Realitatea Media SA, compania care deţine posturile de televiziune „Realitatea TV” şi „The Money Channel” a achiziţionat pachetul majoritar de acţiuni al grupului de presă Caţavencu, potrivit unui comunicat de presă al grupului Realitatea.

Grupul de presă Caţavencu editează publicaţiile „Academia Caţavencu”, „Tabu”, „Cotidianul”, „Aventuri la Pescuit”, „Bucătăria pentru toţi”, „Superbebe”, reţeaua „B-24-FUN”, „Idei în dialog”, „Investiţii şi profit”, „Le Monde Diplomatique”, şi deţine reţeaua radio „Guerrilla”.

Sorin Enache, directorul general al Realitatea Media SA, a declarat că „sinergiile de business şi viteza de dezvoltare vor permite, probabil, cea mai spectaculoasă creştere în
următorii 2-3 ani”.

„După o dinamică accentuata în ultimii 5 ani, grupul Caţavencu a atins un nivel al expansiunii care cere resurse suplimentare. Şi fiindcă în prezent piaţa media este dominată de grupuri integrate, opţiunea Realitatea este firească în atingerea obiectivelor noastre de business: forţa şi masa critică”, a declarat Sorin Vulpe, directorul general al grupului Caţavencu.

Structura noului grup va cuprinde, pe lângă diviziile de print şi TV, o nouă unitate de conţinut, New Media, consumatorii putând avea acces la conţinut online în timp real.

Politicile editoriale vor fi specifice fiecărei unităţi de conţinut. Promovarea produselor se va baza însă, pe strategii comune şi pe pachete speciale de vânzari.

Se estimează că, la sfârşitul anului 2006, grupul nou creat va atinge o cifră de afaceri de peste 30 de milioane de euro şi va fi unul dintre cele mai importante de pe piaţa de media din România, potrivit comunicatului de presă.