Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a aprobat în şedinţa din 28 februarie 2006 solicitarea de licenţă audiovizuală a SC Breaking News Media SRL pentru WBS (acronim de la englezescul „We Beat the Street”; “Mai buni decât strada”).

WBS este o televiziune de business, tip Bloomberg, care va fi lansată pe 5 martie 2006.
Concepută după model american, televiziunea este „integrată grafic” şi va prezenta „informaţii 100 % tipărite”, potrivit acţionarului majoritar Silviu Prigoană.

Programul va fi unul interactiv, prezentând informaţii din toate bursele importante ale lumii: Japonia, SUA, Anglia etc, dar şi din Europa.

Silviu Prigoană a precizat că odată cu acest post TV va fi lansat un program prin care telespectatorul se va putea familiariza cu mecanismele bursei şi investiţiilor pe piaţa de capital prin intermediul unei sume de bani virtuali (20,000 USD) pe care îi poate rula la bursă, urmând ca după o perioadă să investească cu bani reali (100 USD la care se adaugă 900 USD ai Televiziunii). Scopul acestui program este de a familiariza publicul cu tranzacţiile bursiere şi cu afacerile.

Acţionariatul SC Breaking News Media SRL comunicat de Siviu Prigoană este: Rareş Gărduş (10 %), Silviu Prigoană (20 %), Honorius Prigoană (20 %) şi Cristian Sima (50 %).

Prigoană are în derulare mai multe proiecte de televiziune şi radiouri de nişă, dintre cel dedicat timpului probabil, Meteo TV, va fi lansat comercial în cursul lunii martie.