Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 9 of 9
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Default Ajutor in alegerea placii DVB va rog

De la inceput tin sa mentionez ca sunt incepator in ale satelitilor .Vreau sa mim cumpar o placa dvb satelitara si nu stiu ce sa aleg.Vreau sa o folosesc pentru a putea viziona programele romanesti free si codate , eu aflandu ma in Italia.Calculatorul in care vreau sa o instalez are doar slot pcie 1x.Eu ma gandeam la TBS6925 DVB-S2 (http://www.amazon.it/TBS6925-DVB-S2-...atellitare+pci) .Prtul mi se pare ok avand in vedere ca un reiver destude perfomnt ajunge la cam acelasi pret deci nu e prolema.Important e sa pot sa dcotez canalele.
    Imi poate spune cineva daca a folosit placa si merge la ce imi trebuie mie? Daca e cineva e dragut si mi poate da un pm cu numarul lui de tel pot suna pentru lamuriri la cum se face treaba asta.Aveti alte sugestii pentru placi?
    Tin sa mai prcizez ca folosesc un screen de 150" deci vreau o calitate buna a imaginii.

Junior Member Teacher

Posts Thanks / Likes

la un display de 150" vrei tu sa legi un pc cu tuner single? ia si tu mai bine un receiver quad tuner pui 2 canale pe un asemenea display faci streaming un al treilea canal pe tableta eventual si al patrulea il inregistrezi pe hard. Placa aia de 250e e piperata rau pentru ce poti face intradevar cu ea. Mai bine ia cum ti-am zis un tuner pe linux si nu vei regreta. Placa este exclusiv pentru pasionati si cei ce vor tot timpul sa-si faca de lucru cu setari feeduri scanari. Daca te tine buzunaru poti incerca si un receiver cu 6 tunere dar sincer cred ca e prea mult un avangard III.

Junior Member Junior