Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 14 of 14

Thread: O intrebare

Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Default O intrebare

AM ceva sanse sa prind Astra 1H (ma intereseaza DSF) cu o antena de 1 m din Suceava?

Banned
    RDI - Board Banned Avatar

Posts Thanks / Likes

Cu o reglare foarte buna si un tuner sensibil :

44= 0.90m (0.6-0.7db)

Junior Member Teacher

Posts Thanks / Likes

Imi cer scuze, nu stiu ce inseamna tunerul pentru un sistem satelit, desi banuiesc ca ar fi LNB-ul dupa unitatea de masura. Sunt nou in domeniu, iar in domeniul meu (sunt Inginer de Sisteme Informatice) tunerul are o alta conotatie. In fine, LNB-ul meu e de 0,4db, ceea ce ar trebui sa fie bine, intru-cat am inteles ca valoarea mai mica reprezinta un castig. Antena e vizibil mai mare decat cea standard a providerului (cel ce emite pe Intelsat 10-02), si din cate am inteles standardul lor sunt de 0,8m. Cred ca a mea are undeva in jur de 1 metru (mai mare de 0,8 si mai mica decat 1,2 pentru ca motorul o invarte si el are ca maxix 1,2). Din ceea ce mi s-a raspuns, sa-mi fie iertat daca grasesc, ar trebui sa se prinda cu antena 0,9 si LNB 0,6-0.7? Problema e ca stau mai bine decat configuratia asta, repet, daca am inteles bine, dar Suceava nu intra in aria prezentata de imagine ci e undeva mai estic. Inca nu am reusit sa-mi montez motorul bine (n-am nici busola nici inclinometru, nici satfinder) si prind doar intre 1 si 5 grade west deocamdata. Darsunt foarte curios daca ar merge pentru Suceava Astra 1H, sa nu il caut de nebun, pentru ca ma intereseaza foarte tare DSF.

Banned

Posts Thanks / Likes