Realitatea tv isi schimba grila de emisie.
Realitatea TV pregateste o relansare de primavara-vara. Emisiunile noi vor fi introduse in perioada 1 aprilie-1 mai. Printre numele sonore care vor aparea pe post este cel al lui Andrei Gheorghe, care pina acum a fost consilier al canalului respectiv.

Directorul de programe al postului, Mihai Tatulici, spune ca emisiunile noi vor fi introduse pe rind fiindca se fac investitii in modernizarea si tehnologizarea postului: “Lansarea noii grile de programe se va face lent, in perioada 1 aprilie-1 mai”. Schimbarile au ca scop ridicarea nivelului de rating mediu al televiziunii de stiri de la 0,8 puncte pe zi, cum este acum, la 1,2 in septembrie. Pina la modificarile stabilite pentru la vara, prima pe care telespectatorii o vor revedea este Rodica Culcer. Emisiunea ei se va numi “Realitatea politica” si va fi transmisa de la ora 20.15, timp de doua saptamini, pe spatiul lui Turcescu, care urmeaza sa se interneze pentru o operatie de ligamente.

Gheorghe se intoarce

Andrei Gheorghe revine cu o emisiune-concurs cu intrebari de cultura generala. Cunoscutul om de televiziune va putea fi urmarit in weekend, seara. Emil Hurezeanu va avea doua emisiuni pe saptamina. Una se va numi “Europa la pas” si va avea ca subiect integrarea europeana, iar cealalta va fi o retrospectiva a evenimentelor din politica externa. Melania Medeleanu va prezenta o emisiune in limba engleza, “Expat in Romania”, despre strainii stabiliti in tara noastra. O alta productie TV difuzata in limba engleza va fi un jurnal de stiri saptaminale, prezentat de Sanda Nicola si Bogdan Gamalet.
Emisiunea lui Mircea Toma nu se va mai numi “Of, presa mea!”, ci “Realitatea media” si va fi difuzata vinerea, pe intervalul “Arenei media”, care va ramine in grila de la 17.10. O alta emisiune de comunicare este “Cine?pub, a lui Lucian Georgescu, director general al agentiei de marketing cultural “Gav balkanski project”, care va fi transmisa saptaminal.

Petrom Service finanteaza prin publicitate

“Sursele de finantare pentru aceasta lansare vin, in principal, din contractul de publicitate, in valoare de 10 milioane de dolari pe an, cu proprietarul postului, Petrom Service”, spune directorul de programe Realitatea TV, Mihai Tatulici. Societatea sindicalistilor din Petrom, condusa de Liviu Luca, a achizitionat vara trecuta postul TV de stiri de la omul de afaceri Silviu Prigoana. La vremea respectiva, canalul avea un rating mediu asemanator cu cel de acum.