Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 5 of 5
    Junior Member Junior
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Default Buy your second radio station first

Salutare,

Mi-a placut mult expresia de mai sus, pe care am intalnit-o la o marca de trepiede foto. Cred ca reprezinta o realitate si in cazul echipamentelor radio, din cauza pretului deloc de neglijat.
    Nu sunt radioamator. Ma gandesc serios sa invat si sa incerc sa-mi iau autorizatie pentru clasa III.

Va rog sa ma indrumati pentru prima mea achizitie. Ma intereseaza o statie portabila, pe care sa o pot lua intr-un rucsac pe munte si in afara de pret mi se pare foarte ok Yaesu VX-6R care este foarte laudata in review-uri. Este cam scumpa si inca nu stiu cum rezolv cu bugetul.

Voi ce parere aveti despre caracteristicile ei? Imi puteti recomanda ceva similar ca performanta dar la un pret mai mic?

Legat de autorizatie, este necesara si daca as vrea doar sa receptionez, nu neaparat sa si emit?

Multumesc pentru ajutor,
    Cristian

Junior Member Friend

Posts Thanks / Likes