"Īn ciuda numeroaselor sesizări făcute către Armadata de către reprezentanţii Minimax şi Jetix de a consulta, sau cel puţin, de a verifica acuitatea (acurateţea, n.red.) datelor prezentate de către Cartoon Network īn comunicatele de presă date publicităţii, cele două staţii nu au primit decīt răspunsuri evazive“, a declarat un reprezentant al Minimax , īn urma comunicatului de presă difuzat de Cartoon Network, conform căruia postul a fost cel mai urmărit program de televiziune pentru copii īn 2004 .

“Postul Cartoon Network a comandat două rapoarte de acest gen, primul īn septembrie 2004, iar al doilea īn februarie-martie 2005, la care postul de televiziune Minimax (reprezentat de Minimax Romānia) nu a avut acces. Menţionăm că īn rapoartele zilnice pe care Minimax şi Jetix le primesc, postul de televiziune Cartoon nu e măsurat, īn timp ce īn raportul Cartoon se măsoară toate cele trei staţii TV! De asemenea, menţionăm că sumele pe care Minimax şi Jetix le plătesc lunar nu se compară īn nici un fel cu suma plătită semestrial de Cartoon, fiind mult mai consistente decīt un raport pentru postul american", a completat reprezentantul Minimax.

Programul de televiziune Cartoon Network a anunţat la jumătatea lunii martie 2005, citīnd cifre de audienţă transmise de TNS-AGB International, că a fost cel mai urmărit post de televiziune pentru copii de pe piaţa din Romānia īn anul 2004. Conform unui comunicat difuzat de Cartoon Network, īn 2004, Cartoon Network şi-a depăşit “cel mai apropiat competitor“, cu 33 la sută, şi a atins cea mai mare cotă de piaţă īn rīndul publicului cu vīrste cuprinse īntre 4 şi 15 ani, respectiv 12,6 la sută din totalul locuinţelor unde se urmăresc programele prin cablu şi satelit. Pe locurile următoare s-au plasat Jetix, cu o medie de 8,4 la sută şi Minimax, cu 7,6 la sută.

Cartoon Network susţine astfel că ar fi fost urmărit īn medie de 4,4 milioane de telespectatori īn fiecare lună a anului 2004, iar īn ceea ce priveşte anul 2005, īn luna ianuarie, Cartoon Network s-ar fi clasat pe primul loc ca rată a audienţei īn Romānia, īn rīndul programelor pentru copii cu vīrste īntre 4 şi 15 ani, īnregistrīnd 5,7 milioane telespectatori.

Studiul a fost efectuat de TNS-AGB International pe parcursul anului 2004 şi a lunii ianuarie 2005, pe un target de audienţă reprezentat de copiii cu vīrste cuprinse īntre 4 şi 15 ani, pentru intervalul orar 06.00 –21.00.

Datele de audienţă sīnt comunicate īn exclusivitate de programele de televiziune, care le pot folosi īn favoarea lor.
Armadata SRL este o societate comercială al cărei unic acţionar este ARMA.