Discovery Channel va lansa o nouă grilă de programe în luna aprilie 2006, prin mărirea ofertei de programe pe teme de ştiinţă şi tehnologie, viteză şi activităţi extreme, investigaţii şi mistere.
Printre premierele lunii aprilie se numără programele: „La un pas de moarte” emisiune care prezintă poveştile unor supravieţuitori din lumea aventurii profesioniste şi a sporturilor extreme, cercetând instincte umane fundamentale; „Pompierii americani” prezintă povestea Brigăzii de Pompieri a oraşului Los Angeles; „Da Vinci decodificat”, program care analizează succesul romanului, studiind miturile, ipotezele, teoriile conspiraţiei, adevărurile, jumătăţile de adevăr şi minciunile care sunt legate de filmul „Codul lui Da Vinci” care va fi lansat pe marile ecrane în mai 2006.

Discovery Channel, program lansat în Statele Unite în anul 1985, este deţinut de Discovery Communications Inc (DCI).

Discovery Channel operează în 160 ţări şi teritorii şi are 1,3 miliarde de abonaţi cumulativi. În afara teritoriului Statelor Unite, Discovery oferă 14 branduri internaţionale, ajungând la 670 milioane abonaţi cumulativi. În Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, 12 branduri de televiziune Discovery ajung la peste 173 milioane abonaţi cumulativi din peste 104 ţări, cu programe traduse în peste 22 limbi.

Drepturile de proprietate ale DCI se împart între patru acţionari: Liberty Media Corporation, Cox Communications, Inc., Advance/Newhouse Communications şi John S. Hendricks, fondatorul şi preşedintele companiei.

Marketingul şi PR-ul pentru Discovery este asigurat în România de Mmd Romania Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants.