HBO a lansat campania de imagine din primăvara lui 2006 axată pe premiera primăverii (serialul Roma), pe un slogan parafrazând dictonul: "Toate drumurile duc la Roma" şi pe un singur premiu în concordanţă cu campania, adică o excursie de 2 persoane în capitala Italiei în luna iunie 2006.

Campania de primăvară este o campanie de promovare naţională care va atinge aproape 80% din abonaţi prin intrarea în campanie, în premieră, a celor mai mari doi operatori de cablu - UPC/Astral şi RCS. Campania va promovarea valorile HBO, scoţînd în evidenţă atributele brandului, în dauna produselor şi a diverselor premii care erau prezentate în mod tradiţional.

Promoţia de tip tombolă se bazează pe reînnoirea sau achiziţionarea unui abonament HBO în perioada 1 martie -30 aprilie 2006.

Sloganul campaniei este „Toate drumurile duc la HBO, iar HBO te duce la Roma!”, iar perioada în care se va desfăşura campania este 1 martie - 30 aprilie 2006.

În aceeaşi campanie de imagine se înscire şi transmisia necodată a HBO, între 1-3 aprilie 2006.

Extragerea va avea loc la 15 mai 2006, când se vor acorda 2 excursii prin tragere la sorţi (o excursie pentru abonaţii UPC-Astral şi o excursie pentru abonaţii RCS/DigiTV).

Excursia va consta într-un weekend din luna iunie 2006 la Roma, în care este asigurat trasportul, hotelul de 4 stele, cu demipensiune, diurna (300 euro) şi asigurare.

Campania de imagine va folosi ca mijloace: comunicatele de presă naţionale, spoturile video pe HBO, spoturile în reţelele radio naţionale, teletextul, pagina de web www.hbo.ro , infoHBO la numărul 0 8000.70.HBO (teleacces gratuit din reţeaua Romtelecom), canalele proprii ale operatorilor de cablu participante la campanie, machete în presa naţională.

În fiecare an HBO organizează două promoţii pentru atragerea abonaţilor - una de primavară şi una de toamnă - fiind pentru prima oară când accentul cade pe imaginea televiziunii şi nu pe demersul de marketing/vânzări.