Televizinuea Club lansează grila de programe şi noutăţile atât în ghidurile TV cât şi suplimentele ziarelor din România, începând cu luna aprilie 2006, potrivit unui comunicat de presă a Zone Vision România.

Club este un program de divertisment care oferă o gamă largă de emisiuni care prezintă femeia modernă în diferite ipostaze. Televiziunea de lifestyle Club oferă show-uri, drame, chat-uri, documentare şi diverse programe de informare a telespectatorilor.

Noile emisiuni cuprind teme noi legate de stil (frumuseţe şi modă), sănătate (exerciţii, dietă, medicale), casă (grădinărit, design interior), călătorie, culinar şi relaţii.

În premieră pentru România sunt difuzate serialul G-Girls (un program care prezintă telespectatorilor culisele revistei Glamour) şi The Jerry Springer Show.

Club este un canal de divertisment dedicat femeii moderne, având ca public ţintă femeile între 18 şi 39 de ani. Club a fost lansat în 1999 şi este disponibil 24 de ore zilnic în 20 de ţări în cinci limbi în peste cinci milioane de case în Europa.

Club este sub managementul Zone Vision ca rezultat al achiziţiei chellomedia a 87,5% din Zone Vision la începutul lui 2005. chellomedia este o subsidiară la Liberty Global Inc, un provider internaţional pentru televiziune, Internet broadband şi servicii de telefonie.

Zone Vision Networks (ZVN) emite şi distribuie la nivel internaţional programe de televiziune tematice, precum Reality TV, Europa Europa, Romantica şi Club, care sunt difuzate în peste 125 de ţări în 18 limbi cu peste 135 de milioane de telespectatori plătitori.

Compania a fost fondată în 1991 şi are 18 birouri şi studiouri în Europa, SUA, Asia şi America Latină.

ZVN reprezintă la nivel internaţional programele companiilor Discovery, Viacom, Turner, Hallmark şi Eurosport, având peste 60 de milioane de abonaţi. Zone Vision are şi un program de distribuţie pentru care achiziţionează noi formate, seriale şi programe speciale de la producători din întreaga lume.