Compania Zone Vision Networks a anunţat lansarea, pe 26 iunie 2006, a unui nou brand internaţional, Zonemedia, conceput att pentru identitatea companiei, ct şi a programelor pe care aceasta le operează, potrivit unui comunicat de presă al Zone Vision Network.

Astfel, programele tematice Club, Romantica, Reality, Horror and Europa Europa vor primi un nou nume şi vor avea o nouă imagine din 26 iunie, numindu-se Zone Reality, Zone Romantica, Zone Club, Zone Horror şi Zone Europa.

Noul nume al brandului va fuziona cu chellomedia, divizia de conţinut a companiei Liberty Global din care face parte.

Pentru fiecare program n parte au fost create noi pachete grafice n afara şi n interiorul zonei de difuzare pentru a susţine iniţiativa de rebranding, pachete care conţin logo-uri, identităţi TV, şi alte elemente reprezentaţionale, dar şi unelte de navigare.

Strategia, programul TV, precum şi publicul ţintă al televiziunilor rămn neschimbate.

Chris Wronski, peşedinte al Zone Vision Networks, a declarat: Noua noastră imagine reflectă creşterea care a avut loc n afacerea noastră n ultimii ani, care a inclus lansarea unor noi televiziuni prin satelit, dar şi a unor situri web şi WAP.

Procesul de rebranding realizat prin crearea unei noi imagini şi identităţi moderne care a dat un plus de unitate conceptului programelor TV tematice ale Zone Media a fost conceput şi pus n practică de compania de comunicare Kemistry, specializată pe dezvoltare strategică, creaţie şi producţie publicitară a identităţii brandurilor din industria de televiziune şi nu numai, care are n portofoliul său nume precum CNN International, Guvernul Marii Britanii, Saab Sweden, Astor Cosmetics, BBC, National Geographic sau Discovery Networks.

Compania Fig Jam Marketing Ltd, din Londra, nfiinţată de Kevyn Rowlands, care a mai colaborat cu Hallmark Channel şi Discovery Networks Europe, a participat la acest proiect la partea creativă şi de suport logistic.

Compania Zonemedia, ntemeiată n 1991, cu sediul central la Londra, este unul dintre cele mai mari societăţi de broadcasting, distribuţie şi reprezentare a programelor de televiziune tematice, cu peste optsprezece filiale şi studiouri prezente n Europa, Statele Unite, Asia şi America Latină.

Zonemedia deţine şi operează şase programe tematice: Zone Reality, Zone Europa, Zone Romantica, Zone Club, Zone Horror and Zone Fantasy, care ajung n peste 125 de ţări n 22 de limbi şi nsumează peste 150 de milioane de abonaţi.

Interesele a peste 30 de programe internaţionale deţinute de companii precum Viacom, Turner, Hallmark, MTV, Discovery and Eurosport, sunt reprezentate de Zonemedia, aceasta deţinnd şi o divizie de distribuţie şi achiziţie de formate, seriale şi programe speciale de la producărori de pe tot globul.

Zonemedia este deţinută n proporţie de 90 % de compania chellomedia, o divizie a Liberty Global, Inc, companie care oferă servicii de cablu, de comunicaţii şi acces Internet la nivel internaţional pentru aproximativ 15 milioane de clienţi din toată lumea.