Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 12 of 12
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Default cateva probleme la care as dori cateva sfaturi...

Salutari tuturor!

Sunt incepator pe acest forum, imi doresc insa ca in timp sa devin un utilizator experimentat (nu vreau sa fiu "leech & run", sper sa fac parte din comunitatea voastra multa vreme)...

La inceputul anilor '90 doream cu fervoare sa cumpar o instalatie satelit, asa ca m-am documentat exhaustiv in domeniu. Intre timp s-a dezvoltat CATV-ul si n-am mai simtit nevoia.
    Acum, oarecum dezamagit de serviciile CATV, doresc din nou o instalatie de receptie. Asa ca, sper ca nu v-ati saturat pana peste cap de incepatori, si sper ca o sa-mi puteti da cateva informatii. Daca cineva are timp sa se uite peste mesajul meu... multumesc foarte mult in avans. Datele problemei ar fi urmatoarele:

- NU ma intereseaza prea multe canale romanesti - cele care se receptioneaza FTA imi sunt suficiente.
    - De asemenea, NU ma intereseaza canale de filme, pot face rost pe alte cai.
    - NU sunt prea interesat nici de canale cu program XXX.
    - Din start specific ca doresc o instalatie cu antena rotativa (mobila).
    - In principiu, as dori o instalatie cu receiver, nu cu placa SkyStar.

Lista mea de probleme ar fi, la prima vedere, cam asa:

1) Actualmente locuiesc in Cluj. O antena de pana la 1m am inteles ca este suficienta. Este corect?

2) O antena parabolica "clasica" are avantaje semnificative fata de una offset?