Schimbarea imaginii Minimax din 20 februarie 2006 a dus la creşterea audienţei, înregistrată în săptămâna 20- 26 februarie 2006, potrivit unui comunicat difuzat de biroul din România al televiziunii.

Conform datelor furnizate de TNS-AGB, audienţa generală a programului pe targetul 4-14 ani săptămâna 20- 26 februarie a fost de 1,8 puncte de rating, cu 0,4 mai mare decât săptămâna 13-19 Februarie. În intervalul orar 17:00-20:00, Minimax a câştigat 3 puncte rating trecută, audienţa targetului House Wives 18+ fiind de 0,6, fapt care demonstrează că părinţii se uită împreună cu cei mici la programul lipsit de violenţă, care transmite valori culturale locale şi popularizează instruirea prin joacă.

Schimbarea de imagine a căutat să găsească „caractere de program” care se potrivesc emisiunilor de diferite stiluri şi care, prin apariţia şi prin comportamentul lor, oglindesc filozofia canalului, ce se adreseză spectatorilor din targetul de bază, copiii de 4-14 ani.

Noile personaje sunt Mini, Max, Pisicuţa şi Cuţulache. După comportamentul şi preocupările lor, aceste personaje reprezintă doi copii mari şi doi copii mai mici ai unei familii. „Cei patru” se adresează atât fetelor, cât şi băieţilor, mai mari sau mai micuţi.
Caracterele noi Minimax îşi vor face apariţia în prima fază, în cadrul a treizeci de povestiri scurte animate, care vor face legătura între diferitele programe.

Pe lângă schimbarea imaginii, Minimax şi-a schimbat şi pagina web. Aventurile lui Mini şi Max pot fi urmărite şi pe Internet, la www.minimaxtv.ro .

Televiziunea Minimax este cel mai important program de televiziune pentru copii din Europa Centrală şi de Est. În Ungaria, difuzarea programelor a început în anul 1999, peste doi ani în România, iar în anul 2004 a început emisia în Cehia şi Slovacia. În scurt timp, a devenit unul din cele mai vizionate programe tematice pentru copii în aceste ţări.

Începând din luna martie, numărul gospodăriilor care vor avea Minimax în grila de programe va creşte cu încă 500.000, prin semnarea unui contract de distribuţie cu UPC România. Astfel, numărul abonaţilor conectaţi la canalul Minimax va depăşi astfel cifra de 2.700.000.