Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 15 of 15
    Junior Member Teacher
    Posts Thanks / Likes

Default Lamuriri pentru incepatori

Dragii mei,
    Sunt un incepator intr-ale satelitilor, si cu toate acestea, am reusit sa fixez parabola unui vecin sa-si prinda omu' TURKSAT pe care il dorea. Dar am observat ca desi receptorul respectiv oferea serviciul de subtitrare, NICI UNUL DIN ACELE CANALE NU AVEA SUBTITRAREA IN ROMANESTE. As vrea sa va intreb daca acelasi lucru se intampla si cu canalele nemtesti sau bulgaresti arabe etc?

Multi Banned User Expert
    Posts Thanks / Likes

NICI UNUL DIN ACELE CANALE NU AVEA SUBTITRAREA IN ROMANESTE.
    e normal.nu exista nici un motiv ca un pachet dth dintr-o anumita tara sa transmita subtitrare in alta limba decit cea autohtona.

Junior Member Teacher
    Posts Thanks / Likes

Deci, intr-un fel imi dai dreptate.

Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Daca vrei cateva motive pentru care eu personal consider ca o antena satelit are avantaje iata: muzica, sport, filme pe care le poti inregistra si la care poti aduce subtitrarea de pe net. Nicio televiziune prin cablu nu va acoperi gama de programe pe care o primesti prin antena. Si mai e ceva. Dai un ban dar dupa aia nu mai trbuie sa stai la mana cablistilor care schimba tarifele si grilele de programe dupa bunul lor plac. Eu unul am antena de vreo 4 ani si singura nemultumire pe care o am e ca n-am timp suficient sa ma bucur de avantajele ei. Ai dreptate ca e mai mult sau mai putin implicata si pasiunea in trebusoara asta ... si din fericire sunt multi care se si pricep (toata stima pentru ei).

Banned
    RDI - Board Banned Avatar