Audienţa televiziunilor din Republica Moldova a scăzut în aprilie cu 4,18% faţă de luna martie, potrivit Agenţiei Monitor Media care citează un studiu realizat de TV MR MLD, sucursala de la Chişinău a AGB Nielsen Media Research din Elveţia.

Studiul prezintă nivelul de audienţă a patru posturi de televiziune care difuzează pe teritoriul R. Moldova „Pervâi kanal”, STS, TVC 21 şi PRO TV. Pe fonul tendinţei generale de scădere a audientei TV, la fel a scăzut şi audienţa medie zilnică. Aceasta a scăzut, în cazul canalelor ruseşti „Pervâi kanal” şi STS, urmate de posturile PRO TV şi TVC 21, cu scăderi nesemnificative ale audienţei.

La capitolul „cele mai cotate emisiuni de televiziune”, la „Pervâi kanal” cea mai populară emisiune este „Pole ciudes”, urmată de serialul „Ne rodisi krasivoi”, difuzat de STS, telenovela „Numai iubirea”, realizată de PRO TV şi filmul „Zatereanâi Mir”, difuzat de TVC 21.