Rompetrol investeşte 1,2 milioane de euro în primul proiect de televiziune cu difuzare în cele 245 de staţii de benzină proprii şi partenere, proiect demarat în octombrie anul trecut şi programat să fie implementat în totalitate până la finele lunii martie 2006, potrivit unei declaraţii a ofiţerului de presă Rompetrol Downstream, Roxana Sava.

La începutul lunii februarie, reprezentanţii companiei au informat autoritatea de reglementare în audiovizual cu privire la proiectul de a instala în fiecare staţie de distribuţie a carburanţilor un sistem multimedia prin care vor fi retransmise, prin intermediul operatorului DTH Max TV, trei programe - Eurosport, Discovery şi Fashion TV -, dar şi informaţii generale pentru conducătorii auto, informaţii despre situaţia economică, politică şi socială, cursul valutar, ştiri privind activitatea Grupului, lansările de produse şi servicii Rompetrol, toate acestea prin intermediul unor monitoare amplasate în incinta staţiilor, la fiecare pompă de alimentare şi în magazinele Rompetrol.

Rompetrol a solicitat o licenţă audiovizuală pentru acest sistem care foloseşte, în calitate de transportator, fie reţeaua Mobifon, fie Astral sau RDS, conform declaraţiilor reprezentanţilor companiei.

CNA a decis admiterea solicitării de a transmite programele în benzinăriile Rompetrol, cu condiţia să existe contracte de retransmisie a acelor programe şi cu condiţia ca Rompetrol să prezinte în decurs de o săptămână un raport asupra conţinutului programelor difuzate, precum şi a strategiei de difuzare.

Programele tv sunt preluate de pe satelit, iar distribuţia se face prin transmisie date prin reţeaua virtuală privată (VPN) existentă în staţiile de benzină. Sistemul foloseşte aplicaţii C-Nario, plasme Hantarex şi LCD-uri.

Publicul ţintă vizat este format din “persoanele dinamice care vor să fie la curent cu tot ce se întâmplă, care apreciaza calitatea serviciilor noastre şi tehnologia avansată”, a mai spus Roxana Sava. “Filosofia proiectului pleacă de la premisa că, prin tot ce se întâmplă în staţiile noastre, încercăm să aducem un plus de calitate serviciilor oferite clienţilor. Vrem să avem în permanenţă clienţi bine informaţi chiar şi atunci când vin să alimenteze sau să facă unele cumpărături în magazinele din benzinăriile noastre, să consolidăm legătura cu aceştia.”

Proiectul este condus de Alina Duna, marketing manager PR al companiei Rompetrol Downstream.

Până în momentul difuzării acestei informaţii responsabilii de proiect nu comunicaseră condiţiile pentru difuzarea publicităţii, dar au declarat că au luat în considerare această alternativă, pentru produsele proprii şi parteneri.