Discovery Travel & Adventure va fi transformat într-un nou brand de lifestyle, Discovery Travel & Living, în întreaga zona a Europei continentale, inclusiv în Romania, începînd din 1 februarie 2005, conform unui comunicat de presa difuzat de Mmd Public Relations.

În concordanta cu interesul tot mai ridicat al publicului pentru programe de lifestyle, Discovery Travel & Living aduce în casele telespectatorilor modalitati de evadare catre noi locuri, hobby-uri si idei. Canalul va prezenta o diversitate de programe de lifestyle de înalta calitate, care vor aborda subiecte diverse precum calatorii, arta culinara, obiecte de lux, design si arhitectura.

Arthur Bastings, General Manager, EMEA, Discovery Networks Europe a declarat: “În ultimii cîtiva ani, am remarcat o schimbare semnificativa a modului de viata. Calatorim mai mult în alte tari, savuram mai des mîncaruri specifice altor tari si aducem acasa, din vacante, noi idei referitoare la stilul de viata si la design. Discovery Travel & Living îsi propune sa îi ajute pe telespectatori sa caute mai des asemenea modalitati de evadare si sa le ofere surse de inspiratie chiar în timp ce acestia stau instalati comod acasa, în fotoliu.”

De asemenea, Discovery Travel & Living ofera partenerilor noi oportunitati pentru a dezvolta relatii directe cu un segment demografic valoros, alcatuit din adulti cu personalitate puternica si animati de dorinta de a afla lucruri noi, deci interesati de programe care acopera fiecare aspect al îmbunatatirii stilului de viata.

Printre programele noului post se numara “Grand Designs”, care prezinta o serie de proiecte de constructii de locuinte, “Six Degrees II”, o a doua transa a seriei “Lonely Planet”, “Kylie Kwong – Simply Magic”, o serie în opt parti, care ofera telspectatorilor o punte culinara între Orient si Occident, si “Superhomes II”, o serie lifestyle în 20 de parti care intra în cîteva dintre cele mai costisitoare case din lume.

Compania Discovery Communications, Inc. (DCI) este lider în domeniul programelor documentare si de divertisment, dezvoltarea sa pornind de la principala proprietate, Discovery Channel, programul lansat în Statele Unite în anul 1985, care a ajuns în prezent sa opereze în 160 tari si teritorii, cu un miliard de abonati cumulativi.

În afara teritoriului Statelor Unite, Discovery ofera 10 branduri internationale, ajungînd la 450 milioane abonati cumulativi. În Europa, Orientul Mijlociu si Africa, noua branduri de televiziune Discovery ajung la peste 140 milioane abonati cumulativi din peste 100 tari, cu programe traduse în peste 20 limbi.

Drepturile de proprietate DCI se împart între patru actionari: Liberty Media Corporation (cotatie la Bursa din New York: L), Cox Communications, Inc. (cotatie la Bursa din New York: COX), Advance/Newhouse Communications si John S. Hendricks, fondatorul si presedintele companiei