Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17
  1. #1
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2006
    Location
    BZ
    Posts
    75
    Posts Thanks / Likes

    Default mesaje operator client

    Ce se intampla cu asa zisele mesaje de catre operator-client.. ? Se dau mari in presa,ca se trimit mesaje personalizate catre client la orice modificare de programe sau ?. Acel asa zis Digi Info este varza nu este actualizat la zi...

  2. #2
    Administrator Expert
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Las Vegas
    Posts
    8,509
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Sistemul folosit de Digi TV permite trimiterea de mesaje personalizate catre fiecare client , lucru unic in peisajul DTH romanesc din cate cunosc.
    Ce mesaj ai dori sa primesti ? Eu am primit unul : "Ce faci Fanta ?"
    Daca vrei zi-mi seria cartelei prin PM si o sa primesti si tu unul "Salutare mep25"

    Fanta
    RDI Team
    Dupa ce am confiscat domeniul liga1.ro a venit randul ligii a doua : http://www.lpf2.ro


    http://www.liga1.ro/ cel mai tare site din lume dedicat fotbalului autohton.
    Vizitati-l si o sa primiti de la mine !

  3. #3
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2006
    Location
    BZ
    Posts
    75
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Sunt curios..
    Merci pentru mesaj seria cartelei n-o cunoscm, maine ti-o trimit..
    Numai bine

  4. #4
    Bagator de seama Expert
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Prin zona
    Posts
    2,938
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by Fanta
    Sistemul folosit de Digi TV permite trimiterea de mesaje personalizate catre fiecare client , lucru unic in peisajul DTH romanesc din cate cunosc.
    La FOCUS chiar se trimit de ceva timp, mesaje de avertizare catre cei care trebuie sa-si reincarece contul.

  5. #5
    Administrator Expert
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Las Vegas
    Posts
    8,509
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Mesajele de la Focus sunt trimise de server automat inaite de expirarea cartelei din cate stiu eu.Dar si asa la 8000 de abonati in trei zile le poti trimite manual catre ficare in parte

    Fanta
    RDI Team
    Dupa ce am confiscat domeniul liga1.ro a venit randul ligii a doua : http://www.lpf2.ro


    http://www.liga1.ro/ cel mai tare site din lume dedicat fotbalului autohton.
    Vizitati-l si o sa primiti de la mine !

  6. #6
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Feb 2006
    Location
    BZ
    Posts
    75
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Probabil se trimite in caz de ne-plata a abonamentului....

  7. #7
    Bagator de seama Expert
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Prin zona
    Posts
    2,938
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by Fanta
    Mesajele de la Focus sunt trimise de server automat inaite de expirarea cartelei din cate stiu eu.

    Fanta
    RDI Team
    N-ar fi rau, daca si server-ul de la DIGI ar trimite astfel de mesaje. Clientul si-ar aduce aminte ca are de platit ceva, si totodata ar vedea ca exista o comunicare intre el si operator, fiind astfel mai multumit.

  8. #8
    Moderator Expert
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Bucuresti
    Posts
    6,920
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by rpintea
    Quote Originally Posted by Fanta
    Mesajele de la Focus sunt trimise de server automat inaite de expirarea cartelei din cate stiu eu.

    Fanta
    RDI Team
    N-ar fi rau, daca si server-ul de la DIGI ar trimite astfel de mesaje. Clientul si-ar aduce aminte ca are de platit ceva, si totodata ar vedea ca exista o comunicare intre el si operator, fiind astfel mai multumit.
    Corect! Parintilor mei le platesc eu abo si noroc ca mi-amadus aminte in ultimile 2 zile cind expira. era bun un mesaj din ala cu o saptamina inainte.
    SHALOM

  9. #9
    Gold Member Expert
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Aug 2002
    Posts
    4,271
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by rpintea
    N-ar fi rau, daca si server-ul de la DIGI ar trimite astfel de mesaje. Clientul si-ar aduce aminte ca are de platit ceva, si totodata ar vedea ca exista o comunicare intre el si operator, fiind astfel mai multumit.
    Clientii Digi ar fi si mai fericiti daca ar putea ei sa trimita cu telecomanda mesaje de "multumire" catre Digi

  10. #10
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Nov 2002
    Posts
    748
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Quote Originally Posted by Fanta
    Sistemul folosit de Digi TV permite trimiterea de mesaje personalizate catre fiecare client , lucru unic in peisajul DTH romanesc din cate cunosc.
    Quote Originally Posted by rpintea
    La FOCUS chiar se trimit de ceva timp, mesaje de avertizare catre cei care trebuie sa-si reincarece contul.
    Si uite asa s-a mai dus un mit de unicitate de pe plaiurile mioritice

  11. #11
    Member Mentor
    RDI - Board Default Avatar

    Join Date
    Jan 1970
    Posts
    608
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Ce va legati iar de @Fanta ,intr-un fel are dreptate.
    Nu primiti cu totii(mai putin @clasutza )acele mesaje?

    "Nota 9..........................,
    Nota 10.........................,
    Nota 24.........................."

    Mai trebuiesc doar personalizate ,nu asa la gramada!

    Cu stima:
    cico

  12. #12
    Burtos Expert
    Join Date
    May 2004
    Location
    Gradinita de copii nr.21 grupa mica
    Posts
    2,961
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Si atunci de ce nu ne anunta cand cat transporterele din vina lor
    Modified Original Smart Cards N3!Pentru clone,pentru piraterie,orice fara bani

  13. #13
    Multi Banned User Expert
    Join Date
    Oct 2003
    Posts
    11,137
    Posts Thanks / Likes

    Default

    @piciul:Si atunci de ce nu ne anunta cand cad transporterele din vina lor
    pentru ca este o problema aproape permanenta

  14. #14
    Bagator de seama Expert
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Prin zona
    Posts
    2,938
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Au inceput sa vina si la Digi mesaje de atentionare pt restante la plata facturilor

  15. #15
    Gold Member Expert
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    ALBA_IULIA
    Posts
    3,696
    Posts Thanks / Likes

    Default

    Decit mesaje de la dolce cu LCD-urile mai bine lipsa.



 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Mesaje de eroare aparute la Hyundai 1120-1160 NA
    By Fanta in forum SD Receivers
    Replies: 89
    Last Post: 13th March 2012, 21:58
  2. mesaje
    By savin stelian in forum DREAMBOX
    Replies: 2
    Last Post: 23rd September 2006, 19:00
  3. Ce stiti de al 4-lea operator DTH ?
    By ratoiu in forum DTH & Cable-Romania
    Replies: 4
    Last Post: 31st July 2005, 11:54
  4. Al saselea operator TV DTH din Romania
    By vu5617 in forum RDI - Satelit
    Replies: 0
    Last Post: 6th January 1970, 13:44

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to Top