Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 23
  1. #1
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Mama Rasia
    Posts
    326
    Posts Thanks / Likes

    Default Probleme reziliere contract Digi

    Auzi la ei ! Ca sa reziliez ceva contracte ( care de fapt nu exista ) trebuie sa fac o cerere si sa achit in avans luna august ! Am fost azi la un centru RCS si am primit acest raspuns. Aveam cardurile respective la mine, si au refuzat sa le ia ! Cica sa fac cerere si sa platesc in avans. Cum adica, eu predau cartela azi 15.07.06 si sa achit in avans luna august !?
    Domnilor treziti-va !

  2. #2
    Moderator Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    BUZAU
    Posts
    6,106
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ..daca citeai contractul vedeai ca trebuie sa soliciti rezilierea cu 30 zile inainte...punctul 6.2 daca nu ma insel...asa ca..aviz amatorilor de rezilieri...
    Ofset-uri 1,6Al/1.6Fe/1,4Fe, 2&HH , SkyStar2;
    Optibox Spider HD
    HSS-7160NA (DigiTV)
    90E - 34,5V

  3. #3
    Moderator Expert
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Maubeuge, FR
    Posts
    5,695
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Incearca sa-l reziliezi cu ajutorul OPC-ului, sigur o sa se poata face mai repede si fara sa achiti taxa aia abuziva pentru un serviciu de care nu beneficiezi.

  4. #4
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Mama Rasia
    Posts
    326
    Posts Thanks / Likes

    Default

    @yang
    Ce contract sa citesc, daca nu s-a facut asa ceva ? Am doar factura si chitanta. Individu de la RCS nu s-a obosit sa completeze si contractu' !
    Asa ca nu inteleg de ce trebuie sa fac vreo cerere ?

  5. #5
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Mar 2006
    Location
    ARGES
    Posts
    424
    Posts Thanks / Likes

    Default

    poate ca cel de la caseria rcs nu prea stie sa ....scrie , dar sa completeze un act care mai trebuie ....
    asa se intampla mai in toate judetele cu cei care vand digi ,**pentru ca am fost cu un prieten si la fel nu vroia sa ii dea contract pentru ca " **oricum o sa iti vina factura lunar**************" deci no comment!
    domnilor de la digi : treziti-va ca s-au desteptat taranii romani si mai ales banii sunt de la ei , asa ca angajati oameni profesionisti sau formati-i voi!
    bafta!
    REC FTA ECHOLITE 790 0.9

  6. #6
    4x4 Expert
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Cluj-Napoca
    Posts
    1,398
    Posts Thanks / Likes

    Default Re: Probleme reziliere contract Digi

    Quote Originally Posted by vancelino
    Auzi la ei ! Ca sa reziliez ceva contracte ( care de fapt nu exista ) trebuie sa fac o cerere si sa achit in avans luna august ! Am fost azi la un centru RCS si am primit acest raspuns. Aveam cardurile respective la mine, si au refuzat sa le ia ! Cica sa fac cerere si sa platesc in avans. Cum adica, eu predau cartela azi 15.07.06 si sa achit in avans luna august !?
    Domnilor treziti-va !
    pai daca nu ai contrat ce vrei sa reziliezi frate?

    baga in continuare cartela in conserva si uita-te pana iti taie macu'. fara ciontract nu ai nici o raspundere fata de ei.

  7. #7
    Moderator Expert
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    BUZAU
    Posts
    6,106
    Posts Thanks / Likes

    Default

    ...nu trebuie sa achiti nimic in avans...trebuie doar sa soliciti rezilierea contractului cu 30 de zile inainte de data dorita pt reziliere...aceasta clauza e prezenta si in contractele de telefonie mobila...nu e nimic neobisnuit..

    ..chiar daca nu ai un contract semnat, in baza lor de date figurezi cu un numar de contract....doar ca nu s-au mai obosit sa-l printeze si sa-l expedieze....

    .. in situatia unui contract nesemnat, daca nu achiti abonamentul si ei te actioneaza in instanta pe somatie de plata....somatia trebuie sa fie insotita de contractul incheiat si semnat de ambele parti...in caz contrar judecatorul de serviciu nici macar nu va admite somatia spre judecare...totusi sunt destule situatii in care se admit somatiile de plata, dovada facandu-se cu factura de achizitie a produsului...
    Ofset-uri 1,6Al/1.6Fe/1,4Fe, 2&HH , SkyStar2;
    Optibox Spider HD
    HSS-7160NA (DigiTV)
    90E - 34,5V

  8. #8
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Romania-EVERYWHERE
    Posts
    555
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Salve Mrs.
    Nu e vb de 30 de zile ci de data facturarii
    Asadar cererea trebuie facuta inainte de data facturarii pentru abonatul XYZ!
    In afara de asta, mi se pare o magarie chestia asta, in sensul ca nu e mare lucru o regula de 3 simpla aplicata la un abonament dintr-acesta....pai de ce sa platesti ceva care nu consumi...sau care provoaca rau,greata,sila?Nu se poate asa ceva, lasati omul sa semneze cu maxtv
    IN ROMANIA, NICI IN ORA EXACTA NU MAI AM INCREDERE!

  9. #9
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    61
    Posts Thanks / Likes

    Default

    daca un contract nu este detinut de un client, dintr-un motiv sau altul, acesta il poate solicita oricand de la orice punct digi.

  10. #10
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    61
    Posts Thanks / Likes

    Default

    nu se percepe plata in avans. trebuia sa faceti notificare scrisa cu 30 zile inainte si abonametul achitat inclusiv luna curenta si nu era nici o problema in a "lasa cartelele" rezilia contractele dv.
    insa, venind in luna iulie sa reziliati, fara preaviz, se considera luna rezilierii luna august, cu iulie luna depunerii cererii.
    in acest caz: 1. ori lasati cererea si reveniti in luna august pentru predarea cartelei, ori lasati si cartela si vi se reziliaza cu luna august contractul. in ambele cazuri luna august trebuie achitata la abonament.
    este simplu si cat se poate de clar.

  11. #11
    4x4 Expert
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Cluj-Napoca
    Posts
    1,398
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by sonicsum
    daca un contract nu este detinut de un client, dintr-un motiv sau altul, acesta il poate solicita oricand de la orice punct digi.
    numa daca esti idiot ....

  12. #12
    Moderator Expert
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Maubeuge, FR
    Posts
    5,695
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by sonicsum
    ..... in ambele cazuri luna august trebuie achitata la abonament.
    este simplu si cat se poate de clar.
    Pariu ca daca vin cu OPC-ul nu mai este obligatoriu sa platesc si luna august. Clauza este abuziva si ar trebui scoasa din contracte. ABonamentul se suspenda din momentul returnarii cartelei nu peste 2 zile, nu peste 30, nu peste 2 ani.

  13. #13
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Romania
    Posts
    180
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Domle'cat de disperati sunt astia sa nu piarda clientu il sicaneaza si-l jupoaie in toate stilurile
    E bine insa sa tineti cont ca nu toate dth-urile din romania procedeaza astfel!

  14. #14
    Silver Member Expert
    Join Date
    May 2002
    Posts
    2,364
    Posts Thanks / Likes

    Default

    E absolut normal sa nu poti intra in sediul RCS, sa trintesti cartela pe masa si sa rupi contractul din acel moment !
    Nici unde in lumea civilizata nu e posibil asa ceva, fara un motiv temeinic.
    Exista peste tot niste termeni care trebuie respectati si nimeni nu poate de capul lui sa "iasa" din contract!
    De exemplu, daca ai abonament la un paytv german, incepind cu data de 01.08.2006, vei putea renunta la contract numai dupa un an.
    Cererea de renuntare se face in scris si cu cel putin 6 saptamini inainte de data scadenta(01.08.2007).
    Daca nu ai facut-o, contractul se prelungeste cu inca 1 an si tot asa pina la infinit...

    Asa e si la abonamente de presa scrisa sau la telefonie mobila si multe altele, doar ca difera termenul intre 1 si 3 luni de zile.

    RCS are alte probleme si nu le iau eu apararea cu ce am scris mai sus, dar in cazul asta au dreptate.
    Eu inca astept raspunsul RCS la contestatie care am facut-o cu ultima/singura factura primita,
    in care mi-au bagat in mod abuziv programe pe care eu nu le-am abonat si la care am renuntat
    cu acel celebru "fluturas" lucru pe care de altfel il pot dovedii.

    De 2 luni astept un raspuns, maine trimit pe cineva din nou la sediu sa vedem...

  15. #15
    Junior Member Teacher
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Mama Rasia
    Posts
    326
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Eu nu inteleg de ce trebuie sa merg peste 100 Km, sa stau la coada juma de zi ca sa reziliez un contract care nu exista ?

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Contract Digi!
    By nickey1234 in forum DTH & Cable-Romania
    Replies: 15
    Last Post: 12th May 2006, 07:49
  2. Contract DIGI
    By piciul in forum DTH & Cable-Romania
    Replies: 4
    Last Post: 3rd February 2006, 13:02
  3. contract digi tv
    By pely66 in forum DTH & Cable-Romania
    Replies: 5
    Last Post: 12th December 2005, 14:30
  4. DIGI-tv contract
    By nirolf in forum DTH & Cable-Romania
    Replies: 2
    Last Post: 20th September 2005, 17:06
  5. Digi Tv - Contract
    By Disat in forum DTH & Cable-Romania
    Replies: 9
    Last Post: 12th September 2005, 16:53

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top