Money Channel este o televiziune de business, liberă la retransmisie pe teritoriul României, un „canal de informaţii economice şi de afaceri”cu accent pe partea bursieră, care va fi lansat în iulie 2006, după declaraţiile directorului acestui post, Lucian Sârb.

Potrivit declaraţiilor lui Alin Petran, director al reţelei teritoriale a Realitatea TV, programul Money va fi unul de nişă, cu un target format din persoane cu un venit ridicat, din zona urbană, care activează în domeniul economic. Directorul postului, Lucian Sârb a precizat că Money Channel „va lua probabil vârful nişei.”

În ceea ce priveşte concurenţa care în zilele trecute s-a ascuţit prin acordarea de către CNA a licenţei de satelit pentru încă două posturi de televiziune asemănătoare, Alin Petran a precizat că veniturile din publicitate vor ajunge la 300,000 de euro în 2008, luând în calcul concurenţa de pe piaţa televiziunilor de business.

Investiţia iniţială a fost estimată de Alin Petran la 1,6 milioane de euro.

Televiziunea va emite, pentru început, „pe trei linii”, adică cu informaţii în trei limbi (română, engleză şi franceză), în colaborare strânsă cu Realitatea TV care o va finanţa 100 % logistic şi din punctul de vedere al resurselor umane.

Grila de programe va fi formată din producţie proprie pe modelul Realitatea TV. Difuzarea programelor se va baza pe ritmurile bursei din întreaga lume, prin difuzarea de programe de informaţii între orele 10-18, când bursele sunt deschise, dar şi prin prezentarea de emisiuni de analiză şi comentariu înainte şi după ce bursa s-a închis.

Bursa internaţională va ocupa un loc important în grilă prin analizele şi ştirile din timpul zilei. La sfârşitul zilei, programul va difuza o analiză a zilei şi două talk-show-uri în care se vor discuta cele mai importante evenimente ale zilei.

În momentul de faţă, programul se află în negocieri şi discuţii cu operatorii de cablu pentru preluarea şi includerea acestuia în pachetul de bază.

Sorin Ovidiu Vântu este deţinătorul pachetului majoritar de acţiuni la grupul Realitatea Media prin intermediul lui Vitalie Dobîndă, acţionar majoritar al Bluelink Comunicazioni Ltd, care a preluat acţiunile majoritare a Realitatea Media SA de la compania Bluelink Comunicazioni SA –54, 997 %. Ceilalţi acţionari sunt: Federaţia Petrom a Sindicatelor Libere a Asociaţiilor şi Ligilor Apolitice din Ramura Industriei Petroliere – FSLI România cu 25 %, Petrom Service cu 10 %, Global Video Media cu 10 %.