Register

Welcome to the RDI-Board Community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Donate Now Goal amount for this month: 100 EUR, Received: 100 EUR (100%)
Donate to support this site...

Results 1 to 4 of 4
    Junior Member Master
    RDI - Board Default Avatar

Posts Thanks / Likes

Default DM 7000 si MaxTV

In primul rand sunt incepator asa ca nu dati cu pietre Am cateva intrebari pt cei care au mai intalnit astfel de probleme.

1.Am cumparat recent un DM7000 80G si de jumate de an aproape pachetul maxtv.
    Probleme apar atunci cand incerc sa vad programele.totul merge ok insa la un anumit interval de timp imaginea ingheata pt 1-2 secunde apoi isi revine si tot asa.BTW am un AlphaCrypt Light iar softul de la DM e cel curat.As vrea sa stiu de la ce pot aparea problemele astea.(autoupdate face fara probleme)

2.Daca as avea un memory stick pe care sa pun o imagine gen Gemini cum as putea sa fac recieverul sa foloseasca imaginea de pe stick si nu cea de pe flash sau unde mai e instalata acum nu de alta dar nu as vrea sa pierd setarile pe care deja le-am facut. Astept un link de la cei cunoscatori si daca permite timpul si cateva explicatii.As cauta pe forum sau in alta parte dar nici macar nu stiu de unde sa incep.

thx

Senior Member Expert

Posts Thanks / Likes

1.nu te pot ajuta,sorry !
    2. http://www.********.com/f2/viewtopic.php?t=15496

citeste aici si incearca sa intelegi despre ce e vorba !Ti se va parea greu,dar apoi cand intri in paine va face sens si vei intelege.Nu cred ca iti pot explica cum se pune o imagine daca nu intelegi acesti termeni! Citeste sectiunea de 7000,arunca-ti o privire si pe la 7020 si alte posturi in sectiunea de Dreambox,apoi vino cu intrebari.Te pot ajuta ,dar pentru tine va fi mai bine daca vei si intelege ce iti explic sau ceea ce vei face tu pe Dream-ul tau !