Producatorii americani pariaza pe fotbal pentru a depasi succesul “Matrix” sau “Stapinul inelelor”

Dupa ce trilogiile “Matrix” si “Stapinul inelelor” par sa-si fi epuizat succesul, Hollywoodul pariaza pe fotbal: Beckham, Zidane si Raul, trei dintre galacticii lui Real Madrid, au semnat un contract pentru participarea directa la realizarea unei serii care se va intitula sugestiv “Goal!”, informeaza cotidianul italian “La Repubblica”.

Efectelor speciale si povestilor de fictiune care pareau ca vor fi trendul viitoarelor productii hollywoodiene li se contrapune un fenomen aflat pe valul succesului la public si implicit comercial: fotbalul. Cei trei sint si unii dintre cei mai importanti reprezentanti de imagine ai firmei Pepsi.

Precedentul l-a constituit comedia englezeasca “Visind la Beckham”, al carei scenariu s-a inspirat din viata capitanului selectionatei Angliei. Din acest punct de vedere, seria “Goal!” reprezinta o mutatie foarte importanta.

Primul film al seriei, caruia ii va fi alocat un buget estimat la 100 de milioane de dolari, va fi gata in august 2005, in timp ce ultimul se va filma in timpul Campionatului Mondial de fotbal din 2006. Unul dintre protagonisti va fi tinarul actor mexican Diego Luna, a carui celebritate este in crestere dupa rolurile din “Y tu mama tambien!” si “Terminalul”. Diego Luna va interpreta rolul unui adolescent care traieste in cartierul latin din Los Angeles. Visul lui este de a deveni fotbalist intr-o tara in care acest sport are o popularitate in vizibila crestere dupa organizarea Campionatului Mondial din SUA in 1994. Un vis pe care eroul il atinge prin semnarea unui contract cu formatia britanica Newcastle. Regizorul trilogiei va fi Danny Cannon, iar scenariul le apartine lui Mike Jefferies si Adrian Butcher.

Realizatorii seriei “Goal!” mizeaza pe succesul international la public - si mai ales cel feminin - de care se bucura triunghiul madrilen Beckham, Zidane, Raul. Interesant este faptul ca, de la venirea lui Florentino Perez la conducerea lui Real Madrid, clubul a devenit unul dintre brandurile cele mai cunoscute si mai rentabile din lume. Ramine de vazut cum vor reusi realizatorii hollywoodieni sa surprinda spiritul unui sport ale carui traditii se afla in Europa si America de Sud.

Copyright © 1996-2004 Evenimentul Zilei Online.