nardo de exemplarul A4 modificat este excelent: 343.9 km/h, cu doar 22 de kilometri pe ora mai putin decat recordul absolut pentru o berlina, detinut de acum de Brabus Rocket.

    Cifrele acceleratiei sunt excelente: 0-100 km/h in 3.4 secunde, 0-200 km/h in 10.3 secunde si 0-300 km/h in 29.8 secunde. Modelul in discutie satisface normele de emisii poluante Euro4. Pentru a reusi aceste performante, Hohenester HS550 Nardo a fost echipat cu suspensii fabricate de americanii de la H&R, cei care acum cateva zile au uimit industria prin noua lor gaselnita in materie.


 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Receptoare cu cea mai rapida actualizare de soft
    By luccio_delbuccio in forum RDI - Satelit
    Replies: 23
    Last Post: 14th November 2006, 17:13
  2. Cea mai rapida metoda de a receptiona DIGI !!
    By andreisky in forum DTH & Cable-Romania
    Replies: 2
    Last Post: 5th July 2006, 00:11

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top